Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Všem děkuji za nabídky, dobře míněné rady a mirne postuchovani. 
vyreseno Sup 3 L&K 4x4 dat a hlavně: WEBASTO 😉

 

Odesláno
před 42 minutami, Vasa_H napsal:

Všem děkuji za nabídky, dobře míněné rady a mirne postuchovani. 
vyreseno Sup 3 L&K 4x4 dat a hlavně: WEBASTO 😉

 

Je mi do toho nic, ale vždyť se to dá dodělat do každého, rozuměj pro tebe ideálního, auta.... Já to chápu, mám ho v obou a nejde bez něj fungovat, ale přeci si nevezmu auto co nechci, jen kvůli topení.... 🤷‍♂️

Odesláno

Aktuálně dodelani 47 kKč, dost to podrazilo. 
a já neříkám, ze koncern nechci, je to takový sňatek z rozumu. 

Odesláno

Me spadla brada z toho zakladniho ovladace t91, stal 2tis ted 4-5. 
 

S pandora, dalkovy start nemas zkusenost?

Odesláno

KLuci máte někdo zkušenosti s Teslou? Zvažuju jako služební auto Tesla model 3 long range. Nabíjet můžu každý den v práci do plna, doma taky.

Z výkazu GPS jsem letos za 1 den jel jen jednou 588km za den, jinak 3x 400km a zbytek pod 300km.  

Odesláno (upraveno)

Asi hlavně jestli je to prostě auto - jestli to jezdí aspoň průměrně jako octávka nebo zda je to jen tablet na kolech. 

Pak ještě zda funguje rozumně základní autopilot - myslím hlavně jen jestli se udrží v pruhu a nedělá pingpong mezi pruhama a zda se dá použít adaptabilní tempomat. To funguje na současném passatu rozumně. 

 

A poslední věc - nebývají přervané nabíječky?

 

Auto mám čistě na dojíždění do práce a domů, občas krátká služebka a v práci můžu nabíjet na 3F.

Upraveno uživatelem exBURN
Odesláno
před 5 hodinami, Vasa_H napsal:

Me spadla brada z toho zakladniho ovladace t91, stal 2tis ted 4-5. 
 

S pandora, dalkovy start nemas zkusenost?

Řešil jsem to tak 50 pro mne, teplo a rozmražená okna a 50 auto, teplý motor 4,2 nafta, skorotraktor.... takže dálkový start mě neřeší. Chvilku jsem uvažoval o el. výhřevu bloku motoru, ale neee. Webasto je ideál. Ovládání mám na tel. a u druhého je aplikace. Naprostá spokojenost.... 

Návštěvník vwtyp11
Odesláno

Tesla? 
za mě jako odpůrce elektroauta?! 
Ano!

je to bomba-zábava na kolech, jede to ukrutně, žádná prodleva po sešlápnutí, uživatelsky skvele

mam AWD dual motor a jsem z toho nadsenej!

rikam tomu auto iPhone, tesla proste přináší automobilismus pro všechny:)

Odesláno (upraveno)

@H-B: Velmi dobrá volba! Krásně se s tím budou přejíždět betonové tramvajové pásy v Praze do protisměru, když se náhodou tvůj směr kolony zasekne 🙂 

Upraveno uživatelem safi
Odesláno (upraveno)

@exBURN měl jsem půjčené všechny Tesly, naposledy před měsícem Model Y. Model 3 je nejúspornější dojezd 400 km je v pohodě. Nabíječky lze používat všechny, tedy nejen Superchargery, ale i Ionity a podobně. Pokud člověk má nabíjení v práci, je to naprosto v pohodě. Nakonec auto se dá nabíjet i z jedné fáze doma, jen to trvá dlouho.

Udržování v pruzích je v pohodě a přesné , žádný pingpong. Co mi vadilo je bez tlačítkové funkce, prostě většina věcí je na displeji a když se něco ovládá tlačítkem, třeba na volantu, stejně musí člověk čučet většinou na displej. Párkrát jsem někoho vybrzdil, prostě Tesla začala s autopilotem bezdůvodně brzdit, říkají tomu fantomové brzdění. Taky mi dost blbě fungovala automatika stěračů a pokud je tam Matrix, tak jim to moc dobře nefunguje. Je to prostě levně udělané auto, materiály odpovídají ceně, i vnitřní provedení s jedním displejem mě nebere. Zadarmo ale bude dobrý. 

Upraveno uživatelem Josef01
Odesláno
[mention=13539]exBURN[/mention] měl jsem půjčené všechny Tesly, naposledy před měsícem Model Y. Model 3 je nejúspornější dojezd 400 km je v pohodě. Nabíječky lze používat všechny, tedy nejen Superchargery, ale i Ionity a podobně. Pokud člověk má nabíjení v práci, je to naprosto v pohodě. Nakonec auto se dá nabíjet i z jedné fáze doma, jen to trvá dlouho.
Udržování v pruzích je v pohodě a přesné , žádný pingpong. Co mi vadilo je bez tlačítkové funkce, prostě většina věcí je na displeji a když se něco ovládá tlačítkem, třeba na volantu, stejně musí člověk čučet většinou na displej. Párkrát jsem někoho vybrzdil, prostě Tesla začala s autopilotem bezdůvodně brzdit, říkají tomu fantomové brzdění. Taky mi dost blbě fungovala automatika stěračů a pokud je tam Matrix, tak jim to moc dobře nefunguje. Je to prostě levně udělané auto, materiály odpovídají ceně, i vnitřní provedení s jedním displejem mě nebere. Zadarmo ale bude dobrý. 

Díky. Ve středu jsem to byl projet a hodně mě to zaujalo. Mám rád sedany, takže model 3 velikostně úplně super.
Mě to dotykové ovládání nevadilo - líbilo se mi jak to bylo plynulý. U passatu se podívat na navigaci je porod.
Jako jaký jiný sedan/lift s cenou kolem 1,25 co pojede aspon troxhu podobne?
No napíšu si o něj a uvidíme :) líbí se mi to moc.
Odesláno

Záleží co člověk mysli tím, pojede podobně. Já měl kdysi Mazdu MPS, 270k, a bylo to zábavné auto a dalo se s tím jezdit dálky 150-160 km/h v Německu i vic. S Teslou budeš jezdit 130 km/h a hlídat spotřebu. Ten juuuuu efekt ze zrychlení člověka za chvíli omrzí. 

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...