Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

S Pacifikou jsme nedavno najeli cca 4000km po Kanade a asi nemuzu rict krivyho slova. Prostorove je to obrovsky, 5 dospelych s batohama, jidlem, pitim... vsude spousta prihradek a policek, nejvetsi vyhodu beru skladani sedacek do podlahy, kdy se cele schovaji a vznikne mega rovna plocha. Pohodli za me taky ok, na dalnici ani v zatackach to vylozene neplavalo. Horsi byly brzdy v kombinaci s automatem, obcas jsem brzdil i ocima. Ale nevim jak je to s dostupnosti v EU, jestli/jak se pripadne lisi oproti US.

Odesláno

Jestli už máš ty 3 sedačky, tak je doporučuji změřit. Někde jsem četl že se předpokládá místo pro sedačky na isofixy 3x50cm. Některé sedačky mají i 54cm jiné třeba 44cm. Za mě, super věc jsou šoupací dveře a velký kufr (výhoda, že nemusíš neustále skládat kočárek). Zadání mi přijde, že chceš rodiný vůz s kterým bude nejvíce jezdit manželka po Praze. Pak je na zvážení co je priorita.

 

Odesláno

Smax, 3 nezávislá sedadla, sklopná, posuvná, s isofixy a ještě další 2 v kufru. V oblasti loktů širší než vw sharan. 2. i 3. řada sklopitelná do roviny. Už mám třetího a pro pětičlennou rodinu ideální auto. V pohodě se v tom vyspíš, odvezeš i 2m dlouhou věc a pořád to ještě vypadá trochu jako auto, ne dodávka. Žena s tím jezdí ráda, dobře z toho vidí, pohodlně se nastupuje, mohu jen doporučit.

Návštěvník Strocek
Odesláno (upraveno)

Já nevim co proti těm "dodávkám" máte. Já mít 3 prcky a obecně sportovně založenou rodinu (kola, lyže, hokej, kemping, velký čokly) nechtěl bych nic jinýho než Mulťáka nebo spíš Caravellu. Po Praze jezdí ženeskejch v dodávkách a vůbec se toho nebojí. Jasně, štosovat Mulťáka v nákupáku není ončo, ale tak to necháš dál no :default_smile:.

Zrovna včera jsme kecali o rodinných autech a známej mi ukazoval Citroena Berlingo a nedá na něj dopustit. Druhej známej taky (nezávisle na sobě). Ten si chtěl koupit nový Berlingo (měl starý), ale  Berlingo nějak nebylo nebo co, tak vzal Pežota Partnera. Taky si myslim, že dobrej tip.

https://autosalon.tv/novinky/ridicuv-chleba/vozit-tri-deti-v-sedackach-vedle-sebe-ctrnact-z-osmnacti-testovanych-rodinnych-aut-nevyhovelo/pohledy/2

Upraveno uživatelem Strocek
Odesláno

Dekuji za rady a nazory. Zkusim obejit jeste vice vozu. 
 

Stavim se v Toyote. Divam se, ze ta ProAce je asi nova modelova rada. Cenove lepsi nez VW, ale mam s Toyotou svou nemilou zlusenost. Mel jsem kdysi Avensis a interier me hodne stval. 
 

Pacifica je hezka, ale vidim ze jich je malo a cenove vychazi jako nebo i draz nez ten T7 multivan. 
 

S-Max stejne jako Sharan mi pripadaji hodne prakticke, ale jde na tom videt to stari vozu - VW Touran sice nema posuvne dvere, ale model trochu moralne upgradovali. 
 

Zkusim navstivit i ten Peugeot/Citroen. 
 

Pripadne dam pak vedet, kam jsem se posunul.

I to doporuceni na 911 znelo fajn :) jen je to mimo mou realitu. Ja si muzu 911 (emergency) tak zavolat, az se z tech deti zblaznime. 

Odesláno
  V 21. 6. 2024 v 15:18, Prochy68 napsal:

To jsem ráno četl, T7 s 1.5 benzínem.....

Rozšířit  

Jezdil jsem s tim hybridem a kara je to vazne super. I kdyz na ten pulgin jsem si musel trochu zvykat. Jinak je to strasne variabilni auto. A jinak jak bylo vyse popsano, hodne dobra alternativa bude Toyka Proace.

Odesláno (upraveno)

No doporučím si tu Toyotu vyzkoušet. V pátek jsem j i vracel (proace verso) a byl jsem z toho mírně řečeno velmi rozčarováný. Ale uznávám, že jsem ji měl v holobytu. Kladem je, že je to fakt velké, ale uvnitř mi to přišlo jak z minulého století. Sedačky a vlastně komplet interiér byl jak ze stare dodávky, jak z pohledu materiálů tak ergonomie, od 100 km/h to bylo extrémně hlučné a celkově každá rána rezonovala celou kabinou. Proste odhlučnění jak ve stare skříňovce. Když to porovnám s 10 let starým tourneem tak ten ford byl úplně jinde, jenom byl menší. Ale třeba ve vyšších vybavach to vypadá jinak, nevím, takže určitě vyzkoušet. 

20240619_123243.jpg

Upraveno uživatelem Maro
Odesláno

Já ji zkoušel právě v jedné z nejvyšších výbav cca ve 2020 včetně head up displaye atd a přišlo mi to OK. Zároveň mě osobně ta dodávka přišla spíš menší cca velikost T4. V interieru třeba proti té caddy, co jsme nakonec brali bych, neřekl zásadní rozdíl, ale máme předchozí generaci (co končila 2020).

Hlavní rozdíl pro mě byl hlavně motor ta 2l nafta mi nepřišla tak pružná, jako v té caddy, ale tak bude tam rozdíl i ve váze. Upřímně nejvíc mě překvapil motor ve Fiatu Talento, ale ten už byl fakt hodně velkej a víc dělník...

Odesláno
  V 21. 6. 2024 v 10:53, sun_cz napsal:

Dekuji za rady a nazory. Zkusim obejit jeste vice vozu. 

S-Max stejne jako Sharan mi pripadaji hodne prakticke, ale jde na tom videt to stari vozu - VW Touran sice nema posuvne dvere, ale model trochu moralne upgradovali. 
 

Rozšířit  

Mám S-Max Vignale hybrid z roku 2022 a upřímně netuším, v čem by to staří vozu snad s výjimkou head-up displeje a 360st kamery mělo být vidět. Zato tři sedačky pro děti (0, 3, 5 let) včetně isofixů se tam nasoukat dají a pořád mi připadá, že řídím auto... Jo, taky do boku nedáš 1,5l petku. 

Odesláno

Ahoj kluci,

jdu si pro vaši radu a nepřímo navážu na výše diskutované téma.

jako rodinný povoz máme aktuálně E70 35d (2009), jezdí s tím primárně žena a dvě děti. Kočárek už nevozíme. A jsem ted v situaci, kdy mě uhranul MB W205 250d 4matic viz foto níže. A zvažuji tím X5 nahradit. Obhajuji si to menším nájezdem, mladším a snad bezpečnějším/modernějším autem. Vaše názory? Díky

arcars-2020-05-22-15-30-02-arcars-default-1o2021-1739365.thumb.jpg.71e74429b13bb0182635e93a0cdb1f36.jpg

Odesláno
  V 24. 6. 2024 v 13:33, Vanilla napsal:

Ahoj kluci,

jdu si pro vaši radu a nepřímo navážu na výše diskutované téma.

jako rodinný povoz máme aktuálně E70 35d (2009), jezdí s tím primárně žena a dvě děti. Kočárek už nevozíme. A jsem ted v situaci, kdy mě uhranul MB W205 250d 4matic viz foto níže. A zvažuji tím X5 nahradit. Obhajuji si to menším nájezdem, mladším a snad bezpečnějším/modernějším autem. Vaše názory? Díky

 

Rozšířit  

C250d jsem měl před S-maxem (akorát bez čtyřkolky) - jelo to hezky, ale ten kufr je opravdu malý a ani vzadu to není žádná hitparáda. Teď mám C půjčené od tchyně a přijde mi, že už do něj ani neumím nastoupit, je to jak do tanku :)

Odesláno
  V 24. 6. 2024 v 17:45, Bobisek napsal:

C250d jsem měl před S-maxem (akorát bez čtyřkolky) - jelo to hezky, ale ten kufr je opravdu malý a ani vzadu to není žádná hitparáda. Teď mám C půjčené od tchyně a přijde mi, že už do něj ani neumím nastoupit, je to jak do tanku :)

Rozšířit  

To je přesný hlavně vzadu mi to přijde takové dost stísněné kufr taky žádná paráda 

Než C vzal bych raději rovnou E ....

 

Odesláno

Ahoj chlapi,

nemáte, prosím, někdo tip na dobrý servis zaměřený na Fiaty v Praze? Konkrétně jde o diagnostiku závady Fiatu Linea 1.4 i, 8v, 57kW (2011), který s asi 50 tis. najetými km ve vyšší rychlosti (dálnice) ztratí výkon, rozsvítí se kontrolka (zřejmě "kuře"), po opětném nastartování je vše OK. (takto to mám popsáno od přítele mé dcery, který má možnost toto auto od svého příbuzného koupit). Mladí laborují, jestli auto vzít (znají jeho historii - příbuzný je koupil jako nové, proto nad koupí uvažují), ale nevědí, jestli příčinou bude nějaká "prkotina" za pár tisíc, nebo jestli do auta nebudou muset hned vrazit (třeba) vyšší desítky tisíc. Což by pro ně, vzhledem k tomu že v Praze oba začínají pracovat po VŠ a bydlí v nájmu, nebylo moc komfortní;-).

Díky za pomoc, Kamil

Odesláno

Tak už nic, auto půjde protiúčtem (+ výkupní bonus), majitel bude kupovat nové auto.  Mladí se poohlédnou po něčem jiném.

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...