Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

před 4 minutami, moco napsal:

Maro, vše co píšeš má hlavu a patu, ale já si stále trvám na tom, že ta hybridní Toyka s automatem za cca 600kKč pro ženu s kačárkem na popojížďky kolem komína je velmi důstojný auto, které má předpoklad, že i to dítě z kočáru to auto bude řídit v 18 letech. 
Kolega výše nepsal, že to chce jako rodinné auto. 

Já ti nevím, myslím že všichni výrobci už docela polevili, například ta šedá s kterou jsme jezdili měla zvlněné brzdové kotouče úplně na sračku a to při nájezdu 30.000km. Uznal to i technik a slíbili před prodejí výměnu. I ten interiér nevykazoval nějakou kdoví jakou top kvalitu, stropní madlo když jsem se držel hýbalo s celou stropnicí, o laciném odhlučnění ani nemluvím. Za mě to bylo mega zklamání, jako že mám Toyotu moc rád. Na druhou stranu je Corolla nižší třída a všude ve světě stojí tašku hrušek, v Jar měl Corollu každý druhý student. Ale za 600-700 jetá je dle mého úplný nesmysl. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1 hour ago, Maro said:

Ta i30/ceed teda taky není etalon odhlučnění, ale aspoň to má nějakou rozumnou velikost. Mělký kufr dělá dvojitá podlaha, která se dá vyndat (u nehybrid verzí, a Kia myslím má tu 1.5 bez mildhybridu, ten má myslím jenom kundaj). Co se týká servisu tak na hyundai je fajn, že nemá natažený servisní interval a rovnou má nastavené 15 000 což ale teda znamená, že jezdíš častěji oproti koncernu, cenově liché jsou levnější a sudé jsou dražší 1. a 3. mě stal 4,5 2. mě stal 7,5

Kia je len spalovak, nastastie.
Na vybratie celeho dna potrebujes srobovak, bez neho ide von len ta najvacsia cast, pod ktorou je rezerva (dalsie plus). Ak to aj cele vyberies, tak vlastne nemas dno. Ja riesim co tam dat. Isty shop co vyraba subwoofre, vie vyrobit dno na mieru za 250 eur, co sa mi zda trosku moc. Na dovolenky k moru alebo na lyze do toho dna musim vylozit vsetko co sa zmesti, takze praca navyse. Kufor je vdaka tomu dnu dost plochy a ak dam na seba 2 sportove tasky, tak nezatiahnem plato. V Mondeu mk4 liftback to bolo bez problemov.
Cize ceed kombi ma na papieri tusim 625l, ale z toho 100l je dvojite dno a 25l je rezerva (!).
Co sa tyka hluku, tak to mozem porovnat opat s mondeom, kde na dialnici bolo pocut hlavne motor, lebo hladky benzinovy dvojliter tocil 4tis ot pri dakych 135kmh. Ceed ide na cca 3tis, motor moc nepocut ale hluk od pneu je na hrubsom asfalte velmi vyrazny (Michelin Primacy 4). Mam nakupene odhlucnenie, uz sa len do toho premoct :)
Prva prehliadka po 15tiskm/rok na ceedke tento rok stala v autorizaku v Ba 181 eur.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi je to spíš do sekce Humor, ale musím se pousmát, když vpomínám, jak jsme jezdili na dovolenou s Maluchem a vy tady řešíte, jestli je Corolla malé auto
 
A pak že prý za komančů bylo dobře.Ja jsem 82 rok a když si vzpomenu na mé první auto škoda 125, fuj no.Jak já ho nesnášel, pořád prázdná nádrž, v zimě zima, v létě sauna, tmelícího kytu co jsem aplikoval postupně by se dalo vážit snad na kila a jak jsem vzhlížel k favoritům

Odesláno z mého SM-N986B pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co to melete mlynářko?

Za Š 125 bych tenkrát dal ledvinu. Já měl Š 105 - peklo. Když dneska vidím, co jsou lidi ochotní za ty krámy zaplatit, tak se jim směju.

Favorit byl fakt pokrok, ale už bych nechtěl ani jedno.

Sice jsem pak trochu litoval, že jsem od souseda před 10 lety nekoupil moc pěkný Fávo za 15.000 + eko. Měla v tom prsty bejvalka, když se na to auto tvářila, jako by jí brali nohu. Vem to čert.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Jerryl napsal:

Asi je to spíš do sekce Humor, ale musím se pousmát, když vpomínám, jak jsme jezdili na dovolenou s Maluchem a vy tady řešíte, jestli je Corolla malé auto 😂

 

My Wartburgem, takže jsme odjakživa zvyklí na velké káry 😂  To že jsme celá rodina zvraceli již v druhé zatáčce včetně taty řidiče, to je už na jinou debatu 😅

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jen přidám že Kiu si rok a půl zpět vybrala manželka. Auto je furt jak nové jí navzdory - fakt nemá chudák lehký život (ta kia). Vzala xceeda který je líp odhlučněn a má super podvozek - na naše cesty úplně ideál. Lítá s tím občas i přes pole atd. a interiér ani nevrzne. 7d02a0714f432b90c38f31341c45a649.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hodím to ještě sem. 
Kupuju druhé auto do města, tudíž zatím  padla volba

- Prius

- Hyundai ioniq,

oba v hybridního verzi.. ještě případně plug in ale u Hyundai nevím kvalitu a zpracování a vydrž baterie.

Nemám vlastní FVe tudíž asi výhoda plug-in není taková aby se rozdíl vyplatil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hodím to ještě sem. 
Kupuju druhé auto do města, tudíž zatím  padla volba
- Prius
- Hyundai ioniq,
oba v hybridního verzi.. ještě případně plug in ale u Hyundai nevím kvalitu a zpracování a vydrž baterie.
Nemám vlastní FVe tudíž asi výhoda plug-in není taková aby se rozdíl vyplatil.
Toyota

Odesláno z mého SM-N986B pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 4 týdnech...
V 9. 10. 2023 v 18:10, tenge napsal:

Hodím to ještě sem. 
Kupuju druhé auto do města, tudíž zatím  padla volba

- Prius

- Hyundai ioniq,

oba v hybridního verzi.. ještě případně plug in ale u Hyundai nevím kvalitu a zpracování a vydrž baterie.

Nemám vlastní FVe tudíž asi výhoda plug-in není taková aby se rozdíl vyplatil.

Prius je uvnitř větší a sedí se v něm výš než v běžném hatchbacku, spis se to blíží SUV. V Ionig sedíš a natazenyma nohama na zemi. Jinak  kvalitou budou oba stejný, jestli si vybavuju dobre, ma ionig přímé vstřikování,  a i kdyz s tim u Hyundai/Kia nejdou takovy problémy jako koncern, tak při časté jízdě po městě to muže byt problem. S oběma se taky jinak jezdí, eCVT vs. dvouspojka. Mých 100 tis. km s priusem 3. gen. mi říká, ze kvalitativně je to top. Mimo běžný servis nic neřeším a jezdím s nim každý den, 99% město. O hodne kvalitnější než coroly a ostatní. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, Petr R napsal:

Prius je uvnitř větší a sedí se v něm výš než v běžném hatchbacku, spis se to blíží SUV. V Ionig sedíš a natazenyma nohama na zemi. Jinak  kvalitou budou oba stejný, jestli si vybavuju dobre, ma ionig přímé vstřikování,  a i kdyz s tim u Hyundai/Kia nejdou takovy problémy jako koncern, tak při časté jízdě po městě to muže byt problem. S oběma se taky jinak jezdí, eCVT vs. dvouspojka. Mých 100 tis. km s priusem 3. gen. mi říká, ze kvalitativně je to top. Mimo běžný servis nic neřeším a jezdím s nim každý den, 99% město. O hodne kvalitnější než coroly a ostatní. 

Mám asi 3tis. do 2kil a nepozoruju nějaké zásadní změny. Asi interiér, volant jsem nechal udělat a vymačkání od lokte je znát. Možná to bude chtít tlumiče. Jinak jen prohlídky...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...