Berbatow Odesláno 29. března 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. března 2021 Musí to bejt vůbec do 31.3. nebo je to zas prodloužený? To nechávám uplně na poslední chvíli tradičně.Mám dojem, že to posunuli do konce dubna, respektive do konce května, pro online podání. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochy68 Odesláno 30. března 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. března 2021 před 10 hodinami, geometr napsal: Musí to bejt vůbec do 31.3. nebo je to zas prodloužený? To nechávám uplně na poslední chvíli tradičně. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tmx Odesláno 30. března 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. března 2021 @geometr https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/media-a-verejnost/tiskove-zpravy/2021/prvni-duben-termin-pro-podani-dp-el-do-tretiho-kvetna-11325 Bohuzel elektronicky podat na mojedane.cz mi neslo, nevim jak zadat ostatni druhy prijmu. Nenasel jsem kolonky. jak_vyplnit_dpfzc.pdf Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AndyAaron Odesláno 30. března 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. března 2021 Ja o vikendu na mojedane podaval jak dpfo, tak z nemovitosti a vse v cajku. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
geometr Odesláno 30. března 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. března 2021 Já dával letos zatím jen silniční (přes EPO a datovku a to bylo v poho), tak uvidím. Díky kluci! Já to nechtěl odkládat, není důvod, ale nějak furt nenacházím chvíli času a jednomu se do toho taky dvakrát nechce, že jo. Ale pokud to teda technicky půjde, dám to v normálním termínu, ještě je pár desítek hodin čas Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sery.vlk Odesláno 30. března 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. března 2021 Jsem se úspěšně přihlásil přes bankovní identitu, našel způsob, jak vložit víc příloh jednoho druhu atd. atd. (programoval to debil), abych nakonec zjistil, že bez kvalifikovaného certifikátu/bez datovky musím na poštu poslat papírově " potvrzení o elektronickém podání "bez řádného podpisu" ". S poučením, že když do pěti dnů nedodám papírový podpis, bude to, jako bych elektronické podání neučinil. Tvl kdo tenhle systém vymyslel.... A ještě se tím Schillerka veřejně chlubí. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr.S Odesláno 30. března 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. března 2021 Komerčka. Po třech měsících mi začal blbnout nový telefon, kde jsem měl RB klíč a KB klíč do internetové banky na PC. RB na pohodu, nabídne přihlášení přes smsku, zadám nový, v mém případě starý původní telefon a jedu dál. KB nikoliv, jediný možný způsob, dojít na pobočku, oni mi na telefon pošlou smsku pro přihlášení, podívají se do občanky, podepíšu a snad budu fungovat. Jako v dnešní době? Na pobočku? Super. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Waya03 Odesláno 30. března 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. března 2021 @Petr.SPokud se nepletu tak ten klíč lze obnovit i přes bankomat Komerční banky, nedávno jsem dělal kvůli novému telefonu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ragu Odesláno 30. března 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. března 2021 Jde to z bankomatu a jde i na starým telefonu nastavit, aby se klíč převedl na novej telefon (v aplikaci toho klíče). Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Waya03 Odesláno 30. března 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. března 2021 Tak tak, akorát právě myslím že když si ten klíč třeba omylem na tom starém telefonu zablokuješ jako já, tak musíš k tomu bankomatu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr.S Odesláno 30. března 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. března 2021 Z bankomatu to jde, bohužel do téhle banky nemám kartu, protože jí k ničemu nepotřebuji. V tomhle telefonu jsem to už jednou měl, leč to nelze obnovit bez přihlášení. Šlo by to, kdybych měnil telefon, tak jako před tím, ze starého se přihlásil do banky a tam to předělal na nový. Bohužel bez telefonu, na kterém je to aktivní a přestal fungovat to nejde. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ragu Odesláno 30. března 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. března 2021 Sis holt vytáhnul peška no )) Ale asi to nebude úplná tragedie, taky jsem to jednou podstoupil. Ještě je mám pocit možnost zavolat na infolinku, nechat se identifikovat a možná ti pošlou dočasnej kód. Už jsem takhle něco řešil, možná zablokovaný bankovnictví, ale je fakt že mě tenkrát identifikovali právě přes ten klíč. Ale za zkoušku nic nedáš. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
antitomas Odesláno 30. března 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. března 2021 mall.cz - to je banda diletantů. Objednal jsem v pondělí ráno zboží a dopravu expres do druhého dne za 119 Kč, ihned platba online s potvrzením přijetí. Objednávku o 3 položkách rozdělili na dvě a dali nějaké dopravě WE/DO. Dneska čekám balíky a nic, tak jsem volal na mall - u nás všechno v pohodě, dnes odpoledne jsme dali přepravci. Na dotaz, proč až dnes (úterý) odpoledne, když v pondělí ráno objednávka s platbou online, neumí odpovědět. Tak jsem volal dopravci a ti mi řekli, že doručí nejdříve zítra 31. 3., ale spíš 1. 4. Na dotaz, proč jsem platil expres přepravu mi řekli, že mall ji nabízí i přesto, že má dopravce, kteří tuto službu nemají. Takže výsledek: u mall objednána expres doprava a mall ji zadal firmě, která má doručení 2 - 3 (spíš 4) dny. 21. století v plné parádě... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Frostie Odesláno 30. března 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. března 2021 @antitomas no tak pokud oni zvolili We/Do, což je značka Intime a tím pádem absolutně nejhorší dopravy v zemi, kdy i ČP je hyper expres, tak se nemůžeš divit. Nicméně je to pouze vychcanost Mallu. Obávám se, že ani 1.4. není konečné datum doručení... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepino777 Odesláno 30. března 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. března 2021 No, vy umite potesit, zejtra mi maj dovezt balik...... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AndyAaron Odesláno 30. března 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. března 2021 mall.cz - to je banda diletantů. Objednal jsem v pondělí ráno zboží a dopravu expres do druhého dne za 119 Kč, ihned platba online s potvrzením přijetí. Objednávku o 3 položkách rozdělili na dvě a dali nějaké dopravě WE/DO. Dneska čekám balíky a nic, tak jsem volal na mall - u nás všechno v pohodě, dnes odpoledne jsme dali přepravci. Na dotaz, proč až dnes (úterý) odpoledne, když v pondělí ráno objednávka s platbou online, neumí odpovědět. Tak jsem volal dopravci a ti mi řekli, že doručí nejdříve zítra 31. 3., ale spíš 1. 4. Na dotaz, proč jsem platil expres přepravu mi řekli, že mall ji nabízí i přesto, že má dopravce, kteří tuto službu nemají. Takže výsledek: u mall objednána expres doprava a mall ji zadal firmě, která má doručení 2 - 3 (spíš 4) dny. 21. století v plné parádě...Hele, resil jsem to mesic zpatky. Zavolej na mall a oni ti prachy za dopravu vrati. Nema cenu u nich za express priplacet.Jinak s WEDO nemam zatim problem. Posledni dobou mi dorucovali nekolikrat a komunikace i doruceni v cajku. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skalis Odesláno 30. března 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. března 2021 S WEDO take pozitivni zkusenost - cca. 5 zásilek za posledni 4 měsíce včetně období před Vánoci a žádný problém. Mě naštvalo, ze jsem si objednal hadry on-line z C&A před temper Dave a Tyndall a pořad nic. 23. Března mi psali, ze doručení 21. Března bohužel nestíhají, no Koukal jsem jak puk. Obchody zavřeny a já se dokopu to koupit přes web a skončím jak sedláci u Chlumce. Možná jsou ty hadry na ty lodi v Suezu :). Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr.S Odesláno 31. března 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. března 2021 před 15 hodinami, ragu napsal: Sis holt vytáhnul peška no )) Ale asi to nebude úplná tragedie, taky jsem to jednou podstoupil. Ještě je mám pocit možnost zavolat na infolinku, nechat se identifikovat a možná ti pošlou dočasnej kód. Už jsem takhle něco řešil, možná zablokovaný bankovnictví, ale je fakt že mě tenkrát identifikovali právě přes ten klíč. Ale za zkoušku nic nedáš. Tragédie to není, to ne. Ale časová tíseň v době přezouvání. Jinak, přes infolinku jsem to zkoušel jako první, tam mě odkázali na mého bankovního poradce a ten na návštěvu u nich. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 31. března 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. března 2021 před 15 hodinami, antitomas napsal: mall.cz - to je banda diletantů. Objednal jsem v pondělí ráno zboží a dopravu expres do druhého dne za 119 Kč, ihned platba online s potvrzením přijetí. Objednávku o 3 položkách rozdělili na dvě a dali nějaké dopravě WE/DO. Dneska čekám balíky a nic, tak jsem volal na mall - u nás všechno v pohodě, dnes odpoledne jsme dali přepravci. Na dotaz, proč až dnes (úterý) odpoledne, když v pondělí ráno objednávka s platbou online, neumí odpovědět. Tak jsem volal dopravci a ti mi řekli, že doručí nejdříve zítra 31. 3., ale spíš 1. 4. Na dotaz, proč jsem platil expres přepravu mi řekli, že mall ji nabízí i přesto, že má dopravce, kteří tuto službu nemají. Takže výsledek: u mall objednána expres doprava a mall ji zadal firmě, která má doručení 2 - 3 (spíš 4) dny. 21. století v plné parádě... Mall je marnej už delší dobu, žádné překvapení, ale séře mě poslední dobou Rockpoint. Dodání když to jde rychle týden, teď čekám na botky pro holku psané skladem už 14 dní, to ať jdou někam. V Hudy včera objednávka asi pěti věcí, dnes PPL doručuje a tak by to prostě nejak mělo vypadat.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
antitomas Odesláno 31. března 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. března 2021 (upraveno) Akce balík přes WE/DO má smutné pokračování. Jeden balík podle trackingu zítra a u druhého je poznámka: Doručení odloženo na nový termín dodání. Ale kdo měnil termín dodání nebo proč, na to na infolince neumí odpovědět. Nicméně vzhledem k velikonocím to bude nejdřív úterý příštý týden. Tzn. týden po objednání expresní přepravy... Komunikace s Mall taky slabota, na infolince mě odkázali na poslání stížnosti mailem (nechápu, na co tedy hovory nahrávají), ten jsem posílal už včera a zatím bez reakce... Příště dám přednost té uřvané zelené věci... Oproti tomu včera objednávka na detailingshop.cz na mytí auta a PPL dovezla dnes ráno. To zase klobouček... Upraveno 31. března 2021 uživatelem antitomas Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se