Přejít na obsah

Co mě právě naštvalo


Doporučené příspěvky

Coz dle dostupnych info byl: " Šestačtyřicetiletému Georgi Floydovi, který zemřel v pondělí poté, co mu při zatýkání klečel policista Derek Chauvin několik minut na krku, přátelé přezdívali „Velký Floyd“ či „Něžný obr“. Do Minneapolisu se přestěhoval po propuštění z vězení, kde strávil pět let kvůli ozbrojenému vloupání."

zdroj https://www.irozhlas.cz/zpravy-svet/minneapolis-george-floyd-policie-smrt-protesty-profil-derek-chauvin_2005301610_jgr

edit: Duke byl rychlejsi

Upraveno uživatelem warann
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bobisku, buďto nechápeš, nebo nechceš.

Možnost 1. Oba označím jako občany. Fajn korektní,v pohodě.

Možnost dva, oba označím rolemi, které při tom úkonu zastávali. Policista a kriminálník (Floyd dostal 5 let natvrdo, jestli tohle nevíš, tak proč sem píšeš.....)

Mimochodem, autorku z ničeho nepodezírám. Já si jen myslím, že je úplně vypatlaná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jste ukrutne rychli, ale se slabsi logikou.... Bert: "oznaceni rolemi, ktere pri zakroku zastavali"
Oni uz pri zakroku vedeli, ze ten chlapek nekdy sedel? A i kdyby snad ano (treba byl jiz zlustrovany), tak dana skutecnost nejak oduvodnuje, ze na nej ma policista zakleknout?


Odesláno z mého SM-G950F pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 23 minutami, Bobisek napsal:


Oni uz pri zakroku vedeli, ze ten chlapek nekdy sedel? A i kdyby snad ano (treba byl jiz zlustrovany), tak dana skutecnost nejak oduvodnuje, ze na nej ma policista zakleknout?

 




 

Já to teda chápu jakože novinářka přece v době psaní věděla (měla vědět), že Floyd byl kriminálník. Tím pádem je tu někdo jiný "příliš" rychlý se svou logikou. Sám si neumím na tu událost udělat úplnej obrázek, ale jedna věc mě neskutečně sejří. Vadí mi v jakýho mučedníka se Floyd proměnil. Podobný pocity jsem prožíval, když šel na svobodu Kájínek.   
 

Upraveno uživatelem 14titi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 19 minutami, odjinud napsal:

Prilozime trochu pod kotel...

Za znásilnění šestnáctileté dívky na Litoměřicku dostal Afričan dva roky

https://www.idnes.cz/usti/zpravy/african-znasilneni-migrant-litomericko-soud-rozsudel.A200604_103437_usti-zpravy_alh

 

Když ona byla tak hezká :blush02:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zopakuji svůj dlouhodobý nàzor, že společnosti, které nejsou multikulturní a multietnické, nemusí řešit obrovské množství úplně zbytečných problémů a můžou tu energii a zdroje využít konstruktivněji. Když dám na misku vah výhody multi-kulti a nevýhody, jazýček se okamžitě vychyluje v její neprospěch. Musí se neustàle řešit vzàjemné ohledy, zvláštní nároky, citlivost skupin, newspeak, korektnost, kvóty v zastoupení, historické kŕivdy, každá blbost může fungovat jako rozbuška. Politika už se nedělá pro občany, ale jednotlivé skupiny. A bohužel jedna z hlavních nevýhod - v každé ( opakuji KAŽDÉ) etnické, kulturní nebo náboženské skupině se vždy budou rodit nejen chytří, ale i hloupí a omezení jedinci, kteří nebudou schopni tolerance a na jinakost příslušníků ostatních skupin budou reagovat nedůvěrou, odporem nebo nenávistí. S tímhle faktem milovníci multi-kulti odmítají počítat, a pŕitom byl, je a asi dlouho bude přirozeným zdrojem rasové nebo xenofobní tenze v populaci.  A výhody smíšeného obyvatelstva? Pestřejší gastro a kultura? Nebo ten "správný" pocit z pestrosti (už dlouho si myslím, že mimojiné vyvolaný sledováním Startreku v mládí :D )? No nevím, jestli to za ty problémy stojí. Výhody to má nepochybně pro nekteré politiky, pro některé organizace, pro některé zaměstnavatele, ale celospolečensky to rozhodně zdravější a bezpečnější vztahy v multikulturních státech nepřináší. Vojto, kde jsi - jaké výhody má multi-kulti? Určitě mi něco uniklo.

Jinak tohle bych do Vlasty teda neřekl :D

před 35 minutami, odjinud napsal:

Prilozime trochu pod kotel...

Za znásilnění šestnáctileté dívky na Litoměřicku dostal Afričan dva roky

https://www.idnes.cz/usti/zpravy/african-znasilneni-migrant-litomericko-soud-rozsudel.A200604_103437_usti-zpravy_alh

 

 

Upraveno uživatelem martar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 12 minutami, martar napsal:

Zopakuji svůj dlouhodobý nàzor, že společnosti, které nejsou multikulturní a multietnické, nemusí řešit obrovské množství úplně zbytečných problémů a můžou tu energii a zdroje využít konstruktivněji.

Jj, na krvavé evropské historii je to konstruktivní využití zrdojů relativně etnicky homogenních států vidět obzvlášť dobře. Disclaimer: debata o multikulti je přeci jen něco jiného a netvrdím, že jsem nekritický zastánce. Kořeny těch problémů ale souvisí s úžasnou koloniální érou (rovněž praktikovanou těmi idealizovaými relativně homogenními zeměmi) a třeba Francie se se svojí docela liberální přistěhovaleckou politikou pár desítek let zpět částečně snažila postavit se koloniálnímu dědictví čelem. Že to bylo pro dobrotu na žebrotu je ale bohužel už opět jiný příběh. Co je dneska šilené je extrémí nároková politika idenit, která zaprvé v důsledku svojí agendě spíš škodí, zadruhé je velký akcelerant mnoha patologií, o kterých se tu bavíme. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 24 minutami, Liqid napsal:

Zajímavé je, že na východ od nás žádné takové problémy nemají.

Nejhorší na současné situaci, že už dnes člověk ani v relativně známém prostředí nedokáže odhadnout, zda někdo nějaký výrok myslí vážně, nebo to je sofistikovaný výraz nějaké (proti)satiry (viz takřka nulový rozdíl mezi prohlášeními pravého a falešného Ovčáčka)...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 25 minutami, dr.sphinx napsal:

Jj, na krvavé evropské historii je to konstruktivní využití zrdojů relativně etnicky homogenních států vidět obzvlášť dobře. Disclaimer: debata o multikulti je přeci jen něco jiného a netvrdím, že jsem nekritický zastánce. Kořeny těch problémů ale souvisí s úžasnou koloniální érou (rovněž praktikovanou těmi idealizovaými relativně homogenními zeměmi) a třeba Francie se se svojí docela liberální přistěhovaleckou politikou pár desítek let zpět částečně snažila postavit se koloniálnímu dědictví čelem. Že to bylo pro dobrotu na žebrotu je ale bohužel už opět jiný příběh. Co je dneska šilené je extrémí nároková politika idenit, která zaprvé v důsledku svojí agendě spíš škodí, zadruhé je velký akcelerant mnoha patologií, o kterých se tu bavíme. 

Ad popíchnutí o krvavé evropské historii: to je zajímavá myšlenka: jako že když se vytvoří dostatečně velké množství všednodenních problémů, nezbude už energie a zdroje na plánování války? :) Mně ti přijde, že pro hromadu lidí majících tu smůlu, že žijí v "citlivých městských oblastech" Evropy či USA, je to jako život ve válečné zóně, s tím rozdílem, že válka obvykle trvá vymezenou dobu, zatímco jejich realita je nafurt - pro ně i pro jejich další generace. Zní to jako přehánění, ale stejně jako ve válce nemají jistotu, zda jejich děti pŕijdou živé že školy, zda je někdo nenapadne, nezapálí barák, neomezí na právech, násilně nedonutí dělat co nechtějí atd. A pro řadu z nich je možnost vymanit se z toho prostředí asi stejně velká jako utéct pro jiné před klasickým vàlečným konfliktem. No, a k té krvi: historie je krvavá tak nějak všude, kde žijí lidé, to není specialita Evropy. Evropa je jen nejlíp zdokumentovaná a díky ekonomické síle a zájmům v zámoří dokázala vyvolat i světové konflikty. Nicméně kultur, jejichž součástí života byl boj, bys našel všude na planetě plno, jen to holt uměly provozovat jen lokálně. Máš pravdu, že kulturně homogenní státy můžou být díky akceschopnosti nebezpečnějšími pro své okolí - já uvažoval v měŕítku státu, Ty uvažuješ globálně. Možná tohle je jeden z relevananích (a nezištných) důvodů, pro který Soros (a mnoho dalších nesporně chytrých lidí) podporuje masivní migraci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 11 minutami, martar napsal:

Mně ti přijde, že pro hromadu lidí majících tu smůlu, že žijí v "citlivých městských oblastech" Evropy či USA, je to jako život ve válečné zóně, s tím rozdílem, že válka obvykle trvá vymezenou dobu, zatímco jejich realita je nafurt

Ano, ale jejich situace není zpravidla výsledkem nějakého multi-kulti šílení, ale "velké" historie - o to mi primárně šlo. 

Jinak máš pravdu - v měřítku státu je nějaký lepší absolutismus bez národnostních tenzí (ale ono když se člověk podívá blíž, tak to s tou homogenitou historicky tak slavné není a nebylo, rozdíl tkví opět v tom, že bylo možné se s ní brutálně vypořádat) určitě akceschopnější, ale nejsem si jist, že bychom v takových dobách chtěli žít - pokud bychom se teda dobře nenarodili :) 

Upraveno uživatelem dr.sphinx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale já mluvil o multikulturní a multietnické společnosti ( to je prostě stav), ne o multi-kulti šilení (což je trend nebo světový názor) :)

"Velká historie" jednou zahrne jako fakt třeba i migraci do Švédska, pro kterou přitom nebylo žádné jiné opodstatnění než multikulturní a humanitární vstřícné rozpoložení jeho obyvatel. Nemusí za tím být nutně koloniální historie (i když ve většině připadů to tak je, souhlasím).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co s tím stavem dělat ale nikdo moc neví (pokud pomineme extrémisty na obou stranách a neslavně proslulé historické pokusy něco někde nějak čistit).  

Kde jsou dneska devadesátky a "konec historie" nebo "It's the economy, stupid" a představa, že když se bude nadkritický počet obyvatel mít přiměřeně dobře, nebude mít nikdo potřebu mlátit se (v lepším případě jen) po hlavách nacionalistickými, identitními, třídními, atd. koncepty. 

Jinak jsem se samozřejmě vyjádřil blbě - součástí "velké" historie se samozřejmě stane všechno, co se stalo, bez ohledu na motivaci těch událostí. Ale pochopili jsme se :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobře položená otázka - s tím stavem se nedá dělat v podstatě nic (extrémy si raději nepředstavuju), a proto by obyvatelé zemí, které v tom stavu z různých historických důvodů ještě nejsou, měli pokládat sobě i své reprezentaci otázku, zda o ten stav stojí, resp zda budou legálními mechanismy vznik toho stavu podporovat, nebo brzdit. Proto vždycky rostu, když slyším argument " my ten problém tady nemame, tak proč to řešíte?

Jasně že se chápeme :)

Musím se omluvit - vždycky se proti všemu zdravému rozumu neudržím a zapojím se do těchhle debat, protože znám konkrétní zničující dopady multi kulti soužití na konkrétní lidi, které mám rád. Neumím už v tomhle být objektivně nad věcí. 

Upraveno uživatelem martar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...