Pozorovatel Odesláno 7. ledna Nahlásit Odesláno 7. ledna @Josef01 díky za reakci, něco takového jsem potřeboval No, snažím se jezdit do 140/100 km/h, protože papíry jsou pro mne životně důležité, ale je fakt, že občas to přišlápnu trochu víc Ta ID7 mne docela láká kvůli nespornému machrindexu, protože tyto auta stále budí pozornost. Na druhou stranu PHEV mi dodává pocit sucha a bezpečí. Hmm Někdo další nějaké postřehy? PS: jezdím autem třeba i Hamburk nebo Mnichov, ale to je tak 1x za rok Nejdál jsem byl v Amsterdamu Ono se to normálně litá, ale pokud po cestě navštívíš další 3-4 firmy, letadlem to prostě nedáš
Josef01 Odesláno 7. ledna Nahlásit Odesláno 7. ledna To letadlo byl fórek, chápu, ale čistě Praha-Košice bych letěl, stojí to cca 1200-1400 Kč Jak vidíš, to nabíjení není žádná hrůza a v podstatě je fajn si naplánovat nabíjení tam, kde si můžeš skočit na záchod a občerstvení. Těch 15-20 minut přestávka je v pohodě.
Micey Odesláno 7. ledna Nahlásit Odesláno 7. ledna @Pozorovatel Nevim jaky na to auto mas naroky pro soukromy uziti.. ale Tesla 3 by ti prosla? Dyk je to taky vlastne nemecky auto:) Ma ji ted nove kamarad a je veskrze nadsen.. ja bych to nedal tak nejak ideologicky, pac me Musk strasne sere, ale nekomu to treba..:) 2
Josef01 Odesláno 7. ledna Nahlásit Odesláno 7. ledna Tesla 3 je sporťák a má blbej kufr (nevím, jak to má nový model), servis na prd a nabíječky jsou věčně plný....
kloubik Odesláno 7. ledna Nahlásit Odesláno 7. ledna Mrkni do vedlejsiho vlakna. Quido ma ID7 jako sluzebak a sepsal tam zkusenosti:
Maro Odesláno 7. ledna Nahlásit Odesláno 7. ledna Počkal bych měsíc na nový model Y (a to mám taky s muskem ideovy problém)
Pozorovatel Odesláno 7. ledna Nahlásit Odesláno 7. ledna Tesla by neprošla. Musí to být koncern a konkrétně já jsem ve skupince buď Enyaq nebo ID7. Jiná možnost oficiálně není. Každopádně si projdu zkušenosti Quida
Igicz Odesláno 7. ledna Nahlásit Odesláno 7. ledna Přímou zkušenost nemám. Ale kamarád prolezl snad všechny lepší elektra a skončil u Audiny. Dost jsme se o tom bavili. Salónního Enyaqa mu nabízeli snad za 0.5 M bez DPH (asi předváděčka), ale nerozdýchal některé laciné věci v interiéru a raději šel do dvouleté Audiny za 1,1 M. Nová Tesla bude super, ale už jich jezdí skoro tolik, co Octávek:-)
Josef01 Odesláno 7. ledna Nahlásit Odesláno 7. ledna Zrovna Tesla působí dnes uvnitř velmi levně, zlatá Tesla S v počátcích.
Pozorovatel Odesláno 7. ledna Nahlásit Odesláno 7. ledna Hmm, tak to vypadá, že čisté elektro pro mne zatím nebude Budu muset ukecat alespoň ten plugin, nebo prodloužit stávající o rok a pak se uvidí Prostě komfortu toho spalováku ta elektrika prozatím nedosahuje.....
Josef01 Odesláno 7. ledna Nahlásit Odesláno 7. ledna To je otázka co myslíš komfortem. Já tím myslím ticho za jízdy, možnost si topit v uzavřených prostorách, chladit v létě před odjezdem apod. Pokud myslíš změnu v dojezdu nebo v nabíjení, tak se nezmění nic, tahle technologie bude brzy na limitu. Jediné co to může změnit, že se přejde na zcela jiné pohony nebo druhy baterie, ale to se bavíme o dalších 10 letech vývoje. Proto se začalo před 10 lety, protože za 20-30 let bude potřeba mít ty elektroauta zcela vyvinuté, to se nedá přeskočit.
Johanes Odesláno 7. ledna Nahlásit Odesláno 7. ledna Promiňte, že se vám pletu do diskuze, jenom jsem chtěl poděkovat za rady tady ve vlákně,kde jsem se v říjnu radil,jestli Jeep Wrangler,nebo Toyota Landcruiser. Děkuji,vyhrál to lanďák a zatím teda velká radost. Byl to sice vánoční dárek pro manželku,ale po dvou týdnech ježdění o něj asi bude trochu boj.Mega pohodlný auto,který vás ještě navíc nenechá ve štychu,což jsme se hned přesvědčili v neděli při cestě na Klínovec,kdy byli zablokavané hlavní taky a vzali jsme to lesem. Doufám,že aspoň deset let bude v rodině. Mějte se a přeji stejně šťastnou ruku při výběru. Ještě doplním,že se jedná o rok 2019 prosinec,první majitel,ČR,serviska,134K najeto 1 1
Pozorovatel Odesláno 7. ledna Nahlásit Odesláno 7. ledna Ano, komfort pro mě v tomto případě znamená jednodušší logistiku (plánování služebních cest) = dojezd na plnou nádrž a doba tankování oproti dobíjení plus dostupnost čerpacích stanic. Čekám, že si ve firmě za ten rok uvědomí, že pro obchodní manažery, kteří kolikrát ujedou za den klidně i 800 km a navštíví několik zákazníků to není vhodné Mě se naopak u současného Golfu Variant ve výbavě Style líbí ten sound generátor nebo jak se to jmenuje. Když sešlápnu plyn až na podlahu, tak to zní jako sporťák. Bohužel jenom zní, protože ta oturbená 1.5 + mikro elektromotor (mám 1.5 eTSI mild hybrid) není žádný trhač asfaltu, ale dálnici to dává v pohodě Při normální jízdě není slyšet nic rušivého Mám prostě od služebního auta určitá očekávání. Je to můj pracovní nástroj, stejně jako soustruh pro obráběče, tak to musí fungovat a ne mi přidělávat starosti (důležitá je efektivita) Občas se z těch Košic vracím spodem přes Rimavskou Sobotu a nechci se nikoho dotknout, ale ten jiho východ/střed Slovenska není zrovna výkřik moderní doby (tam těch nabíjecích stanic bude jako šafránu). Kdysi jsem dokonce jezdil Rumunsko až do Galati (je tam ocelárna), což zabralo dva dny i se spalovákem. S elektro si to vůbec neumím představit jet přes Karpaty až k Černému moři.... 2
Pozorovatel Odesláno 7. ledna Nahlásit Odesláno 7. ledna Jo a ještě důležitá věc. Člověk se při těch tisících kilometrech za rok nevyhnete defektu. No tady je to na odtah, protože zcela chybí rezerva. Ano, ty pneumatiky jsou na to dělané a menší dírku zvládnou, ale pokud se zadaří a chytne to ta guma zboku nějak šikovně, je vymalováno a to pak fakt nechci řešit. Rezervu už jsem měnil a byl jsem schopen si sám pomoct i uprostřed ničeho. Dokonce jsem si do služebáku pořídil kompresor na 12V a trhací klíč, abych to povolil
MMCorsair Odesláno 7. ledna Nahlásit Odesláno 7. ledna Já bych do BEV v tvém případě taky nešel. Na dlouhé (vzdálené) jízdy to je skutečně limitující. Navíc, když to máš ještě jako služební. Koupil jsem minulý rok Teslu Y LR 4x4, jako druhé auto do rodiny, manželka s tím jezdí cca 100km denně, nabíjím doma z FVE (resp. teď z přebytků ve VB). Pro tyto účely ideál. Ale já pořád jezdím s ICE (na plnou nádrž dojedu přes 1000km), na dovolené jezdime taky s nim. Náhradu budu muset pořešit, ale zatím nevím co. EDIT: Ty rezervy - ty už se snad do novych aut ani nedávají, ne? Do Tesly jsem dal knoty a kompresor, ale na rezervu to samozřejmě nemá.
Pozorovatel Odesláno 7. ledna Nahlásit Odesláno 7. ledna @MMCorsair já ve 2,5 roku starém Golfu rezervu mám a jsem za to rád
JR_2010 Odesláno 8. ledna Nahlásit Odesláno 8. ledna Rezervy se do aut už standardně nedávají, musí se objednat jako extra výbava, ale IMHO je pitomost ji nemít, pokud to jde.
fAUSt Odesláno 8. ledna Nahlásit Odesláno 8. ledna Ahojte, chci se zeptat, vybíráme teď pro přítelkyni nějaké přibližovadlo převážně na cestování po městě plus nějaké delší trasy o víkendech, každopádně absolvovali jsme několik prohlídek a většinou to skončilo na ne úplně korektním jednání, zkresleném stavu vozidla inzerát vs skutečnost nebo zatajenými informacemi. Tak se chci zeptat tady, zda zde není někdo z oboru, kdo má přístup k nějakým vozům Škoda Plus, Das Welt Auto, nebo klidně nějaký jiný prodejce, se kterým máte zkušenost. Sháníme něco v benzinu, do stáří 5-6ti let a kolem 300-350 tis. Kč. Kdyby někdo takový zde byl, budu rád za radu.
Qwuiddo Odesláno 8. ledna Nahlásit Odesláno 8. ledna před 13 hodinami, Pozorovatel napsal: Ano, komfort pro mě v tomto případě znamená jednodušší logistiku (plánování služebních cest) = dojezd na plnou nádrž a doba tankování oproti dobíjení plus dostupnost čerpacích stanic. Čekám, že si ve firmě za ten rok uvědomí, že pro obchodní manažery, kteří kolikrát ujedou za den klidně i 800 km a navštíví několik zákazníků to není vhodné Mě se naopak u současného Golfu Variant ve výbavě Style líbí ten sound generátor nebo jak se to jmenuje. Když sešlápnu plyn až na podlahu, tak to zní jako sporťák. Bohužel jenom zní, protože ta oturbená 1.5 + mikro elektromotor (mám 1.5 eTSI mild hybrid) není žádný trhač asfaltu, ale dálnici to dává v pohodě Při normální jízdě není slyšet nic rušivého Mám prostě od služebního auta určitá očekávání. Je to můj pracovní nástroj, stejně jako soustruh pro obráběče, tak to musí fungovat a ne mi přidělávat starosti (důležitá je efektivita) Občas se z těch Košic vracím spodem přes Rimavskou Sobotu a nechci se nikoho dotknout, ale ten jiho východ/střed Slovenska není zrovna výkřik moderní doby (tam těch nabíjecích stanic bude jako šafránu). Kdysi jsem dokonce jezdil Rumunsko až do Galati (je tam ocelárna), což zabralo dva dny i se spalovákem. S elektro si to vůbec neumím představit jet přes Karpaty až k Černému moři.... Jestli jezdis denne 800km, tak BEV podle me neni pro tebe. Pokud to jezdis parkrat do mesice/za kvartal, tak bych to zvazil. Planuje za tebe auto nebo aplikace v telefonu a stejne stavis na bio break, at jedes s BEV nebo ICE. Dneska na te rychlonabijecce nestravis vic nez 10-20minut, pokud mas spravne predehratou baterku.
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se