Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Na takovou akrobacii si do městské Toi-Toiky nemůžeš brát dlouhonohé modely na šteklech - jak radil zedníček v Básníkách, do něčeho takového "na vysokou" leda po ohnutí modelky přes kapotu... :cheers:

Ale je fakt že už u téhle bazarové kategorie bývají k vidění zajímavé úkazy - třeba u stočených italských hybridních taxíků se šíbrem (a příslušnou boulí za předníma sedačkama) proražený střešní tapec právě v místech, do kterých při náhlém zabrzdění narazí hlava kunčafta s brýlema na hlavě. I fleky od krve (a jiných tekutin) by se tam možná našly, hlavně že zvenku byl čerstvý nerozleštěný bílý celolak... :yucky:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nadruhou stranu díky těmto taxíkům víme, že nájezd kolem 400tis není pro hybridy velký problém.

Bohužel pár takových kusů zavítalo i k nám díky spořílkům, kteří vyžadují nejnižší cenu na kontinentu. Na interiéru je to vidět hlavně na volantu. Na tachometru jim nesvítívá více než 200k. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 hodinami, Maxel napsal:

Na ty jsem taky koukal, ale auto mi bude sloužit jako daily (50:50, město vs. dálka) a ten osmiválec (prý) umí být už dost rozežraný. Véšestka mi proto přišla jako rozumný kompromis. 
Ale pravda je, že bych se nebránil ani jedné variantě, když se bude jednat o hezký kousek.

A musi to byt Audi? V teto kategorii muzes koukat po BMW 335i a mas dynamiku osmivalce se spotrebou a hmotnosti sestivalce...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 15. 6. 2021 v 15:37, Tomas_2002 napsal:

To je zvláštní. Mě jedou všechny auta po lince jak mají, akorát když nejsou čipy tak to přesně mezi lakovnou a výpravnou spadne někam do hajzlu a nikdo neví kdy to auto bude ... 

Takže dneska ani nikomu neříkám termín, protože to furt vypadá dobře, furt vypadá dobře a když je to na lince, tak si můžu hodit korunou jestli to dojede do výpravny nebo na letiště ... 

Tak přesně to se stalo. Ještě před dovolenou prý 30. týden. Dnešní informace je, že auto už má VIN ale termín už to neukazuje. A řeči, že španělé jsou na tom prý trochu lépe než Škodovka... 🤔

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poprosím zdejší znalce koncernu o stručnej koment ohledně motorů 1.5 TSI a 2.0 TDI - mám za to, že ani jeden není průšvih..? Do Passatu s nájezdem 30 tkm ročně asi lépe to tédéíčko..? Kamarád hodlá koupit nějakou předváděčku nebo pár let starý auto. Děkuji...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bylo mi v Petrolhead vlakne doporuceno jit sem.. Ja teda sice nevybiram, je to spis zamysleni, ale i tak.

Vcera jsem jel po Praze po Plzensky a skripal zubama nad tim, jak je to rozsekana cesta.. a napadlo me - kdybyste vybirali, co byste vzali za rodiny auto (to jest asi kombi nebo SUV), kdyz by primarnim parametrem bylo jizdni pohodli? Ne sportovni zazitek, ne nadherny 22inch kola nebo V8 pod kapotou, ale zkratka co nejlepsi zehleni nerovnosti a izolace od typicky cesky silnice :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@H-B - moc zajimavy tema. Posledni dobou nad tim taky dost premyslim a resim hluk v interieru. Prijde mi ze vyrobci vsude ubiraji a novy auta jsou na tom s odhlucnenim hur nez stary. 

Nasel jsem tyhle stranky kde meri uroven hluku: https://auto-decibel-db.com/

Ale neni tam nic o metodice ani za jakych podminek (pocasi, gumy atd), takze to brat jako spis voditko, nicmene u par aut kde jsem se svezl to docela sedi. 

Myslim ze tu psal nedavno i @JoyStick ze je to jeden z duvodu proc ma Phaetona. 

Za me jedno z nejtissich aut co jsem jel je soucasny Grand Cherokee v benzinu (3.6 V6 a stredni vybava) a odpovida tomu i tabulka -  64 dB pri 130km/h, a chtel bych zkusit verzi Summit, ktera ma akusticky skla navic i na zadnich sedadlech + active noise cancelling. 

Jinak samozrejme asi Lexusy LS a RX jsou na tom asi hodne dobre, co vsude tak ctu tak soucasna Audi A4 je na tom s odhlucnenim taky super (v US testu jsem nekde cetl ze v top vybave s akustickyma sklama se blizi Rollsu podle mereni 61 vs 63 dB pri 100km/h). 

Dvojkovej Touareg mi prisel taky dost tichej (a podle toho webu dokonce tissi nez ten novej...ale tezko rict, maji tam kolikrat stejnou generaci aut s rozdilnyma vysledkama v rozmeni treba 1-2 roku). 

A podle vyse uvedene stranky by mohla byt extra trida nova A8 - 55 TFSI. Pri stovce 56 dB, necelych 63 pri 140. 

image.png.00dd837987b00aa28e97eb4de49d1c83.png

Upraveno uživatelem kloubik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to tak, komfort bylo jedno z kritérií.

Za mě TOP3 je:
Novej Rolls
Starej Lexus LS (BOSE)
Phaeton

Bose třeba zde 

 

Záleží na gumách samozřejmě, ale pohodlí je zkrátka ultimátní. Takže záleží na budgetu @H-B.

Měl jsem A8 i S8 a přesto že to má stejnej podvozek, odhlučnění je lepší ve Phaetonu. Další parametr je samozřejmě váha, protože stabilita. Zrovna včera jsem odjížděl z Prahy v tom největším slejváku, nahoře v Letňanech byla dálnice pod vodou a tam kde jsem při polovičním zavodnění nedávno bruslil přes 3 pruhy v Maserati jsem s Phaetonem relativně v pohodě projel. A samozřejmě benzín bude vždycky lepší než nafta.

Pro Tebe bych asi doporučil Lexus.

Upraveno uživatelem JoyStick
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@kloubik Super, to je zajimavy info. Hluk je jiste jeden z klicovejch parametru. Me jeste zajimaji zkusenosti s pozdvozky, kvalita tlumeni. Mam posledni Octavii, s normal podvozkem, kola 17 a zadnej hit. Pricny nerovnosti dost rany, kostky jsou neprijemny. Na kvalitnim asfaltu je to dobry (coz neni zas takova veda). Svagrovo Bmw 3rd series stare 12 let ma kvalitu jizdy lepsi 😕

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se tyka rodinneho auto kombi/SUV tak tam me prijde dobry pomer cena vykon ten Jeep GC (je postaveny na platforme MB ML/GLE - to je podle me i duvod proc je tak tichej), urcite ale od faceliftu 2014 s novou 8 stupnovou ZF prevodovkou. Nejlip asi 3.6 benzin.... 2014-2016 byla jeste starsi verze motoru s neprimym vstrikovanim, od 2016/2017 udelali upgrade na prime vstrikovani a pridali start/stop. 

S 3.0 dieselem bych se mozna trochu bal hlavne ojetiny s vyssim najezdem. Dost se zanasel pokud se s nim jezdilo malo nebo se moc setril, DPF stoji 130tis Kc, a taky Chrysler pak zmenil doporuceni na olej s vyssi viskozitou a ma se davat 5w40 protoze motory s 5w30 to nedavaly a odchazely, ale videl jsem nafoceny treba aktualni servisky od Srba servis kde porad jedou 5w-30 prestoze zmena plati uz nekolik let. A pak dej auto do autorizaku.

I kdyz dneska uz si fakt nevyberes :( Na doporuceni jsem dal v zime auto do Chuchle k Petrikovi na rozvody - ted jsem vlezl pod auto ze si udelam sam olej - spodni kryt motoru kus ulomenej od zvedaku, takze je tam dira a strika tam dolu bordel, kryt chycenej jen na polovinu sroubu s tim ze z tech hlavnich 3 velkych sroubu tam 2 nebyly a posledni byl jen chycenej napul. A kdyz jsem to odkrytoval tak kryt olejove vany (takova ta plstena tepelna izolace) byl totalne servanej napul. Misto aby si uvolnili jednou plastovou uchytku, tak ho servaly hrubou silou napul z vany aby se dostali k rozvodum, namackali zdeformovanej na druhou stranu a uz to tak nechali. A pak si clovek rika jak kvalitne asi jsou udelany ty rozvody a pumpa. Nejradsi bych jim to tam dojel omlatit o hlavu, ale co si na nich ted po pul roce vezmu nebo budu dokazovat.

Upraveno uživatelem kloubik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nebudete se někdo v budoucnu zbavovat nějaký hodně zachovalý Fiat 500? Bude asi potřeba modní doplněk pro ženu 😄 Cenově třeba 100 - 150k, ale ta horní hranice při zavření všech očí....

Na netu nějaký jsou, ale vím o tom prdlačku a většinou bazar a původ německo, rakousko a itálie. Jako v cestou na dovču jsem si všiml, že v Rakousku jich jezdí teda požehnaně...

Upraveno uživatelem Gustaf
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ohledně komfortu, trochu odbočka... jsem si poslední dobou všimnul, že výrobci začali, kvůli emisím/spotřebě, zvyšovat předepsaný tlak v pneumatikách, takže bych zkusil jít nejlevnější cestou, a to zkusit trochu "odfouknout" z režimu EKO do režimu COMFORT  (tyhle dva tlaky uvádí např. Toyota)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...