Tobi Odesláno 16. února 2023 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. února 2023 Právě teď, Tobi napsal: To je ono-zákonem stanovená pravidla neboli zákony se v tomto NEDODRŽUJÍ !. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr R Odesláno 16. února 2023 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. února 2023 Idioti pracující na infolince T-Mobile. Napadlo mě, ze si pořídil od TM i televizi. Protoze používá Apple TV, opakovaně jsem se při jednání s pracovníkem na infolince ptal, jedtli je tato platforma podporovaná. Odpověděl, ze ano, po příchodu domu se ukázalo, ze to tak neni a paní na infolince mi k tomu, mimo jiné, rekla, ze ona by me tak mylně neinformovala a sluzbu musím zrušit na pobočce. Takze ja diky blbosti zaměstnance TM musím na jejich pobočku a vyřešit jejich chybu. Management této firmy je fakt na dve veci….. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
(z)denny Odesláno 16. února 2023 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. února 2023 Dnes mi dementní kurýr z UPS doručoval balíček způsobem, že zastavil před domem a ani se nenamáhal přijít ke dveřím. Rovnou přešel silnici a v protějším domě uložil balíček na výdejní místo. Do systému napsal, že jsem nebyl zastižen... Kdybych průběžně nesledoval v počítači pohyb zásilky a neviděl UPS auto před domem, tak ani nevím, že už je balíček tady. Na centrále UPS mi vysvětlili, že oni jsou americká firma a že zákazníky nijak nevyrozumívají (ani SMSkou, ani emailem, ani telefonem). Zlatá Česká pošta.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ade_jirka Odesláno 16. února 2023 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. února 2023 před 28 minutami, (z)denny napsal: Dnes mi dementní kurýr z UPS doručoval balíček způsobem, že zastavil před domem a ani se nenamáhal přijít ke dveřím. Rovnou přešel silnici a v protějším domě uložil balíček na výdejní místo. Do systému napsal, že jsem nebyl zastižen... Kdybych průběžně nesledoval v počítači pohyb zásilky a neviděl UPS auto před domem, tak ani nevím, že už je balíček tady. Na centrále UPS mi vysvětlili, že oni jsou americká firma a že zákazníky nijak nevyrozumívají (ani SMSkou, ani emailem, ani telefonem). Zlatá Česká pošta.. Beru přes ně cca 5 až 10 X do roka, volají mi na tel. z objednávky a nikdy žádný problém. Takže je to asi v přístupu lidí co jezdi. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochy68 Odesláno 16. února 2023 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. února 2023 Asi jo, protoze mne nevolali jeste nikdy.Odesláno z mého SM-T505 pomocí Tapatalk Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kloubik Odesláno 16. února 2023 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. února 2023 Mě když vozí UPS věci z německého Amazonu tak ve 100 procentech případů mi přijde z Amazonu notifikace že zásilku nelze doručit protože je problém s adresou. Předpokládám že aby UPS nemuselo dodržovat termín doručení který Amazon asi kontroluje tak nahlásí že je problém s adresou. Aniž by mne kdokoliv kontaktoval, tak se během 3-4 dnů adresa sama "opraví" a zásilka normálně přijde. Když doručuje jiná kurýrní služba tak bez problémů. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
moco Odesláno 16. února 2023 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. února 2023 UPS je strašné bláto, problém s adresou jsem s nimi řešil snad měsíc (i přes odesilatele), dovolat se jim nedalo. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochy68 Odesláno 17. února 2023 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. února 2023 Ja si teda nemuzu stezovat, problem jsem mel snad jednou.Ted aktualni zasilkaOdesláno z mého SM-T505 pomocí Tapatalk Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nickolas Odesláno 17. února 2023 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. února 2023 Čelní sklo, kua. Roky se mi to vyhýbalo a rozbíjel jsem jen na služebním. Teď soukromé. Jak to řešíte? Auto má dva roky, pojistku mám, "pachatel" mi ujel. Asi normálně do značkového servisu? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pato31681 Odesláno 17. února 2023 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. února 2023 Tiez dva roky stare auto, pachatela som nemal, riesil som to cez havarijnu poistku. V mojom pripade poistovna zaplatila celu vymenu v autorizovanom servise, bez spoluucasti. Neviem ako to mate v Cesku, u nas pri havarijnej poistke nemusis mat pachatela. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nickolas Odesláno 17. února 2023 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. února 2023 (upraveno) jj, to platí, mít ho nemusíš, ale dycky je lepší mít to na koho hodit edit: spíš teď řeším jestli do Forda, nebo do nějaké speciálky na skla, kterou mi cpe pojišťovna Upraveno 17. února 2023 uživatelem nickolas Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dtx Odesláno 17. února 2023 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. února 2023 před 13 hodinami, (z)denny napsal: Dnes mi dementní kurýr z UPS doručoval balíček způsobem, že zastavil před domem a ani se nenamáhal přijít ke dveřím. Rovnou přešel silnici a v protějším domě uložil balíček na výdejní místo. Do systému napsal, že jsem nebyl zastižen... Kdybych průběžně nesledoval v počítači pohyb zásilky a neviděl UPS auto před domem, tak ani nevím, že už je balíček tady. Na centrále UPS mi vysvětlili, že oni jsou americká firma a že zákazníky nijak nevyrozumívají (ani SMSkou, ani emailem, ani telefonem). Zlatá Česká pošta.. UPS jsou absolutně nejhorší doručovací společnost jakou jsem kdy viděl. Chodili mi od nich balíky v ČR i SR a se 100% jistotou to vždy skončilo dlouhýmy nasranými telefony a mnohadenním zpožděním. Takové věci, jakože Slovenské UPS cíleně nezvedalo hovory z českého čísla, to už jen třešnička na dortu. Raději bych si balíček nechal poslat přes oceán na kajaku než těmito tragédy Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochy68 Odesláno 17. února 2023 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. února 2023 před 4 minutami, nickolas napsal: jj, to platí, mít ho nemusíš, ale dycky je lepší mít to na koho hodit edit: spíš teď řeším jestli do Forda, nebo do nějaké speciálky na skla, kterou mi cpe pojišťovna Ja to nekdy resil na Toyote, ale protoze mela obyc sklo bez nejakeho vyhrivani, tak jsem zvolil alternativu a spokojenost. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tobi Odesláno 17. února 2023 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. února 2023 před 16 hodinami, Tobi napsal: Vláda chce nedodržet zákon, kdy valorizace je stanovena algoritmem zakotveným v zákonu, přesto, že je za dvou cifernou inflaci odpovědná.........Zajímavý paradox, Vláda zvýšila platy.....poslancům senátorů, soudcům s tím, že to nemůže změnit proto je zvýšení stanoveno zákonem..........Není zákon jako zákon. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
safi Odesláno 17. února 2023 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. února 2023 Před hodinou, nickolas napsal: Čelní sklo, kua. Roky se mi to vyhýbalo a rozbíjel jsem jen na služebním. Teď soukromé. Jak to řešíte? Auto má dva roky, pojistku mám, "pachatel" mi ujel. Asi normálně do značkového servisu? Kamínek od kol nebo kus nákladu? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 17. února 2023 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. února 2023 před 21 minutami, nickolas napsal: jj, to platí, mít ho nemusíš, ale dycky je lepší mít to na koho hodit edit: spíš teď řeším jestli do Forda, nebo do nějaké speciálky na skla, kterou mi cpe pojišťovna Budeš to řešit přes tvé havarijní? Pokud ano, žádného viníka nepotřebuješ a pokud tam máš spoluúčast dej to do speciálky protože to bude levnější, bez spoluúčasti do Forda. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nickolas Odesláno 17. února 2023 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. února 2023 před 2 minutami, safi napsal: Kamínek od kol nebo kus nákladu? Klasika, od kol. Náklaďák bych si dojel, teda pokud by mi to nevysklil komplet Takhle jsem nejdřív ani neviděl tu prasklinu. Našel jsem ji až po chvíli a za minutku lup a je to 30 cm. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pato31681 Odesláno 17. února 2023 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. února 2023 před 25 minutami, nickolas napsal: jj, to platí, mít ho nemusíš, ale dycky je lepší mít to na koho hodit edit: spíš teď řeším jestli do Forda, nebo do nějaké speciálky na skla, kterou mi cpe pojišťovna Pokial je auto v zaruke a ma vyhrievane sklo, siel by som do autorizovaneho servisu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nickolas Odesláno 17. února 2023 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. února 2023 (upraveno) před 7 minutami, African napsal: Budeš to řešit přes tvé havarijní? Pokud ano, žádného viníka nepotřebuješ a pokud tam máš spoluúčast dej to do speciálky protože to bude levnější, bez spoluúčasti do Forda. Pojistku mám bez omezení a spoluúčast 500,- takže Ford. Akorát to budu muset cvaknout sám a pak čekat na proplacení. edit: @pato31681 ano, vyhřívané a auto v záruce Upraveno 17. února 2023 uživatelem nickolas Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochy68 Odesláno 17. února 2023 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. února 2023 před 6 minutami, nickolas napsal: Klasika, od kol. Náklaďák bych si dojel, teda pokud by mi to nevysklil komplet Takhle jsem nejdřív ani neviděl tu prasklinu. Našel jsem ji až po chvíli a za minutku lup a je to 30 cm. Mne to takhle tuklo v Rumunsku na dalnici, nez jsem dojel domu tak z 2cm to bylo napric cele okno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se