Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Košík, to je normální že v nákupu za 2 litry chybí za 6 kil. Máti už minule něco chybělo (můj předpoklad že to vyndala a založila) ale dnes si to kontrolovala s řidičem. A když pak volala na Košík, prej že se to může stát,bez omluvy... 😕

Odesláno

Peníze prý vrátí, to asi jo, ale já máti tlačím do toho, aby nechodila do samošky ať si to objedná a takhle budu poslouchat jak je to blbě.... 😞 Jako mám pochopení, ale 1/4 se mi zdá dost...

Odesláno
před 14 minutami, DavidLC napsal:

Peníze prý vrátí, to asi jo, ale já máti tlačím do toho, aby nechodila do samošky ať si to objedná a takhle budu poslouchat jak je to blbě.... 😞 Jako mám pochopení, ale 1/4 se mi zdá dost...

Pojistná matematika - určitě kalkulují s nezanedbatelným podílem zákazníků, kteří si ničeho nevšimnou (nebo to v případě menších sum nebudou řešit).

Odesláno

U Forda takhle svého času Aiacocovi cifršpioni kalkulovali s "akceptovatelným rizikem" vznícení nádrže při zadním nárazu ve 20MPH u kompaktů Pinto (což kromě "strakatýho koníka" třeba v portugalštině znamená "malej pindík"). Z rozhodnutí soudu je ten chybný "odhad odškodného pozůstalým" nakonec vyšel dráž než oprava chybné konstrukce v ceně $15/kus, ale stejně ty jejich jebky lidi ze setrvačnosti kupovali dál - stejně jako u nás budou ovce dál objednávat u zelenýho zmrda, Mall.cz, Košíků, Rohlíků a dalších vykuků... :thumbsdown_anim:

Odesláno

Jde o to jestlii řeknou na lince ""radši dávejte míň než víc,ale ať to osejpá" nebo to osekají v rámci "přivýdělku"....

Každopádně dneska si vyzvedávám Tesco, tak si to tam radši odškrtám 😕 

Odesláno
Košík, to je normální že v nákupu za 2 litry chybí za 6 kil. Máti už minule něco chybělo (můj předpoklad že to vyndala a založila) ale dnes si to kontrolovala s řidičem. A když pak volala na Košík, prej že se to může stát,bez omluvy...

Tohle se mi běžně stávalo u Rohlíku. Od ty doby používáme už jenom Tesco online a relativně bez problémů.
Odesláno

U košíku jsem dělal jednu objednávku a dopadlo to stejně. Chyběly věci, něco bylo navíc/jinak, maso zkažené a zelenina druhý den plesnivá. Chybějící věci jsem vyřešil hned ten den po telefonu, u masa a zeleniny jsem reklamaci vzdal. Za pár dní mi volala infolinka jak jsem byl spokojený, tak jsem ji to od plic popsal. Paní se omluvila, že se to mohlo stát (balí jim to nějaký externi dodavatel) a slíbila, že zkažené maso a zeleninu vystornuje, to se ale nestalo. Což mě upřímně teda nasralo mnohem víc, než kdyby se v tom nevrtala.

Odesláno
před 7 hodinami, Radek124 napsal:

U Forda takhle svého času Aiacocovi cifršpioni kalkulovali s "akceptovatelným rizikem" vznícení nádrže při zadním nárazu ve 20MPH u kompaktů Pinto (což kromě "strakatýho koníka" třeba v portugalštině znamená "malej pindík"). Z rozhodnutí soudu je ten chybný "odhad odškodného pozůstalým" nakonec vyšel dráž než oprava chybné konstrukce v ceně $15/kus, ale stejně ty jejich jebky lidi ze setrvačnosti kupovali dál - stejně jako u nás budou ovce dál objednávat u zelenýho zmrda, Mall.cz, Košíků, Rohlíků a dalších vykuků... :thumbsdown_anim:

Okamžitě se mi vybavila scéna z Fight club :D
 

 

Odesláno

Tvl dneska jedna pecka za druhou. Na PC zas další vlna aktualizací všeho možnýho, takže jsem drahnou chvíli vše nastavoval do původního režimu.

Mezitím po 5 minutách telefony s nabídkou "super možnosti inevstování na burze". U jednoho telefonátu už jsem si poněkud nezdvožile ulevil a volajícího poslal do pr**le. Tento si neodpustil mi ještě poslat ukřivděnou SMS.

A teď třešnička na dortu, dopis od e.on, že od prosince zdražují. Top je pak sdělení, že plyn sice zdraží, ale jinak se nemám bát, nic jinýho se pro mě nemění.

A to ještě ani není poledne...

 

Odesláno
před 49 minutami, Wanderer napsal:

Pošli na e.on dopis, že k datu zdražení ukončuješ smlouvu a budeš vidět, jak půjdou s cenou dolů.

Máš takovou zkušenost ? Potřeboval bych nějaký balíček na pár mobilních čísel, dvě televize a dva internety a nevěřím svým očím, co na mě operátoři zkoušejí...

Odesláno

Jo mám, teď to aktuálně řeším. Cca třicet let u jedné společnosti, nikdo to doma do teď neřešil, tak jsem se do toho vložil. Po zaslané žádosti o aktuální znění smlouvy najednou z ničeho nic přišla nabídka s novou výhodnou smlouvou se slevněnými sazbami s dotazy typu "Opravdu si to takhle přejete?" včetně prémie za věrnost. Začnou se snažit až v momentě, kdy vidí, že to zákazník s odchodem myslí vážně. S mobilním operátorem to bylo to samé.

Odesláno

Kdysi satelit, platilo se asi litr měsíčně a kámoš jim volal že končí a dali mu to za pětikilo. Tak jsem taky spustil, že už nemám zájem a prej ať ho teda dovezu na pobočku. Tak jsem to udělal a šetřil litr  😀

Odesláno

Njn, mně takhle volali z O2, že mi udělají o polovinu lepší nabídku, než za co jsem v té době volal. Tak se ptám "vy víte, za kolik já volám?" - Prý ne, ale že to můžeme zkusit, že mají fakt dobrý slevy. Tak říkám "OK, mám předplacenku a za měsíc z ní provolám kredit asi za 50 korun." - "Tak to vám s ničím levnějším bohužel pomoct nemůžu, nashledanou."

No a když jsem takhle rušil u PRE elektriku za asi 18k / rok a přecházel k dodavateli, který mi za stejnou spotřebu nabídl 12k, tak z PRE přišel akorát uražený mail, že oni mají lepší zákaznický servis, ale protinabídka žádná...

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...