Jump to content

Recommended Posts

Dnes krásných 300km. Tolik motorek jako dneska jsem snad nikdy nepotkal. Víc takovych dnů.

20210509_110501 (1) (1).jpg

Link to post
Share on other sites
  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ehm ... predchádza sa zľava, že? Alebo ťa to v autoškole učili inak? To znamená, že si ho MAL obísť cez protismer, ako inak, že ... A čo tam chcel vidieť? Možno ako dlhá je tá kolóna ... sám to tiež r

Myslím, že "manasi" ste asi vy. Na cestách platia nejaké pravidlá, že ... Motocyklista je nimi viazaný tiež, tak ich má dodržiavať. Alebo, že by motorky mali výnimku a mohli predchádzať zprava?

ja jazdim na motorke dost dlhu dobu a jazde v protismere som doteraz tak nejako neprisiel na chut.. a potom co par ludi okolo mna odislo a aj ja som mal par adrenalinovych vystrah uz jazdim na velkej

Já dnes 40km :) Dvacet do práce a za 3hodiny dvacet z práce.Ale řeknu Vám, ikdyž to skoro nestojí za řeč, bylo to těch nejkrasnějších čtyřicet, po asi čtyřech týdnech :) Když to tak po sobě čtu, vypadá to skoro jako matematická slovní úloha :) Přeji pěkné poježdění motorkari a jak se říká.. dvakrát měř a jednou řež.

Edited by Yeager
Link to post
Share on other sites

Dneska 300 km. V životě jsem nepotkal tolik motorkářů. Levou rukou jsem víc zdravil než držel řidítka.

P1010005.JPG

P1010028.JPG

Link to post
Share on other sites
před 1 minutou, Baldic napsal:

Co to je za hrad? Vypada pekne, nekdy bych si udelal vylet.

Český Šternberk. A to vedle je rozhledna Špulka.

Link to post
Share on other sites

To jako fakt někdo vyjede bez nářadí? Malej, velkej šroubovák, kleště, francouzský klíč a klíč na svíčku je podle mě minimum. K tomu nějakej drát, náhradní svíčky, stahovací elektropásky, nějakou tu pojistku, žárovku, sada na opravu lanek (pokud na stroji jsou) izolačku a něco na defekt. A aspoň cyklopumpa se vejde taky.

Samozřejmě záleží, co je to za stroj. U těch moderních se na cestě moc neopravuje, ale i kdybych si s tím měl utáhnout povolenou páčku nebo zrcátko, tak se to hodí. Samozřejmě, čím jede člověk dál, tím by toho měl vézt víc.

Řešil jsem to tak, že jsem prošel tabulku závad v manuálu (ta byla dobrým zvykem každého výrobce) + co mě může postihnout ze zkušenosti. Pak jsem vyselektoval ty závady, které řešit nebudu (např. těžko budu na Nortonovi měnit na cestě těsnění pod hlavou) a nechám na odvoz, no a na zbytek jsem s sebou musel mít díly a nářadí. Většinou se to smrskne na malou zoptimalizovanou sadu.

Edited by Wanderer
Link to post
Share on other sites

Zalezi, co je to za masina. Na Dukne neni misto ale vubec na nic, na Haryckovi vozim sadu ockoplochych klicu a orechu, na minulym jsem vozil i hasicak.

Link to post
Share on other sites

Na ruce leatherman tread metric. V sedle je od výrobce šroubovák a u boxerů navíc klíč nalejvání oleje. Mini sadu na defekt v bašně na stehně. Ale defekt jsem měl na moto jen dvakrát za všechny ty roky, náramkem předloni dotáhl povolenou páčku brzdy. Jiný opravy na cestách nebyly potřeba, jo ještě jednou v Alpách povolená podsedlovka. V prvním servisu u pumpy mi půjčili torxy a pár kapek locktite, když jsem mu cpal 10 éček jen se usmál, že nic. Třeba vozit svíčák, když na vytažení svíčky je potřeba sundat vodní chladič mi přijde zbytečný... Ale jak tu zaznělo, moderní motorky jsou na tom se spolehlivostí výrazně jinde, než jejich prapředci. Já si rád motorky udržuju poctivě sám a preventivně, baví mě to.

Link to post
Share on other sites

Vozím v bedně segr kleště, abych mohl nainstalovat tlumivku do vejfuku, když mě z toho randálu začne bolet hlava. Pak par inbusu, torx a kovový stahovací pásky.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to post
Share on other sites

já vozím akorát stavitelný klíč a multifunkční kleště se sadou bitů a jednu pojistku. 

Link to post
Share on other sites

V nový KTM byla překvapivě (nebo u kačeny logicky?) solidní sada nářadí (na fotce chybí rukojeť od 32mm a hák na preload, ty mám po ruce jinde – hák na tlumič; ve 21. století; chápete to?).

Stejně jsem doplnil o
150 mm Knipex klešťový klíč (anžto je geniální),
samosvorné kleštičky (hodí se i místo zlomené páky),
5 mm imbus (nějak chyběl v sadě),
a duplicitní T30 (poněvadž tím se dělá na 790 skoro všechno).

Mini levný manometr, pumpičku, knoty na pneu;
drát, el. pásky, gafu, oboustr. suchý zip;
latex. rukavice.

A protože sem pohodlnej a ze začátku (zatím prvních 12 tkm :)) člověk furt šteluje kokpit, vozím ještě Victorinox Spirit (foto v příštím příspěvku); s ráčnou a nástavcem se dělá skvěle.

Čutoru, kužely na trénink... no nic, nářadí se řeší.

Na T-Max jsem nevozil nic a nic nešteloval.

20210512_135126.jpg

Edited by Teatime
Link to post
Share on other sites

Chci přejít na Surge, dává mi k mašině víc smysl. Hodily by se mi k němu oboustranné bity jako na fotce.  Nevíte prosím někdo, kde koupit? Bauhaus nemá, Rousek nemá, online se mi nějak nedaří. Díky!

20210512_140206.jpg

77789-bits_1.jpg

Edited by Teatime
Link to post
Share on other sites

Panove, mate nekoho, idealne Praha ci blizke okoli, na opravu brzdove pumpy Brembo - predni brzda KTM 1290 SAT? Stale se mi zavzdusnuje. Nebo tip na opravnou sadu? Diky

Link to post
Share on other sites

ja nosim takuto malu krabicku od proxxonu a uplne staci. ma to taky military styl nie ze by to lepsie srobovalo ked je to zelene ale je to pomerne skladne a odolne 

proxxon%2023072-500x505.jpg

nikdy som nic nemusel stelovat okrem nahonu na tacho na bavoraku asi pred 15 rokmi, co zle nasadili v servise

Link to post
Share on other sites

To sa máte ,toľko náradia,  ja nemám miesto ani na lekárničku .🙂 Ale mám kamarátov, keď sa niečo pokazí pomôžu .

Link to post
Share on other sites

KTM ma slusny fabricky naradi, jak uz tu nekdo zminoval. A musim rict, ze ma fungujici asistenci. Zkusenost z utery😂

 

20210511_143144.jpg

Link to post
Share on other sites

Hele vubec ne, sem jel z krasny vyjížďky ze Sumavy, predjizdel sem a najednou me zacne tancovat prdel, tak sem zastavil ve vsi a v zadni pneu dira na prst😂. Knoty bez sance. Tak sem volal asistenci, do hodiny se vezl a jeste dostal napit, protoze v ty prdeli co sem zastavil nebylo nic😂. Skoda pneu. A asistence funguje super. 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...