Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno
před 3 hodinami, Dokusan napsal:

Přemýšlím,že bych doplnil vozový park o nějaké malé zábavné auto. Nejspíš Mini Cooper. Když už zábavné tak Cabrio. Máte někdo zkušenosti s Mini Cooper S Cabrio R57.? Chci benzín, manuál , nejspíš po faceliftu výkon 135 kW popřípadě JCW

máme doma víc jak rok normální r56 Cooper S. Je to tvrdý, nepohodlný, sem tam občas si to postaví hlavu, ale jízda je to parádní. Určitě doporučuju pofacelift s motorem N14, míň potenciálních problémů

Odesláno
před 24 minutami, financ napsal:

máme doma víc jak rok normální r56 Cooper S. Je to tvrdý, nepohodlný, sem tam občas si to postaví hlavu, ale jízda je to parádní. Určitě doporučuju pofacelift s motorem N14, míň potenciálních problémů

Díky za info. 

Odesláno

Zdravím pánové, bych se přidal s dotazem na MINI. Asi proběhnou nějaké změny a budu muset koupit auto na ježdění okolo komína. Bude to něco starého, ale zase chci ať se mi to líbí. Původně byla ve výhledu ALFA ROMEO 159 2,4 JTDM nebo 3,2 V6, kvůli tomu, že se mi vždycky líbila, je za pár peněz atd. No něco jsem si počet a asi to má moc much.

Napadlo mě, že bych si koupil MINI COOPER R50, R56 s 85KW resp. 88KW benzínovým motorem a manuálem. Kdyby se poštěstilo S-ko, tak to bude pecka, ale není to priorita. Je u těchto dvou variant nějaká zrada, na kterou si dát pozor?

 

Odesláno
před 1 hodinou, Gustaf napsal:

Tak auto jsem nechal prověřit.... pár nejasností tam je. Tak nevím....

Aspoň že ta možnost prověření je. Lepší než mít problémy po koupi.

Já vycházím z prostého výpočtu, za kolik to musí překupník koupit v D, aby si mohl přihodit svůj zisk a ještě, aby konečná prodejní cena byla nižší než cena pěkných kousků z CZ.

Vzhledem k tomu, že pěkná auta jsou v D stejně drahá nebo i dražší než v Cz, tak mi ta rovnice vychází pouze v případě, že auto z D je naleštená srágora = auto s nějakou vadou ( tachometr nebo bouračka)

Odesláno

Ohledně Mini bych se také rád přiučil, protože když jsem po něm pokukoval, tak mě dost odradily popisované problémy s motory resp. zejména jejich nespolehlivými rozvody. 

Odesláno
Před hodinou, Jerryl napsal:

Aspoň že ta možnost prověření je. Lepší než mít problémy po koupi.

Já vycházím z prostého výpočtu, za kolik to musí překupník koupit v D, aby si mohl přihodit svůj zisk a ještě, aby konečná prodejní cena byla nižší než cena pěkných kousků z CZ.

Vzhledem k tomu, že pěkná auta jsou v D stejně drahá nebo i dražší než v Cz, tak mi ta rovnice vychází pouze v případě, že auto z D je naleštená srágora = auto s nějakou vadou ( tachometr nebo bouračka)

Jj, zavolal jsem k AD v Čechách a byli hodně ochotný. Jako auto se zdá cajk. Jen poslední roky už nejsou v evidenci, takže co se dělo posledních 30k km a cca 4 roky nezjistí. A jeví se, že mělo 2 majitele místo udávaného jednoho.... prodává soukromý prodejce, ale asi nějaký auta občas tahá. Auto tady ještě není neprihlasene, takže ho musel dovézt nedávno. A přihlášením až na nového majitele.

Odesláno
před 16 hodinami, financ napsal:

nepojedeš přes Zlín, můžeš vyzkoušet20200330_180844.thumb.jpg.85922fda3f3f764600947fab8fd4258e.jpg

Díky za nabídku,aktuálně ne,ale výhledově mrknu

Odesláno

mám už druhýho coopera první byl r53 Cooper S, kompresor, aktuálně R56 Cooper S turbo. R56 je dospělejší auto, uživatelsky příjemnější, dá se se s ním jezdit docela ostře, ale taky zvládne v pohodě courání po městě. S R53 manželka odmítala jezdit. Problémy jsou snad u všech cooperů, hlavní je péče předchozích majitelů, od auta se zanedbaným servisem ruce pryč. A chce to servisáka, který tomu rozumí. Ono je to skládačka několika značek, R53 jsou motory Tritec od DaimlerChrysler, R56 zase od PSA a dávali to dohromady inženýři z BMW....

Jo a nejdůležitější věc u coopera je střešní okno, bez něho jde blbě vidět na semafory. Nebo to chce kabrio

 

94887709_2739368342856656_8452363100132212736_n.jpg

Odesláno
před 19 minutami, financ napsal:

mám už druhýho coopera první byl r53 Cooper S, kompresor, aktuálně R56 Cooper S turbo. R56 je dospělejší auto, uživatelsky příjemnější, dá se se s ním jezdit docela ostře, ale taky zvládne v pohodě courání po městě. S R53 manželka odmítala jezdit. Problémy jsou snad u všech cooperů, hlavní je péče předchozích majitelů, od auta se zanedbaným servisem ruce pryč. A chce to servisáka, který tomu rozumí. Ono je to skládačka několika značek, R53 jsou motory Tritec od DaimlerChrysler, R56 zase od PSA a dávali to dohromady inženýři z BMW....

Jo a nejdůležitější věc u coopera je střešní okno, bez něho jde blbě vidět na semafory. Nebo to chce kabrio

 

94887709_2739368342856656_8452363100132212736_n.jpg

Díky. Já chci právě kabrio. Nikdy jsem žádný neměl. R57 s motorem N18 135 kW

Odesláno

S Cooper S R56 jsem si docela užil. Měli jsme 2007. V tom autě jsem si vytvořil trauma z gongu oznamujícího nějaké upozornění. Většinou to byla kontrolka motoru.

Nicméně když to zrovna jezdilo, tak to bylo super. Výborné řízení, podvozek tak akorát tuhý aby se s tím dalo normálně jezdit. Náš aktuální MINI Clubman Cooper S F54 LCI je podle starého cooperu S slabý odvar 🙂 Ale zase zatím spolehlivě funguje, což je příjemné 🙂

Odesláno (upraveno)

3F6F8139-BAC3-466A-A420-62AF073C6B64.thumb.jpeg.51db1a3ed9ce60dadbad6026b8016d3a.jpegNěco z druhé strany výkonového spektra -manželčin One 2012 55kw :D už je ale domluven odboock na coopera 90kw (1.6 N16 je ve všech verzích údajně stejný) 

ps - proč mi iphone i ipad přidává takto foto? 

 

Upraveno uživatelem exBURN
Odesláno

Borci, nemáte prosím nějakej tajný tip na novější povoz pro manželku?

Rok 2010 a novější

automat musí bejt

musí do kufru vejít kočárek.... nevím teda, že by jsme čekali dalšího potomka.

radši benzín, ale jezdí 20 km do práce, tak teoreticky i rozumná nafta.

výkon aspoň 65-70kw

rozpočet tak 150-200 Kč

napadá mě nějaký VW group 1.2 tsi + dsg ale moc toho na výběr v inzerci není.

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...