Johanes Odesláno 9. ledna Nahlásit Sdílet Odesláno 9. ledna @DavidLC díky. casio možná ty nový DW5000r,ale LC edice je na mě už moooc Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidLC Odesláno 9. ledna Nahlásit Sdílet Odesláno 9. ledna Před hodinou, Johanes napsal: @DavidLC díky. casio možná ty nový DW5000r,ale LC edice je na mě už moooc Já mám k LC 100 ty GWG-2000-TLC-1A Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bluman Odesláno 11. ledna Nahlásit Sdílet Odesláno 11. ledna (upraveno) On 1/6/2025 at 11:53 AM, solidus said: Ahojte, sháním nějaký malý hothatch, dal jsem i poptávku sem do inzerce, protože vždycky je radost nakupovat zde ;o) Rozpočet je řekněme 200-400tis, auto víceméně jen na občasnou zábavu. Ne sice do sněhu, ale rád bych s ním - jako motorkář s absťákem - jezdil i když je venku nevlídno. Neříkám, že bych kvůli tomu vyřadil zadokolky, ale tyhle malý nákupní tašky jsou povětšinou předokolky. Ale co vybrat - Renaultů RS moc není (tzn. Clio a Megane), reálněji se jeví Fiesta ST180 (2015+), Pežoti GTi (208 po FL) a tím tak nějak končím. Je něco, co jsem přehlédl. Víceméně se mi nechce do koncernu, tzn. Golf, apod. spíš ne. Focus ST s pětiválce nemá úplně dobrou pověst, respektive crack na motoru je celkem častý problém. A co japonci? Civic TypeR, Toyota GR a vraj je velmi vydareny aj Hyundai N. Upraveno 11. ledna uživatelem bluman Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vraby Odesláno 11. ledna Nahlásit Sdílet Odesláno 11. ledna Od včera doma. Nadmíru spokojený 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maxel Odesláno 11. ledna Nahlásit Sdílet Odesláno 11. ledna @solidus Pár let zpět jsem řešil podobné zadání, jen bez podmínky hothatch… prostě funcar do 4 kil. Šel jsem do E92 335i, zadokola/manuál. A bylo to hodně fajn svezení. Ale výkonu už bylo paradoxně moc, vždycky a hned. Chyběla tam ta prd*l se k němu propracovávat. Dneska bych šel spíš cestou atmosféry. Clio RS197 je topka; řikal to i Muldix. To by asi byla moje volba. Ačkoliv hodně bych se vnitřně pral a do výběru cpal skvělej dvoulitrovej VTEC v Civicu Type-R FN2. No a kdybys opustil kategorii hothatch, koukal bych po Subaru BRZ. Případně Nissan 350Z. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slabak Odesláno 12. ledna Nahlásit Sdílet Odesláno 12. ledna Tak jsem jina kategorie. Zbavuji se Outbacku, uz nepotrebuji velke rodinne auto. Prevazne jezdim sam, max s dcerou. Nevozim kocarek, kola, pokud lyze, tak uvnitr auta (nebo pripadne zahradka/rakev). Koukam po benzinu, do 100.000 km, 6 let stari max, automat, puvod CR,do 350.000 Kc. No a vubec netusim, co vybrat. Mazda 3, CX-3, Astra, i30, Rapid, Fabia, Quashqai? Rocni najezd max 15.000. Vubec nevim... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jehlan Odesláno 12. ledna Nahlásit Sdílet Odesláno 12. ledna před 11 minutami, slabak napsal: Tak jsem jina kategorie. Zbavuji se Outbacku, uz nepotrebuji velke rodinne auto. Prevazne jezdim sam, max s dcerou. Nevozim kocarek, kola, pokud lyze, tak uvnitr auta (nebo pripadne zahradka/rakev). Koukam po benzinu, do 100.000 km, 6 let stari max, automat, puvod CR,do 350.000 Kc. No a vubec netusim, co vybrat. Mazda 3, CX-3, Astra, i30, Rapid, Fabia, Quashqai? Rocni najezd max 15.000. Vubec nevim... mrkni i na Toyota Auris , nebo novější Corolla Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marty87 Odesláno 12. ledna Nahlásit Sdílet Odesláno 12. ledna před 10 hodinami, Maxel napsal: @solidus Pár let zpět jsem řešil podobné zadání, jen bez podmínky hothatch… prostě funcar do 4 kil. Šel jsem do E92 335i, zadokola/manuál. A bylo to hodně fajn svezení. Ale výkonu už bylo paradoxně moc, vždycky a hned. Chyběla tam ta prd*l se k němu propracovávat. Dneska bych šel spíš cestou atmosféry. Clio RS197 je topka; řikal to i Muldix. To by asi byla moje volba. Ačkoliv hodně bych se vnitřně pral a do výběru cpal skvělej dvoulitrovej VTEC v Civicu Type-R FN2. No a kdybys opustil kategorii hothatch, koukal bych po Subaru BRZ. Případně Nissan 350Z. V roce 2010 jsem měl nový Clio RS v modré pastelové a bylo to asi nejvíc fun auto a doteď na něj vzpomínám. Po dvou letech jsem ho prodával za částku, za jakou choděj teď s 200 tis. km. Jen do města to bylo naprd, jelikož rejd to mělo, prostě na ho.no. A ještě ve standard sedačkách se sedí zbytečně vysoko, ale to řešily origo recara, já je tam bohužel neměl. Jinak švára měl ve stejnou ufo Type R a s cliem byl pocitově těžkopádnější a tvrdší. Ale co dělal ten motor když překonal 6500 otáček, to bylo peklo. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tobi Odesláno 12. ledna Nahlásit Sdílet Odesláno 12. ledna Hothatch, funcar-tvl. já už jsem starej . 1 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
D.J. Odesláno 12. ledna Nahlásit Sdílet Odesláno 12. ledna Taky jsme pred 2 lety resili se synem, ze si koupime nejakou vikendovku a manual a zadokolka byla jasna volba a kdyz se nadtim zamyslite, vzdycky z toho vyleze BMW. A tak 3litrovou E46 kupe. Nejhezci bavorak vsech dob. Ovsem sehnat nezrezly kus s prijatelnym stavem km za nejake prijatelne penize je temer nemozne. Malem jsme pak koupili "dvaapulku" kabrio, ale nakonec z toho seslo. Pak Z4 a Z3. Mimochodem Z3 je za mne mnohem zabavnejsi auto nez Z4, i kdyz ma jen 4 vlace. A ta mne mrzi.. nebyla v top stavu, ale jezdila skvele a byla za dobre. Mel jsem ji vzit a zrekonstruovat. Ale abych se dostal k jadru pudla Shodou okolnosti a nahody nam v garazi pristalo neco zcela jineho a musim rict, ze i po vice jak 2 letech jsem z toho nadseny a tesim se na kazdou vyjizdku.. Abarth 595 Competizione! Posledni model, pri koupi s pouhyma 37tis.km najetyma a od nekoho, koho leta znam. Byla to nabidka, co se neodmita. Uzasny prcek co vazi pouhych 1070kg, velke turbo Garett a 180koni. Podvozek Koni, samosvor, kovana kola, karbonove skorepiny Sabelt a vyfuk s klapkou a bozim zvukem. 4 pistkove Brembo brzdy. Alcantara na volantu, palubce, stropu i dverich. Muzika od Beats. Navigace, xenony.. vubec nic mu nechybi. Behem 2 let jen sranda a zabava. Bezny servis + jsme dali otevreny orig.nerez race vyfuk Magneti Marelli, sport.sani Ramair a obuli mu nove boty. Jo a novou baterku. Neskutecne zabavne auto bez nesmyslnych nakladu s docela rozumnou poriz.cenou. Snad kazdy se za nim otoci a pro zajimavost.. posledni "zabavna chvilka", kterych je s timhle prckem hromada (rikame mu se synem Luigi) byla pri letosni posledni vyjizdce (v zime nejezdi, spinka v garazi) kdy chtel zavodit pan v 4kove ovci TDI . Velmi brzo pochopil, ze nema smysl se ztrapnovat.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivan_989 Odesláno 12. ledna Nahlásit Sdílet Odesláno 12. ledna před 39 minutami, D.J. napsal: Neskutecne zabavne aut Co si pod tou zábavou mam predstaviť Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
D.J. Odesláno 12. ledna Nahlásit Sdílet Odesláno 12. ledna před 23 minutami, ivan_989 napsal: Co si pod tou zábavou mam predstaviť Cece, to bude asi tezky vysvetlovat nekomu, kdo se na tohle pta.. a je to na dlouho.. Zjednodusene..auto, co je radost ridit, auto, co se nenaklani v zatacce, auto ma limity hodne vysoko, auto co ma zvuk, auto co ma strme rizeni, auto, ktere, kdyz ridite, vite, co se deje pod kolama, auto co ma skvelou odezvu na plyn, auto co vyborne brzdi atd.. atd.. Zabava neni jen o vykonu, ale o hmotnosti, podvozku, rizeni, reakci.. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivan_989 Odesláno 12. ledna Nahlásit Sdílet Odesláno 12. ledna Aha. Hm, takže kazde poriadne auto je vlastne aj zábavné. To som nevedel :). Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MMCorsair Odesláno 12. ledna Nahlásit Sdílet Odesláno 12. ledna A to je nějakej vytunenej fiat pětistovka? Motor to má jakej? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 13. ledna Nahlásit Sdílet Odesláno 13. ledna Abarth 600e Scorpionissima bude ještě zábavnější Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bert Odesláno 13. ledna Nahlásit Sdílet Odesláno 13. ledna Určitě nikoli. Vím, je složité, shodnout se na tom, co znamená "zábavnější", ale ta E-věc váží 1700, kdežto původně postovaný model 1070. 1 4 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 13. ledna Nahlásit Sdílet Odesláno 13. ledna Samozřejmě každý vidí zábavu trochu jinde, to je jasné, ale v čem je zábavné lehké auto, které se nemůže výkonem, krouťákem a zrychlením rovnat jinému? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
exBURN Odesláno 13. ledna Nahlásit Sdílet Odesláno 13. ledna Jo jo vždy přes zimu koukám na Abarthy 500 že bych pořídil k 124 spider, která přes zimu spinká Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
D.J. Odesláno 13. ledna Nahlásit Sdílet Odesláno 13. ledna Ano Abarth 595 je "vytunena" petistovka.. 1 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
D.J. Odesláno 13. ledna Nahlásit Sdílet Odesláno 13. ledna Právě teď, D.J. napsal: Ano Abarth 595 je "vytunena" petistovka.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se