Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Vzhledem k tomu, že diskuse je očividně potřeba, tak jsem oživil a přejmenoval stávající téma.

Přesunul jsem sem inzerát a následnou diskusi, zde můžete nerušeně pokračovat....

  • Dát hlas 1
Odesláno

Souhlas, prosím, můžete to někdo iniciovat? Mám v plánu nákup nějakých BB, tak by mě taky zajímalo, jak se k takovým problémům značka dokáže postavit.

Odesláno
  V 4. 10. 2019 v 7:39, Violoncello napsal:

Pánové, než to ukončíme, nechtěli bychom napsat Bechyněmu o oficiální vyjádření? Zajímalo by mě to. Obě značky ze stáje R jsou dost exkluzivní zboží (nebo si na to minimálně hrají) a oficiální odpověď se zárukami do budoucna by měla být samozřejmostí. Začal jsem přemýšlet o Tudor a teď jsem nalomenej. Pokud se do toho nikomu nechce, klidně jim napíšu. Jsem ale u nich bez historie.  

Tak to by bylo super! A dost by me to zajimalo! 

Odesláno

Pokud se toho neujme někdo ze zkušených matadorů, rád jim napíši. Děkuji, Tikale, za přesunutí tématu!

Odesláno
  V 4. 10. 2019 v 9:35, subaru3958 napsal:

asi jsme natvrdlej ...ale proč je to v sekci prodám ???

Protoze to tu 2 dny resime.

Odesláno

Tak v Koscomu zjistovali, jak je to se servisem Tudor GMT. Posledni dva mesice ma Bechyne certifikaci. Oprava se od te doby dela u nich. Resi se vymenou stroje.

Odesláno

Ted to tady ctu, vcera jsme se o tom bavili s Jagmanem a pak kouknu na PO a rikam kurva 4. Preskocilo mi datum o 2 dny! Pak jsem mrknul na telefon a zjistil ze je to ok :-)

Odesláno

Diky za dulezitou informaci! Takze co rikal Kuncak plati, akorat carollinum to dela uz dele a bechyne ted dva mesice . Aspon ze tak, kazdopadne bych chtel pri predani ten puvodni kalibr videt, ale to se samo da osmelit;-) 

Odesláno

Jagman mě to taky před měsícem hlásil ( já si myslel, že u novejch ta závada byla odstraněná, tak jsem pochopil i info od hodináře co se tam se mnou bavil ). Evidentně není, což mě mrzí a jen posiluje názor na hodinky.

Škoda no.

Tikzote díky, já si včera chvilku připadal jak lhář -).

Odesláno

Já teda z tý diskuze tady pořád nedovozuju, že při výměně stroje dávaj novej. Asi dávaj jinej stroj (což viděl Kuncák), ale klidně to může bejt taky starej odebranej předchozímnu chudákovi a vyčištěnej od maziva a namazanej nově. Každopádně tady za x desítek let žádný korektní extrakty z archivu nehrozí...

Odesláno
  V 4. 10. 2019 v 10:20, kuncák7 napsal:

Jagman mě to taky před měsícem hlásil ( já si myslel, že u novejch ta závada byla odstraněná, tak jsem pochopil i info od hodináře co se tam se mnou bavil ). Evidentně není, což mě mrzí a jen posiluje názor na hodinky.

Škoda no.

Tikzote díky, já si včera chvilku připadal jak lhář -).

Neee, ja nemel duvod ti neverit, spis sem nechapal tak rozdilny zpusoby ad a tak sem to zpochybnil, ale rozhodne bych te nemel za lhare..! 

Odesláno
  V 4. 10. 2019 v 10:22, bandicoot napsal:

Já teda z tý diskuze tady pořád nedovozuju, že při výměně stroje dávaj novej. Asi dávaj jinej stroj (což viděl Kuncák), ale klidně to může bejt taky starej odebranej předchozímnu chudákovi a vyčištěnej od maziva a namazanej nově. Každopádně tady za x desítek let žádný korektní extrakty z archivu nehrozí...

To stejný si myslím já, psal jsem to i Martinovi ve zprávě. Prostě jedny hodinky přijdou na reklamaci, tak je "kuchnou" dají tam strojek z jiných reklamovaných hodinek s novým mazivem (v lepším případě po nějakém upgradu, co by měl problém vyřešit) a jede se dál. Nevěřím tomu, že ty strojky vyřazují. To je ekonomický nesmysl.

Odesláno
  V 4. 10. 2019 v 10:03, prischera napsal:

Tak v Koscomu zjistovali, jak je to se servisem Tudor GMT. Posledni dva mesice ma Bechyne certifikaci. Oprava se od te doby dela u nich. Resi se vymenou stroje.

Tím pádem už je jasné,proč ty moje byly ještě tehdá odeslány do Švýcarska  :smile_anim: 

Odesláno (upraveno)

Hodinky jsem dal včera do Bechyněho. Oprava má být hotova 1. 11., tak uvidíme. Ale nic více mi k tomu neřekli.

Upraveno uživatelem adamg
Odesláno (upraveno)

Můj názor je, že jde o konstrukční chybu, kterou nelze vyřešit mazáním.

Na datovém věnci z nějakého důvodu použili šikmé zuby místo běžných rovných, asi bude problém v nich.

Upraveno uživatelem Karlos
Odesláno (upraveno)
  V 4. 10. 2019 v 14:03, Karlos napsal:

Můj názor je, že jde o konstrukční chybu, kterou nelze vyřešit mazáním.

Na datovém věnci z nějakého důvodu použili šikmé zuby místo běžných rovných, asi bude problém v nich.

Tohle by mě doopravdy zajímalo, protože je to fakt divný. 

Kdyby to byla jasná konstrukční vada, kterou si uvědomili a v novějších (měněných) strojcíh vyřešili, tak se přece u opravených hodinek nemůže objevit znova. 

 

Takhle to vypadá, že to dokážou částečně eliminovat, ale moc důvěryhodně to nepůsobí.

Upraveno uživatelem PEtrS
Odesláno

Strojek bez ciferníku je hezky vidět tady, včetně tvaru zubů a aretační přítlačné pružiny.

https://watches.ceo/tudor-gmt-review-basel-2018

Zuby na fotce působí tak trochu dojmem, že jsou každý jakoby malinko jiný. Možná v tom může být problém - v opracování, v konečné povrchové úpravě (asi leštění, možná bubnové), která vzhledem k šikmosti zubů bude asi náročnější. A jestli se stane, že je některý zub nepatrně víc oleštěný, pak prostě překoná přítlačnou sílu té aretační páčky, nezastaví se o ni a popojede o další zub. A ta šikmá strana tomu asi ještě pomáhá. Třeba. Nevím, jen si to tak představuju.
To by pak pomohlo mazat spíš míň.

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...