Přejít na obsah

Jak doručuje pošťák u vas?


Doporučené příspěvky

před 16 minutami, xbraj19 napsal:

Jeden z problémů trackingu ČP je, že ty zásilky nenačítají na jednotlivých checkpointech. Takže pokud se na to nějaký idiot vykašle, tak nikdo netuší, kde balík je (ani pošta). Mě takto posílali  doporučené psaní v rámci ČR. Dopis příjemce obdržel v pátek a podle trackingu se to pořád odesílá z podací pošty.

Je pro mne jen málo lepších důkazů o tom že Laissez faire je udržitelnější cesta než sociálně - tržní hospodářství.

Co řídí stát, to nefunguje vůbec, nebo špatně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsících...

S naší ČP jsem se zasíláním čehokoliv cennějšího skončil. Raději dám DHL o litr až dva víc, ale se zárukou doručení v normálním čase. 

5.5. jsem do USA poslal prioritní cenný balíček. Předpokládaný termín doručení D + 6-10 dní.

Nikdo mi neřekl, že služba nejde, nebo že výrazně nesplní dodací lhůtu.

Průběžně sleduji a zjišťuji, že prý zásilka odešla do USA, ale tam ji pošta nepřijala. Tento stav trvá více než měsíc

Kolem poloviny června začíná být kupující velmi nervózní a požaduje vrátit platbu. Podařilo se mi  ho na 14 dní zklidnit. Mezitím podávám u ČP reklamaci.

Stále nic, žádný progres.

Po 14 dnech kupující už šílí. Protože to šlo přes ebay, nahlásil transakci s požadavkem vrácení platby. Jelikož ebay v tomto dost straní kupujícím, raději peníze vracím sám, než aby mi je strhli z účtu oni.

A dál čekám a čekám.

V půlce srpna zjišťuji, že zásilka se nejenže neztratila, ale že byla 13.8. dodána příjemci. Super, takže teď abych řešil s kupujícím, zda bude tak hodný a zaplatí znovu. Ebay i paypal berou transakci jako uzavřenou. Nemám chuť se s nima dál sr.t a tak to řeším na vlastní triko.

4.9. mi pošta zaslala dopis, kde mě posílá k šípku:

"Vážený zákazníku, Vaše reklamace byla vyhodnocena jako nedůvodná, neboť zásilka byla doručena. Zásilku převzal dne 13.8.2020 oprávněný příjemce."

To je vše, ani slovo omluvy nebo alespoň zdůvodnění, proč nedokázali doručit zásilku v rozumném limitu. O nějaké kompenzaci - třeba jem vrácení příplatku za "prioritní" zásilku - ani nemluvě. Původní termín překročili o skoro 3 měsíce.

Tím u mě skončili.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych řekl, že posílání zásilek českou poštou je jako žití se ženou. Neděláme to proto, že je z toho nějaká výhoda, že je něco snadnější, že je jeden šťastnější, děláme to jen proto, že je to výzva! 😉

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 23 minutami, Xenomorfus napsal:

Já bych řekl, že posílání zásilek českou poštou je jako žití se ženou. Neděláme to proto, že je z toho nějaká výhoda, že je něco snadnější, že je jeden šťastnější, děláme to jen proto, že je to výzva! 😉

A taky mají jednu společnou vlastnost, zpravidla ti ani jeden z nich nevěří, když jim tvrdíš, že v tolik a v tolik hodin už si byl dávno doma ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci s Českou jsem se narozčiloval až do nebe a zpátky do pekla a potom  jsem zjistil kdo je zřizovatel.

Pašáci co teď zastávají několik klíčových pozic na České Poště jsou z Agrofertu.

Tak proč a co by tedy mělo fungovat?

 

Základní informace

Název: Česká pošta, s. p.
Právní forma: Státní podnik
Sídlo: Praha 1, Politických vězňů 909/4, 225 99
IČ: 47114983
ID datové schránky: kr7cdry
Statutární orgán: Ing. Roman Knap
Zakladatel: Ministerstvo vnitra České republiky
Nad Štolou 3, 170 34 Praha 7 - Letná
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 hodinami, xbraj19 napsal:

@long v top managementu ale nikdo z Agrofertu není. Knap dělal dlouhou dobu v SAPu.

Jsem napsal klíčové pozice a nikoliv Top Managment 🙂

Kde dělal vím, ale právě proto, že poštu neřídí a dělá managerskou pozici v Top managmentu vypadá ta instituce tak jak vypadá, tedy krom toho, že spadají pod MV 😞

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 3 týdnech...
V 8. 6. 2020 v 15:57, dtx napsal:

Problém je v USPS, která tak nějak zkolabovala. Nejhorší je, že jako příjemce ze zahraničí nemůžeš podat ani inquiry a zjistit co se děje (a volat a čekat hodiny ve frontě se mi nechce). Jedině odesílatel může podat inquiry...

Někde psali, že to posílají lodí, ale to prý bylo z east coast, proč tohle sedí v SF nikdo neví. 

USPS je teda opravdu v Prdeli. Dovolil jsem si tu pošetilost udělat hromadnou objednávku z Uncle Seiko ke konci srpna. Od 4.9. nemám žádnou aktualizaci stavu.
tady je i poměrně obsáhlý článek na wiki: https://en.wikipedia.org/wiki/2020_United_States_Postal_Service_crisis

Chtěl jsem se zeptat, jaký máte názor na Zásilkovnu. Podle mě dobrá služba, ale ta IT stránka jim totálně pokulhává. Věčně mám problém najít nějakou pobočku. Podle ID pobočky mi to nejde vůbec, podle adresy horko těžko.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zásilkovna super, jak odesílání tak vyzvedávání. U nás teď ČP totálně domrvila otevírací dobu, obě pobočky každý den jinak, bohužel obě stejně, takže když člověk spěchá a netrefí se jim do rozvrhu, tak se na žádnou pobočku nedostane. A zkracovat provozní dobu na pobočce, kde jsou věčně fronty a ještě zavést přestávku na oběd, to může vymyslet fakt jen státní sektor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsíci...

Tvl PPL zase perlí. Minule mi zásilku do kanclu rovnou uložili na Depu bez pokusu o doručení a dnes další zářez. Synovi kupujeme bicí, takže objemnej balík. Tudíž jsem ho nechali poslat rovnou domů, abysme to pak ještě nemuseli stěhovat z práce. S obchodníkem se natvrdo domluvil termín doručení příští pondělí, kdy buď žena nebo já můžeme počkat doma. Dnes před 9 hod. zpráva, že jsou do půl hodiny u nás. Navíc je balík rozdělenej na 3 kusy, takže jsem zvědav, zda teď doručí 1-2-3 kusy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám dva poznatky, jeden výborný, druhý tragický.

1. Česká pošta: včera objednáno na e-shopu, odpoledne předáno do přepravy, před chvílí zvonil postmistr, vše ok. Dostal dýško a zase někdy čau.

2. Uloženka WeDo (s podílem nejhorší spedice v CEE, InTime): objednáno minulé pondělí 30/11, v úterý 1/12 dle trackingu převzato do přepravy, od té doby na cestě do výdejního místa. Dnes kontaktována děvčata z výdejního místa, v seznamu zásilek doručovaných dnes má položka nefiguruje. Dle rozhovoru s nimi včera teprve vydávaly zásilky, které tu měly být už minulý týden. Takže za mne nemohu tyto sráče doporučit.

Kdyby zde chtěly padat argumenty, že předvánoční sezóna a že toho mají všichni moc, tak neguji. Pošta toho má moc, doručuje. PPL, DPD, Geis a další toho mají také moc, doručují do dvou dnů, cca. InTime není ve stejném místě a podobném objemu zásilek schopen doručit do 7 pracovních dnů?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

[mention=15103]Frostie[/mention] S tím jejich názvem InTime to navíc dostává ještě úplně jiný, nechtěný rozměr.
Jj, přejmenoval bych je na Never in time, never delivered
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...