Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Ani ja nemam konkretnu skusenost s Audi, ale pokial chces len tazne (gulu) na nosic na bicykle, tak pokial viem, je treba poprepajat elektriku, svetla. Je tam pod naraznikom "kus zeleza". Nic viac si nepamatam, ze by bolo treba robit. Bolo to hotove za den. Je to ale len na bicyklovy nosic, nemozes pripojit vozik. Gula je odmontovatelna. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 28. 12. 2024 v 18:13, Strocek napsal:

Pánové koukám po Q5, starší pochopitelně, a nabídka není nějak extra velká a budu možná muset slevit z některých požadavků. Má někdo zkušenost s domontování tažného? Co jsem tak pročítal, tak cena asi okolo 20tis, ale jak je to s kvalitou zpracování. Má to cenu do toho jít nebo si prostě počkat na origo z výroby, lepší na furt nebo sundavací nebo je to jedno. Kdyby bylo na furt tak by mi to nevadilo. Má někdo zkušenost? 

Pošli mi číslo káry (WIN) kouknu co to stojí a jestli to jde.

Práce je na tom na 1 den, včetně diagnostiky atd, dostaneš typový list a jdeš zapsat. 

U neoriginálu se občas stane, že začnou blbnout parkovací kamery, nebo zadní radary..  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 30 minutami, Radimk napsal:

Pošli mi číslo káry (WIN) kouknu co to stojí a jestli to jde.

Práce je na tom na 1 den, včetně diagnostiky atd, dostaneš typový list a jdeš zapsat. 

U neoriginálu se občas stane, že začnou blbnout parkovací kamery, nebo zadní radary..  

Díky, ale konkrétní káru ještě nemám, sem ve fázi jestli se to vůbec vyplatí, případně číhat na káru rovnou s tažný z výroby. Ale klidně můžeš napsat jak jdou ceny. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bez WIN čísla to moc  nemá vypovídací hodnotu, ale třeba Q5 rok 2024 tažné v elektrice 42000,- + cca den práce.

Těch možností je i v ročníku vždycky víc, záleží právě na čísle káry. Na starší šly i manuály, naopak zase nešly v elektrice atd

Hledáno v originál katalogu Etka.

 

 

Upraveno uživatelem Radimk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasně, že nejlíp je koupit auto rovnou s TZ z výroby. Ale u ojetin si tak výrazně zúžíš nabídku. Já měl požadavky na ojetinu dost náročný: barva, výbava, top motorizace, nájezd, MY. Kdybych čekal na tuhle kombinaci s TZ, čekám pravděpodobně doposud. A protože pro mne je tažný must have, nakonec jsem koupil bez tažnýho s tím, že si TZ nechám dodělat. Ani to nebylo snadný, jak jsem myslel... Značku jsem koupil ne co jsem chtěl, ale co šlo koupit v EU skladem. Montáž jsem sháněl v rámci ČR, všude plno dva měsíce předem, nebo kecy typu: "jó Alfu? To neděláme..." Takže nakonec i montáž jsem si střihnul sám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kuci, chci nebo teda bavim se vo plnotučným tažným. Nebudu za tim tahat auta, ani nic podobnýho, ale prostě když už by se to tam mělo dávat, tak chci aby to za něco stálo. Jenom upřesním, že koukám pro prvních Q5, takže 10-15 let stará kára a v manuálu. Jak psal Americkej nabídka je požadavky hodně omezená, takže zvažuju alternativy. Nikam nepospíchám, takže bude prostor si i počkat, ale tak zajímalo mě to i z pohledu, že můžeš narazit na pěknej kousek, bohužel bez tažnýho, ale ten stav bude tak dobrej, že se ti může vyplatit tam to tažný dodělat. V tom byla ta pointa. Každopádně díky za snahu a postřehy :default_wink:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, Strocek napsal:

Kuci, chci nebo teda bavim se vo plnotučným tažným. Nebudu za tim tahat auta, ani nic podobnýho, ale prostě když už by se to tam mělo dávat, tak chci aby to za něco stálo. Jenom upřesním, že koukám pro prvních Q5, takže 10-15 let stará kára a v manuálu. Jak psal Americkej nabídka je požadavky hodně omezená, takže zvažuju alternativy. Nikam nepospíchám, takže bude prostor si i počkat, ale tak zajímalo mě to i z pohledu, že můžeš narazit na pěknej kousek, bohužel bez tažnýho, ale ten stav bude tak dobrej, že se ti může vyplatit tam to tažný dodělat. V tom byla ta pointa. Každopádně díky za snahu a postřehy :default_wink:

U nekterych motorizaci Q5 bylo potreba pri domontazi TZ vymenit i ventilatory, takze pozadavek VIN pro jednoznacne urceni ceny je relevantni

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 30. 12. 2024 v 22:07, Strocek napsal:

Kuci, chci nebo teda bavim se vo plnotučným tažným. Nebudu za tim tahat auta, ani nic podobnýho, ale prostě když už by se to tam mělo dávat, tak chci aby to za něco stálo. Jenom upřesním, že koukám pro prvních Q5, takže 10-15 let stará kára a v manuálu. Jak psal Americkej nabídka je požadavky hodně omezená, takže zvažuju alternativy. Nikam nepospíchám, takže bude prostor si i počkat, ale tak zajímalo mě to i z pohledu, že můžeš narazit na pěknej kousek, bohužel bez tažnýho, ale ten stav bude tak dobrej, že se ti může vyplatit tam to tažný dodělat. V tom byla ta pointa. Každopádně díky za snahu a postřehy :default_wink:

Já ze stejného důvodu jako Ty dodělával tažné už na 2 auta (hlavně pro nosič na kola) a bez jediného problému. Dělal jsem to vždycky u Elsy a maximální spokojenost. Cenově to je kolem 10-15k za komplet pevné tažné a 15-20k za odnímatelné. Tady máš jejich nabídku na Q5 (+ musíš připočíst el přípojku a montáž) https://www.tazne.cz/tazna-zarizeni/audi/q5/2008-2016/ 
Pokud chceš nejlepší kvalitu tak jdi do Westfalia nebo Brink. Ti dodávají tažné i přímo automobilkám. Rozdílu mezi tažným z výroby a dodatečným bych se absolutně nebál. Princip montáže bude většinou totožný a elektroniku Ti přeprogramujou při montáži (parkovací čidla, el. kufr). 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TZ na starou Q5 není nic drahého ani složitého. Tady to máš i s návodem k montáži: https://www.vamot.cz/p/tazne-zarizeni-audi-q5-8r-3

Dole jsou i doporučené moduly k elektroinstalaci (nemůžeš dát obyč zásuvku kvůli canbus ovládání světel a couvacích senzorů). Všechny moduly mají návod jak zadrátovat (která barvička na který drát).

Když budeš dělat sám doma, musíš s typovým listem na technickou (myslím, že za 100 Kč, minule víceméně formalita, jen mi kouknuli na TZ a zkontrolovali papíry, pak na úřad zapsat do techničáku (teď už jen elektronicky)). Když namontuje autorizovaná firma, tak dají na typový list své razítko a jdeš jen na úřad.

Ad silnější ventilátory: jestli nebudeš tahat plaťáky s auty, ale kola a občas vozík s 500kg bordelu, měly by to standardní uchladit.

Ad značka TZ: je to jedno. Masivní kus železa. Časem zrezne každé. Než to ovlivni bezpečnost, bude auto dávno zpátky v hutích.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte, sháním nějaký malý hothatch, dal jsem i poptávku sem do inzerce, protože vždycky je radost nakupovat zde ;o)

Rozpočet je řekněme 200-400tis, auto víceméně jen na občasnou zábavu. Ne sice do sněhu, ale rád bych s ním - jako motorkář s absťákem - jezdil i když je venku nevlídno. Neříkám, že bych kvůli tomu vyřadil zadokolky, ale tyhle malý nákupní tašky jsou povětšinou předokolky. 

Ale co vybrat - Renaultů RS moc není (tzn. Clio a Megane), reálněji se jeví Fiesta ST180 (2015+), Pežoti GTi (208 po FL) a tím tak nějak končím. Je něco, co jsem přehlédl. Víceméně se mi nechce do koncernu, tzn. Golf, apod. spíš ne. Focus ST s pětiválce nemá úplně dobrou pověst, respektive crack na motoru je celkem častý problém. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych doporučil zkusit mrknout na AR Giulieta 1,8 TBi, ale tak do roku 2014, pak tam začali dávat tuším pouze automat TCT a to je celkem past.

Upraveno uživatelem Milog
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Řeším teď takové dilema 🤔

Za cca 1/2 roku budu mít nárok na novou služební káru (už je čas to pomalu začít řešit a objednávat).

Firma (německý korporát) mi to trochu zkomplikovala, protože všechna nová firemní auta musí být čisté elektro......

Jenže já jezdím takové trasy, že mám z toho trochu obavy 😕

Příklad: start Ostrava, v 10:00 Bratislava a 15:00 Košice = dlouhá cesta bez prostoru na větší pauzy (doslova svačím za jízdy).

Nebo: start Ostrava, 10:00 Česká Třebová, 13:00 Praha a 16:00 Děčín.

Pak hledat hotely, které mají nabíječky, ať se to přes noc nabije do plna.

Měl bych nárok na VW ID7, ale uvažuji, že zkusím zabojovat alespoň o plugin hybrid Passat.

Máte někdo praktickou zkušenost s tou ID7?

Papírový dojezd a doba nabíjení je jedna věc, ale realita bývá jiná (počasí, dálnice, síť dobíjecích stanic atd.).

A to už jsem si brousil původně zuby na Superb L&K s nejsilnějším benzínem ☹️

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Buď to můžeš ojebat s PHEV, tedy jezdit bez nabíjení a vypadat jako ekolog v elektroautě :) nebo ID.7 je dobrá volba. Podle toho Superba hádám, že jezdíš po dálnici 150 km/h, okresky 110 km/h, takže počítej s průměrnou celeroční spotřebou u ID.7 Pro S tak 20 kWh/100 km. V zimě to bude více a v létě méně (+/-2 kWh). 

Takže Ostrava Praha to dá bez nabíjení, do Děčína už je jedno nabíjení. Slovensko 2x nabíjení. Plánování je uděláno v https://abetterrouteplanner.com/

Ty časy odpovídají čůrání do petky a tyhle trasy se běžně lítají letadlem 🤣 (sorry musel jsem). 

 

Snímek obrazovky 2025-01-07 v 12.42.30.png

Snímek obrazovky 2025-01-07 v 12.44.50.png

Snímek obrazovky 2025-01-07 v 12.49.01.png

Upraveno uživatelem Josef01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...