Dokusan Odesláno 7. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. listopadu 2020 Tak ono to bude nejspíš o tom, zda na vozidle byly armádou provedeny nějaké dodatečné úpravy. Například různé přepážky,vestavby, úpravy skříní a podobně. Pak by mohl být problém. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
odjinud Odesláno 7. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. listopadu 2020 před 12 hodinami, mAra_ napsal: Jeep na normálních SPZ nejede... Věř mi. Ale ja psal dzip, ne Jeep, tedy napr. ty UAZy. A Jeep, proc ne? Bezna komercni znacka. Nebo resis SPZ vs. RZ? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Irwinek Odesláno 7. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. listopadu 2020 Cena je strašná, a tak nějak mi tam řve ta věta o prvním majiteli a r.v. 1977, ale evidentně to je starej dobrej UAZ - netušil jsem, že se nechal koupit do soukroma. A tak nějak si vybavuji jiné kliky, nebo se pletu? https://www.sauto.cz/osobni/detail/uaz/ostatni/18787259?goFrom=list Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Frostie Odesláno 7. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. listopadu 2020 Cena je strašná, a tak nějak mi tam řve ta věta o prvním majiteli a r.v. 1977, ale evidentně to je starej dobrej UAZ - netušil jsem, že se nechal koupit do soukroma. A tak nějak si vybavuji jiné kliky, nebo se pletu? https://www.sauto.cz/osobni/detail/uaz/ostatni/18787259?goFrom=listTohle není rozhodně model 77, ačkoliv se to auto dělá v podstatě dodnes (Hunter), vč. limitek. Ty kliky jsou zrovna z toho hunteru Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
geometr Odesláno 7. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. listopadu 2020 Navíc není ani zelenej Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xenomorfus Odesláno 7. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. listopadu 2020 V 3. 11. 2020 v 19:19, wawrik napsal: Nie nie nie. Auto samé zastavilo, to áno (už to samo osebe je divné, ale OK, tvárme sa, že nie je). Vodič potom zabrzdil, čo je vidno na brzdových svetlách. A auto potom samé (!) uvoľnilo brzdové čeľuste a kvôli gravitácii začalo cúvať. Kolesá sa normálne odvaľovali, až neskôr začali brzdy zaberať (resp. pulzovať s pomocou ABS) tak, ako majú. Nechcem to nejako veľmi rozoberať, lebo je to IMHO len nedoladený soft príliš skoro uvedeného nového modelu, a to auto je inak ako SUV dosť v poriadku. Na ceste sa podľa mňa nič podobné nestane. Ale chyba je (resp. bola) na strane auta, nie vodiča. Moc to tady nečtu, tak trochu s křížkem po funuse. On to přesně popisuje, co udělal. Říká, že při tom výjezdu držel plyn asi na polovině a nechal to na elektronice, která plnila úkol dobře a auto se šplhalo do kopce. Po chvíli už cítil, že to nechce jet, otáčky klesaly, elektronika korigovala prokluz. Přepnul tedy převodovku a auto zase pokračovalo v jízdě, protože elektronika neomezovala prokluz (na videu je vidět, jak se kola začala protáčet a auto zase jede). Pak už ale cítil, že už to nechce jet ani tak, že auto nemá dynamiku, tak pustil plyn a šlápl na brzdu, že normálně zastaví s tím, že pomalu couvne dolů a zkusí to rozjet znovu. Dále pokračuje v popisu a j k tomu i sestříhané video ze dvou kamer..: Pak je vidět, jak šlapu na brzdu, (i podle brzdových světel) a ještě se kola protáčejí. Auto asi na půl sekundy zastavilo, a pak i když stále držel brzdu, bez toho, aniž by to mohl ovlivnit se rozjelo z kopce dolů. Dále pak popisuje, co se snažil udělat, když auto couvalo dolů kopcem a nastínil tam domněnku, že vzhledem k velkému náklonu elektronika vůbec nebyla schopna si s tím poradit. Až pak, kdy se náklon zmenšil, tak se mu podařilo zastavit. S přihlédnutím i k najetí do terénních nerovností. Pak říká, že to byly nejhorších 7 sekund v jeho životě a pak pokládá tu hlavní otázku: V čem to bylo? Po důkladném prostudování záběrů ze tří kamer se shodli na tom, že vzhledem k velkému úhlu náklonu, elektronika usoudila, že to jeho zabrzdění znamená, že jsou zablokovaná kola a aby udržela výkon v tahu, rozhodla se pro jediné možné řešení a to i přes sešlápnutý brzdový pedál, povolit brzdové obložení. Což je prý to, co od toho opravdu nečekáte. Pak to obhajuje tím, že to není jako bezpečnostní problém, ale jen malá chyba v programu elektroniky, která by se nikdy neprojevila na nějaké normální cestě. Za případné nepřesnosti v překladu se omlouvám, občas jsem některému slovu neporozuměl, už je to taky nějaký ten pátek, co mně živila ruština ;-). Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JR_2010 Odesláno 7. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. listopadu 2020 U těch armádních aut je většinou problém, že nesplňují emisní normy a jelikož by se v podstatě poprvé registrovali do provozu, tak to prostě nejde. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Irwinek Odesláno 7. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. listopadu 2020 Před hodinou, Frostie napsal: Před hodinou, Irwinek napsal: Tohle není rozhodně model 77, ačkoliv se to auto dělá v podstatě dodnes (Hunter), vč. limitek. Ty kliky jsou zrovna z toho hunteru Jasně, já s tím sice jezdil před 30 lety na vojně, ale to snad taky nebyl 77, i když kdo ví, tam jsem to bral jako nutné zelené zlo, byť občas velmi zábavné přišly mi na tom jiné i jiné detaily než jen kliky - třeba rám okna, uchycení ......... ale ono těch verzí bylo. Píše tam 77 víc o tom nevím před 44 minutami, geometr napsal: Navíc není ani zelenej Ále je co je psáno, to je dáno :_D jasně, ta klasická vojenská podělaná zelená to není Já měl kdysi v techničáku napsáno barva béžová, a nikdy to auto nikdo nenašel, páč bylo šedivé Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
moco Odesláno 7. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. listopadu 2020 před 19 hodinami, Foundryman napsal: No jo, ale když k tomu není techničák, nikdo to díky našim přiblblým předpisům nepřihlásí... UAZy a Lanďáky normálně na technickou jezdí do civilních stanic technické kontroly (nasmlouvané), takže techničák to bude mít. Dokonce i dálniční poplatky musí platit (minimálně Tatry a "lakovky" mají krabičky). Normálním lidem se, dle mého názoru, nepoštěstí se dostat k nákupu nabízených vyřazenek....lidi se k tomu dostanou až jako druzí nebo třetí v potravním řetězci. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tichus Odesláno 8. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. listopadu 2020 Ještě než pošlu finální objednávku na XC60, napadá někoho nějaký důvod, proč raději zvážit GLC nebo X3? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sibirnaya Odesláno 8. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. listopadu 2020 BMW ma proste nej diesely, s X3 dvoulitrem sem ted jezdil tyden po Svedsku a velice prijemne me prekvapil. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tichus Odesláno 8. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. listopadu 2020 A nevíš, jak jsou na tom ta tři auta se ztrátou hodnoty? Plus mínus stejně nebo je některé z nich průser? Tak za pět let totiž půjde zase z domu... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidLC Odesláno 8. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. listopadu 2020 Tak kup ojetý hned, něco do roka stáří. Tipuju že na BMW bude nejmíň úlet... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tichus Odesláno 8. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. listopadu 2020 To si zase říkám, kdo ví, co na tom kdo vyváděl...a řešit pak nějaké problémy se zárukou... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidLC Odesláno 8. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. listopadu 2020 Jasný,koupit u slušnýho AD bych asi nerva neměl, kor když je to jen na 5 let. Ale každý dle svého, chápu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 8. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. listopadu 2020 Před hodinou, Tichus napsal: To si zase říkám, kdo ví, co na tom kdo vyváděl...a řešit pak nějaké problémy se zárukou... Na BMW zkus Bychla BMW Vestec, jeden kámoš tam koupil hódně dobře předváděcí X1 a druhý X3. Pokud budeš mít jen trochu zájem, můžu ti dát kontakt na jednoho borce tam, který prý umí občas čarovat.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tichus Odesláno 8. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. listopadu 2020 Na BMW zkus Bychla BMW Vestec, jeden kámoš tam koupil hódně dobře předváděcí X1 a druhý X3. Pokud budeš mít jen trochu zájem, můžu ti dát kontakt na jednoho borce tam, který prý umí občas čarovat.... To bys byl moc hodný...dáš mi to do SZ? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 8. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. listopadu 2020 před 18 minutami, Tichus napsal: To bys byl moc hodný...dáš mi to do SZ? Yes, máš to tam Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dokusan Odesláno 11. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. listopadu 2020 Tak doladění konfigurace novýho Defendera trvalo trochu dyl, přeci jen jsou tam toho mraky. Ale dnes odesláno. Na jaře hodím foto Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ragu Odesláno 12. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. listopadu 2020 Ryhlej dotaz - řeším teď financování novýho auta úvěrem/leasingem, jelikož je to pro mě z hlediska cashflow výhodnější než cash. Je nějakej problém s financováním typu leasing, tzn. když je vlastníkem auta leasingovka a já bych byl jen provozovatel? Má to nějakou zásadní nevýhodu? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se