Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

@H-B Rozumim, tak k tomu zamyšlení :) 

Range je podvozkově super. Starý dvourámový Disco taky. Ale to je těžký jako kráva a handling nic moc. Z kombíků si obávám se, nevybereš, tam jsou priority úplně jinde, než jízdní komfort. Neznám žádnej kombajn, kterej by byl komfortní. Možná ještě starý Volva, ale jinak fakt nic. Z SUV ještě ten Touareg, a s přivřenejma vočima vzduchová Q7 na 19-20".
Osobně jsem v tom nejel, ale slyšel jsem na to samou chválu od známejch - SQ8. Nicméně stále je to na míle daleko komfortu výše zmíněných limuzín.

Tim si zhasnul. Když chceš komfort, holt se musíš smířit s tim, že to bude limuzína. (proč myslíš, že mám Long ;))

Upraveno uživatelem JoyStick
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

[mention=63851]JoyStick[/mention] Ja nevybiram, takze budget neni :). Spis to melo byt k zamysleni.
LS v ramci sedanu asi super. Ale co family car (takze bud kombi nebo SUV nejaky)? Nemyslim ted nutne Rolls, ale treba Range Rover ma v tomhle solidni reputaci ne (narozdil od spolehlivosti)?
Dalsi moznost je auto dolepit moderni izolaci. V CR to par firem dela. Akorat teda bych nechtel aby mi u noveho auto nekdo komplet vyrubal interier. Jinak to je super.


Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U těch dostupnějších aut je potom cesta DCC nebo obdobný systém (když už to nebude vzduch). Už jsem měl ve 2 autech a má to svoje místo (i když do nového jsem nekupoval - teď tolik nejezdím). V comfort módu to jde, jen nesmíš zapomenout to vypnout pro vysoké rychlosti. 

Upraveno uživatelem x591
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Vladar91 Díky za tohle téma, chtěl jsem to zmínit, pak mi to vypadlo, ale přesně, tím lze vyřešit jen hluk (poměrně hodně efektivně - viz Richie Rebuilds channel na YT a jeho V8 Tesla), ale jízdní komfort bohužel..

@x591 Má to někdo jinej než VW? Nějakou verzi driving modů má dneska asi každá automobilka, ale z mojí zkušenosti to v zásadě nefunguje, pokud to neni elektromagnetickej podvozek. Ani hydraulika, ani pneumatika to tak dobře neumí. Nebo máš jinou zkušenost?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 minutami, JoyStick napsal:

@Vladar91 Díky za tohle téma, chtěl jsem to zmínit, pak mi to vypadlo, ale přesně, tím lze vyřešit jen hluk (poměrně hodně efektivně - viz Richie Rebuilds channel na YT a jeho V8 Tesla), ale jízdní komfort bohužel..

@x591 Má to někdo jinej než VW? Nějakou verzi driving modů má dneska asi každá automobilka, ale z mojí zkušenosti to v zásadě nefunguje, pokud to neni elektromagnetickej podvozek. Ani hydraulika, ani pneumatika to tak dobře neumí. Nebo máš jinou zkušenost?

Počítám, že jen německá auta (určitě koncert a BMW). Jinde jsem to zatím neměl příležitost vidět/řídit. Určitě to nemá smysl pro 17" kola (a menší). Jinak záleží na tom, co od toho člověk čeká. Určitě to nezlepší náhodné díry v silnici, ale během pár sekund je to schopný zareagovat na špatnou cestu. 

Taky pozor jestli to má jen volbu jízdního profilu, nebo to opravdu mění charakteristiku tlumičů. 

Na 18" a 19" kolech u VW sedanů je rozdíl poznat snadno. Třeba ten comfort používám, když vezu někoho "citlivějšího", kdo zároveň není moc na rychlejší jízdu. Ale jak jsem psal rozhodně to není mód na rychlosti 140+ - auto neskutečně plave a poprvé, když jsem to takhle zapomněl, tak jsem se docela bál a musel zastavit abych zjistil, co je špatně. Osobně jezdím buď individual (s normálním podvozkem, rychlou reakcí ACC, rychlé adaptivní světla, atp.) nebo plný sport. 

Ale dnes jsem měl jako náhradní Tarraco na 17" a podle mě tam je DCC zbytečnost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem Comfort mode používal výhradně ve městě na kostkách v Olomouci. Bylo to výrazně lepší. Nad 80 km v hodině bych to nepoužíval.

Jinak viz výše. Většinou individual. 

Na novým Defu ten vzduchovej podvozek funguje parádně a o kostkách ani nevím. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nakonec k tomu asi stejně dojde. Řekl jsem si, že nebudu caymana trápit v zimě a raději využiju zimní období na doladění drobností.

Takže sháním auto na zimu. Tak za 100, max 150 tisíc. Něco pokud možno bezproblémového s malými provozními náklady. Na druhou stranu nechci něco, v čem bude člověk trpět nudou na každém metru. Zatím ně napadlo volvo S40/V50 nebo suzuki swift sport. Zkoušel jsem octavii III od kamaráda za slušnou cenu, ale na tom autě není fakt nic, ani špetka emocí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V50 za předpokladu, že má bejt aspoň jedno auto trochu praktický, emoce bych asi nechal stranou, mám V40, v zatáčkách to sedí hezky, vlastně se s tím dá jet docela svižně, ale tak nějak cejtíš, že k tomu to auto úplně není stavěný, byť to má podvozek z Focusu, tak ten Focus je pocitově (asi nejen) lehčí, ochotněji se nechá prohnat okreskou, možná bych hledal spíš tam. U Volva mi přijde, jako by to bylo větší auto, než ve skutečnosti je.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Od V50 bych nečekal emoce, ale alespoň je mi to auto sympatické a má designově zvládnutý interiér, což se o moc autech z té doby říct nedá. Otázka motoru. 1,6D prý špatné, 2,0D asi nejlíp, ale starý diesel se mi zdá vždycky dost nebezpečný.

Dál mě napadlo:

Alfa 159 - asi sebevražda

BMW e90 - jsem bavorákový, takže by se mi to líbilo, ale tuším, že vzhledem k věku nebude splňovat podmínku bezproblémovosti a bez pravidelného servisu asi nezvládne ani jednu zimu. Navíc asi nemá žádnou bezproblémovou motorizaci na rozdíl od staré e46.

BMW X3 E83 - doslova auto na zimu, ale jednak vlastně nemám rád SUV a pak to bude asi jako E90. Jinak mě ale něčím nepopsatelným přitahuje :D

Renault Twingo RS - narazil jsem na něj včera a docela mě zaujal, prý celkem bezproblémové

nějaké Subaru - zbytečně nákladné provozně

Nakonec ale začínám zvažovat i nového leona na operativní leasing, ty ceny jsou teď pekelné. Splňuje to hlavně tu bezproblémovost. Obecně na koupi starých aut nemívám extra moc štěstí, takže představa obcházení bazarů mě děsí.

 

V 21. 7. 2021 v 15:51, uff napsal:

Napadaji me dalsi zimni kary, ale vse nad budget

Co třeba? Kdyby to dávalo smysl...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já měl V50 s tím “nejhorším motorem všech dob” .. 1.6d 81kw? .. pro většinu Volvistů to bylo poloVolvo, možná ani to ne.

Přesedal jsem z Peugeotu 205, takže vstup do kosmický rakety, to auto jsem měl fakt rád. Motor mě zradil jen jednou a to altík, jinak žádný problém, kupoval jsem s cca 205k km a posouval dál asi s 340k km. Stvalo mě minimum odkladacich míst vevnitř /ve dveřích místo tak max na 2 tatranky např./, taky kufr na kombika dost prťavý ale celkem v pohodě. Výkon motoru adekvátní, jezdil jsem spíš delší trasy, neni to trhač asfaltu, ale na projížďky good. Emoce to moc nemá, ale to auto se mi líbilo i po těch cca 4 letech co jsem ho vlastnil :) 

Plno věci je forďáckych takže náklady taky tak nějak v únosné míře. Spotřeba kolem 7 litrů ať jsem jezdil jakkoliv :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@adamoJa narazel na zminku u emoci s OIII, jak jsi zminoval a asi spatne pochopil, ze hledas emoce. 

AR159/teda hlavne Brera jsou za me nadherna auta, ale nikdy jsem nesebral odvahu do nich jit. Jdi do ni, at poreferujes. Ono je to mimochodem jizdne velke zklamani, aspon z meho pohledu. 

Osobne bych sel na zimu cestou BRZ/GT86, ale musis kousnout ten interier a cenu (ale oni moc uz padat na cene nebudou, prodavaji se posledni dobou za vic nez pred rokem).

Jinak bezproblemovost ma svoji cenu, to je fakt. Ted treba resim na pritelkyne aute uplnou prkotinu (nenaklapi se svetla a pritom nikoho neoslnujou) a uz jsem objednanej poctvrty do servisu. Krome penez hlavne cas, kteryho je zoufale malo. Za ten cas, starosti to fakt nestoji a zrovna novej Leon v FRku byla pripadna alternativa. Nicmene mi na nej rekla, v Seatu ti proste jezdit nebudu a basta. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 11 minutami, uff napsal:

Osobne bych sel na zimu cestou BRZ/GT86, ale musis kousnout ten interier a cenu (ale oni moc uz padat na cene nebudou, prodavaji se posledni dobou za vic nez pred rokem).

 

Ze? Ja na BRZ koukam a zdalo se mi, ze moc nejsou a chodi za vic nez chodily...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě zase žena řekla, že nebude jezdit s O3 :D Nicméně to nevadí, má svoje mini.

BRZ jsem už vlastně skoro 2x koupil, ale vždycky jsem si to nakonec rozmyslel. Interiér jsem nedal. A ani ten motor. Ale podvozek to má skvělý, to je fakt (měl jsem možnost asi 40km po točitých okreskách). Nakonec jsem šel do caymana a ten motor v tom pro mě dělá dost velký rozdíl.

Alfu bych si jednou rád koupil, ale asi raději ne v téhle cenové relaci :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 21. 7. 2021 v 8:31, adamo napsal:

Nakonec k tomu asi stejně dojde. Řekl jsem si, že nebudu caymana trápit v zimě a raději využiju zimní období na doladění drobností.

Takže sháním auto na zimu. Tak za 100, max 150 tisíc. Něco pokud možno bezproblémového s malými provozními náklady. Na druhou stranu nechci něco, v čem bude člověk trpět nudou na každém metru. Zatím ně napadlo volvo S40/V50 nebo suzuki swift sport. Zkoušel jsem octavii III od kamaráda za slušnou cenu, ale na tom autě není fakt nic, ani špetka emocí...

V50 jsem mel s motorem 2.0D a bez jedinnyho problemu, najezdil jsem v tom cca 100K km.

Pokud budes mit stesti a najdes, bez s petivalcem D5. 

Co se tyka zminenych odkladacich mist napr. ve dverich, oblibeny argument majitelu Volva je: mam radsi ve dverich pricku navic nez 2l PET. 🙂

Podvozek z Focusu tomu sedel, dalo se s tim jezdit svizne a sneslo to celkem dost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...
V 7. 6. 2021 v 14:50, honza71 napsal:

Tak a sem nahranej :( Tak dlouho jsem se tesil, az budu vybirat novej povoz, az z toho mam ted hlavu jak patraci balon, bo nevim, co chci. Navic z vyberu nahrady za rodinnyho Outlandera (2009) se zadani rozsirilo na vyber nahrady i za Ibizu (2008), kterou na zena na jezdeni okolo komina.

Manzelka se boji ridit novy auto (ze prej na to jeji jezdeni okolo komina to nema smysl), ale chtela by misto Ibizi neco vyssiho (zkratka pohodlny nastupovani apod., jako nas Outlander), ale ne tak velky. Tak treba 2-3 roky stary auto, ale nevi presne jaky :)

No a ja vlastne cekam, jak tohle dopadne. Kdyz to bude fakt prcek, tak budem potrebovat velikostne regulerni nahradu za Outlander (3 psi, 2 deti 10 a 8), protoze si nechci zvykat na vyrazne mensi prakticnost. Ale kdyz skonci treba u Tiguana nebo Atecy nebo CX 5, tak to uz bude s boxem na strechu (parkrat za rok) plnohodnotny i jako rodinny auto. No a pak to druhy staci treba Golf GTI 😎.

Furt sem vam tu "zavidel" starosti s vyberem novejch povozu, ale ted sam nevim, kudy kam.

Nemate doma neco, co byste chteli poslat do sveta ? Treba nas to pohne k nejakemu rozhodnuti.

Tak cast rebusu vyresena. Manzelka bude jezdit timhle drakem 4x4 🙂 

Sama si to auto vybrala, tesi se na nej, tak snad ji / nam bude dobre slouzit. 

 

IMG_20210803_120251.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...