Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

před 50 minutami, Zmizík napsal:

Hele Eskimaku, jako přicmrndávačoj ti to docela de ale když máš předvýst nějakou argumentaci, tak teda velký špatný. Jenom urážkama to prostě nejde. Promiň, že se do tebe dneska tak nějak navážím ale sem rozcitlivělej a potřebuju si na někom bohužel vylejt zlost - odchází mně subárko a já si nemůžu koupit jednoduše nový protože u novýho motor slabá mrdka. Proč? Pro nesmyslný euro emise, kterejch jedna kráva v Indii vyprdí za dva dny víc než moje auto za rok.* A ty osobně a vostatní devótní ojrokejvačové a přicmrndávači na tom máte osobní podíl, tak mě neser. Aneb když vo něčem vím úplný hovno a sem jen zlej nebo křivej, držím hubu. 😆

* znalostma nepodložená nadsázka

Prepac 😘

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zrovna resim se sklenkou dilema roku 2022. Pustit linej dvoulitr nebo oturbenej motor s kurvitkama, kterej taky vlastne nejede. :)

Nejradsi bych si nechal samo obe, ale mam prisnou pani a nejak ji to nejde pod fousy ve vztahu ke dvema hypo a navysenejma sazbama... 

IMG_20211226_235732.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Oplt
před 3 minutami, uff napsal:

Zrovna resim se sklenkou dilema roku 2022. Pustit linej dvoulitr nebo oturbenej motor s kurvitkama, kterej taky vlastne nejede. :)

Nejradsi bych si nechal samo obe, ale mam prisnou pani a nejak ji to nejde pod fousy ve vztahu ke dvema hypo a navysenejma sazbama... 

IMG_20211226_235732.jpg

Vyprdni se na panímámu a nech si oboje 🤣

Upraveno uživatelem Oplt
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, JoyStick napsal:

Záleží jestli si chceš víc užít, nebo mít jisotu, že se i za 10 let budeš mět čim svízt. Čistě ze strategickýho pohledu bych si nechal žábu, ale voba víme že to stejně vyhraje ital.

Covece tuhle vetu rozved: 

"mít jisotu, že se i za 10 let budeš mět čim svízt" 

Jestli dobre chapu, tak veris, ze Ital vydrzi vic nez poctiva atmosfera? Ono obe auta jsou ze stejne fabriky a ja teda pocitove (asi ovlivnen zdejsimi moudry) verim spis atmosfere. Jen bude jako kazda miata jednou brat vic oleje

Ale mozna se domejslim uplne blbe, pac sto lidi sto nazoru a nekdo zase rekne, ze si uzijes vic v Abarthu

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Covece tuhle vetu rozved: 
"mít jisotu, že se i za 10 let budeš mět čim svízt" 
Jestli dobre chapu, tak veris, ze Ital vydrzi vic nez poctiva atmosfera? Ono obe auta jsou ze stejne fabriky a ja teda pocitove (asi ovlivnen zdejsimi moudry) verim spis atmosfere. Jen bude jako kazda miata jednou brat vic oleje
Ale mozna se domejslim uplne blbe, pac sto lidi sto nazoru a nekdo zase rekne, ze si uzijes vic v Abarthu
 

Nene vubec.
Mysleno tak, ze MX5 (zaba) je kultovni auto a zbavovat se ho nebudes chtet. Spolehlivosti bude taky lepsi nez Ital.
Fiat je zase vetsi sranda. A je v tyhle verzi vzacnejsi a zajimavejsi. Nicmene kdyz prijde neco lepsiho, potreba zmeny apod, pujde z domu s lehcim srdcem.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 15 hodinami, Foundryman napsal:

Však tady taky nikdo turbo kurvítkem nenazval, to je jen Eskimákova idée fixe. Bylo pouze konstatováno, že turbo v kombinaci s maloobjemovým benzínovým motorem a přímým vstřikem není zrovna nejšťastnější kombinace. Právě kvůli vyšším teplotám spalin, karbonovým úsadám, nebezpečí propálení pístu atd atd.

Třeba v dieselech má turbo jistě oprávnění, ale dnes už je sám název "diesel" v EU považován pomalu za sprosté slovo. Sám jsem s turbodiesely najezdil statisíce kilometrů, ale před 5 lety jsem přesedlal na atmosféru benzín. Právě z důvodu absence kurvítek.  Za tu dobu jsem měnil jeden ventil hydroštelu za 1.500,- Kč (pokud neberu v úvahu spotřebák).

Urcite by bolo zaujimave zpracovat nejaku nezaujatu studiu o kolko je ekologickejsie (uhlikova stopa a vobec celkova zataz ZP) kupit si behom 20 rokov 6 aut nabitych technologiami, optori dvom-trom menej vyspelym, ale za to "dlhovekym" autam kde sa budu menit len gumy a brzdove dosticky. Bojim sa ze by sme mozno dosli k tomu, ze pomerne pouzitelne sa da jazdit este stale aj so skodou 1000, ale vyrobcovia aut by potom nemali co zrat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 35 minutami, guzmic napsal:

Třeba má ta kia turbo a táhne pěkně vodspodu... líp než 2,0 atmosféra. 😉

Ak to je na mna, tak nie, Kiou nejazdim. Teda obcas, ale nie svojou.

A na toho dieselboya pred tebou, ktory mal za najlepsie auto sveta prvu insigniu nema zmysel reagovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 33 minutami, cali napsal:

Urcite by bolo zaujimave zpracovat nejaku nezaujatu studiu o kolko je ekologickejsie (uhlikova stopa a vobec celkova zataz ZP) kupit si behom 20 rokov 6 aut nabitych technologiami, optori dvom-trom menej vyspelym, ale za to "dlhovekym" autam kde sa budu menit len gumy a brzdove dosticky. Bojim sa ze by sme mozno dosli k tomu, ze pomerne pouzitelne sa da jazdit este stale aj so skodou 1000, ale vyrobcovia aut by potom nemali co zrat.

Já provozuju jako funny auto Fiata Barchettu z roku 1996, motor 1,8 VVT, 96 kW. Má najeto 200 tis. a krom běžného spotřebáku nebylo nic potřeba. Je teda pravda, že s tím v zimě nejezdím, přece jen je to kabrio. Jo, vlastně odešel historický display palubních hodin - nové hodiny z Číny za asi 250 Kč + půl hodiny práce a je po problému.

Upraveno uživatelem Foundryman
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...