Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

diskutujem s kolegom co vybera auto a zistujem,  ze to vobec neni jednoduche vybrat....zadanie:

 

- nove rodinne auto kombi s kufrom aspon cca 420l

- benzin + automat

- NIE koncern

- cena cca do 23k ? vratane DPH

 

Okrem toyoty auris toho vela nenasiel. Mazda 6 a pod su cenovo o dost vyssie. Nic mi nenapada. Dokazete poradit ? Je to realne zadanie pri tej cene ? Dakujem

Nový Focus kombi 1,5 benzín s 8 st automatom a 600 litrovým kufrom (verzia edition) 22.500,- EUR

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podívejte se na Opel Zafira. Dá se koupit v automatu lehce přes 500 tis. včetně DPH. Kufru dáš všechno! Vyšší posed, 7 míst a celkem spolehlivost.

 

Zafiru muzu doporucit. Mam teda zkusenost s dieselem v manualu, ale bylo to super auto. 4 roky/200k km tvrdeho sluzebne-soukromeho zivota a v podstate bez jedineho problemu. Pokud je clovek aktivnejsi, resp. auto pouziva pro ruzne ucely, tak je variabilni a prostorny interier velky plus. Ted uz je to trochu vybehovejsi model, ale podle me zajimava volba z pohledu value for money.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zatím nejvíc koukám po bmw m135i. Po dlouhých několika letech bych si zase rád BMW dopřál. Na pravé M bohužel není prostor (finanční) a tak mi m135 přijde jako perfektní kompromis. Nicméně cenově je to tak, že bych musel přitlačit. Leon Cupra je hned druhý v závěsu. Sice bych koncert nemusel, stačí mi doma jedno euroauto, ale leon je asi nejméně koncernový ze všech koncernových, takže bych to přežil. Další je zase koncern, ale Polo GTI. Nesplňuje víc z toho co bych si přál, ale má obrovskou výhodu, že by bylo za tu cenu nové. A další je tedy současná generace mini cooper s (nebo works), ale po stávajícím mini na to nemám úplně sílu a taky je to malé a uskákané.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za tipy. Je fakt, že jsem od BMW nekoukal na nic jiného než 35i. Teď čtu rychle recenze 228i a hodně ji chválí, dokonce i proti m235i. 230i je novější a mimo rozpočet. Ještě zkusím pozjišťovat jak je to se spolehlivostí těch nových R4. Sice jsem toužil po víceválci, ale zas 228i bude novější a ekonomika provozu taky není bezvýznamná.

 

Po tom co jsem teď v USA měl na pár set km půjčenou 2018 corvette jsem trochu toužil po větším motoru, ale náklady na provoz jsou v evropě bohužel jiné než v USA...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jako chtít velký motor, 300 koni a jezdit krátké trasy za 10 je proste neslučitelný..sorryjako. Tak záleží na prioritách. Ale jestli někdo takové zázračné auto znáte, klidně řeknete. IS-F se dá sehnat mezi 600-700 tis., bude to rok okolo 2010-2011, bude mít kolem 100 tis najeto. Ale je to zadokolka, V8, 423 koni a delší trasy děla v pohodě pod 10 litru diky 8st převodovce, je to naprosto spolehlivé a je s tím královská legrace. Najel jsem s tím dost přes 100 tis. km a byly to krásný časy. Jinak řidičské auto v téhle ceně je BRZ/GT86, sice ?jen? 200 koni, ale nízké provozní náklady, super svezení, pokud to člověk trochu umí. Tím, ze to má relativně nízký výkon, je třeba se toho nebát..nedává to zadarmo, chce to víc než jen šlápnout na podlahu. Případně, teď mě napadlo, teď šla hodně s cenou dolu Alfa 124 Spider, dá se sehnat kolem 600 nová se slušnou výbavou a je to velmi zábavné auto..ale nižší výkon..tzn. platí to co u Japonců výše. Záleží, co člověk chce. Opravdu výkonné auto nebo podvozkově zábavné auto..? Pokud to první, je třeba se smířit s vyšší spotřebou a servisními náklady. Pokud to druhý, je třeba oželet výkon.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Alfa 124?

Bud myslis Fiata a ten me moc nebere nebo spis Abarth a ten by me novej za 600 asi zajimal. Libi se mi moc!

Tak jako chtít velký motor, 300 koni a jezdit krátké trasy za 10 je proste neslučitelný..sorryjako. Tak záleží na prioritách. Ale jestli někdo takové zázračné auto znáte, klidně řeknete. IS-F se dá sehnat mezi 600-700 tis., bude to rok okolo 2010-2011, bude mít kolem 100 tis najeto. Ale je to zadokolka, V8, 423 koni a delší trasy děla v pohodě pod 10 litru diky 8st převodovce, je to naprosto spolehlivé a je s tím královská legrace. Najel jsem s tím dost přes 100 tis. km a byly to krásný časy. Jinak řidičské auto v téhle ceně je BRZ/GT86, sice ?jen? 200 koni, ale nízké provozní náklady, super svezení, pokud to člověk trochu umí. Tím, ze to má relativně nízký výkon, je třeba se toho nebát..nedává to zadarmo, chce to víc než jen šlápnout na podlahu. Případně, teď mě napadlo, teď šla hodně s cenou dolu Alfa 124 Spider, dá se sehnat kolem 600 nová se slušnou výbavou a je to velmi zábavné auto..ale nižší výkon..tzn. platí to co u Japonců výše. Záleží, co člověk chce. Opravdu výkonné auto nebo podvozkově zábavné auto..? Pokud to první, je třeba se smířit s vyšší spotřebou a servisními náklady. Pokud to druhý, je třeba oželet výkon.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sorry.. Fiat. Ten Abarth se liší par doplnkama, výfuk atd, podvozky jsou na jízdu úplně srovnatelný. Měl jsem ho teď pujcenyho..toho Abartha..je to ryzí krása..ale je to přes milion. Ale ten fiat není o moc horší, stačí koupit do kila par abarth doplňku a je to skoro to samy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sedí dva v kupé ve vlaku a ten jeden se dívá z okna a přitom si pořád mumlá: "Dvacet, dvacet pět ... třicet ctyři! - Patnáct, třicet, padesát, osmdesát ... devadesát pět!" Druhý pán ho poslouchá, nedá mu to a zeptá se: "Prosím vás, co to pořád počítáte?" "Ale, vždycky, když projedeme kolem nějakého stáda, tak si spočítám počet kusů dobytka," odpoví ten první. "To není možné, abyste to stihl spočítat za tak krátkou dobu," diví se ten druhý. "Víte co, za chvili budeme projíždět kolem našeho statku, schvalně, jestli spočítáte přesně, kolik mám krav," navrhne. Když projíždějí kolem toho statku, první pán se dívá a mumlá: "Dvacet, padesát, osmdesát ... sto dvacet čtyři!" "To je úžasné, to je uplně přesně!" žasne druhý pán. "Jak je možné, že to spočítáte tak rychle?" "No, víte, je v tom takový fígl," svěřuje se první pán. "Ja jim nějprve spočítám nohy a pak to vydělím čtyřma."

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...