Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

před 27 minutami, dawe009 napsal:

Já jsem to nesledoval úplně od začátku. Za 600 Ateca s automatem a 4x4 nebude. S 1.5 TSI bude nějakých 750 tis. minimálně. Možná nějaká roční, že by za 600 šla. 
Vitara se mi extrémně nelíbí..ale nikdy jsem v tom nejel a design je subjektivní. Blbý auto to asi nebude. Tak hlavně ať je pavča spokojen.

Jeste o prazdninach bylo nekde u jednoho prodejce rocnich asi 8 a lehce pres 500

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 14 minutami, Prochy68 napsal:

Jeste o prazdninach bylo nekde u jednoho prodejce rocnich asi 8 a lehce pres 500

1.5 TSI automat se ctyrkolkou? No jako možný to je, co já vím.. V tom případě by to byl velmi slušný deal myslím..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 12 minutami, dawe009 napsal:

1.5 TSI automat se ctyrkolkou? No jako možný to je, co já vím.. V tom případě by to byl velmi slušný deal myslím..

jsem blbej, ja si to blbe precetl, to byl manual 1.5

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 43 minutami, Geodet napsal:

To že je Kia víc načančaná, z ní nedělá lepší auto než Suzuki. Na tebe platí, že nejvíc prodává obal. Podvozek, motor, 4x4 je u Suzuki někde jinde.

Přesně, Kiu nebrat, to už bych se spíš přiklonil k tomu Seatu. Ale stejně by u mě vyhrála jednoznačně Suzuki v tomto výběru, dělají dobrý auta a 4x4 mají vymazlený, to jim jde.... 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Geodet napsal:

To že je Kia víc načančaná, z ní nedělá lepší auto než Suzuki. Na tebe platí, že nejvíc prodává obal. Podvozek, motor, 4x4 je u Suzuki někde jinde.

Nie, obal u mna nepredava. Ale nerad kupujem veci ktore su zjavne zastarane a lepsie to s nimi uz nebude.

4x4 bude u Kie zrejme Borg Warner, co urcite nieje zly pohon. Tusim ho niekedy uzivala aj 911ka. Ci je horsi alebo lepsi ako ten vo Vitare neviem posudit.

Podvozok a motor su ale o kategoriu inde, cele to auto je o triedu vyssie ako Vitara. Chod sa previezt dlhu trasu na Vitare a na Sportage. A ano, Kia aj vyzera ako moderne auto ;). O spolahlivosti sa dnes uz tazko bavit, pochybujem ze okrem Lexusu nejake Japonske auto dosahuje kvality korejcov. Tiez asi Suzuki nedava standardnu zarukub7 rokov, ci?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No díval jsem se na Seat, mám pro něj slabost, ale opravdu při srovnatelných parametrech a výbavě tak přes 900.000,- a to se mi dát za auto opravdu nechce, úměrně tomu je dražší pojištění, atd.

Já nejsem na auta žádný fanatik, je to užitková, ztrátová a lehce zdevastovatelná věc a pro naše ježdění, když máme se stávající SX4 najeto za 10 let cca 40.000 km a jezdíme na nákupy a tak 2x za rok někam mimo Prahu to asi nemá cenu. My bychom asi ani nemuseli SX4 měnit, protože je ve výborném stavu, ale přece jen 10 let je 10 let a auto odchází i když moc nejezdí a nechci aby začalo něco zlobit a začaly problémy, tak je nové auto spíše jen taková prevence... Bude to asi, dá se očekávat, poslední nákup auta v životě a tak nechceme úplně podceněné auto, ta Vitara by asi mohla, po zkušenosti se Suzuki, opravdu vyhovět, to ty dřívější Seaty (ale i Škodovky, Ford) co jsme měli byly poruchovější, Suzuki 10 let bez jediného problému.

Ono i to 4x4 se může zdát jako zbytečné, ale vzhledem k místu kde bydlíme, napadne-li sníh (to už se dlouho ale neděje), tak se nedostaneme bez 4x4 domů do garáže... Tak asi tak...

Jo díky za názory a náměty k zamyšlení...

 

Upraveno uživatelem pavča
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 30 minutami, Wanderer napsal:

Opravdu myslíš, že nové auto bude méně poruchové než deset let staré? Jestli je tohle jediný důvod koupě, tak to bych se na to vykašlal... 

Poruchovost může být stejná, ale je celkem rozdíl, jestli opravy zacvaká fabrika v rámci záruky nebo ty z vlastní kapsy 🙂 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, pavča napsal:

No díval jsem se na Seat, mám pro něj slabost, ale opravdu při srovnatelných parametrech a výbavě tak přes 900.000,- a to se mi dát za auto opravdu nechce, úměrně tomu je dražší pojištění, atd.

Já nejsem na auta žádný fanatik, je to užitková, ztrátová a lehce zdevastovatelná věc a pro naše ježdění, když máme se stávající SX4 najeto za 10 let cca 40.000 km a jezdíme na nákupy a tak 2x za rok někam mimo Prahu to asi nemá cenu. My bychom asi ani nemuseli SX4 měnit, protože je ve výborném stavu, ale přece jen 10 let je 10 let a auto odchází i když moc nejezdí a nechci aby začalo něco zlobit a začaly problémy, tak je nové auto spíše jen taková prevence... Bude to asi, dá se očekávat, poslední nákup auta v životě a tak nechceme úplně podceněné auto, ta Vitara by asi mohla, po zkušenosti se Suzuki, opravdu vyhovět, to ty dřívější Seaty (ale i Škodovky, Ford) co jsme měli byly poruchovější, Suzuki 10 let bez jediného problému.

Ono i to 4x4 se může zdát jako zbytečné, ale vzhledem k místu kde bydlíme, napadne-li sníh (to už se dlouho ale neděje), tak se nedostaneme bez 4x4 domů do garáže... Tak asi tak...

Jo díky za názory a náměty k zamyšlení...

 

Takhle jak to píšeš bych si auto nechal než se rozpadne (dojezdil) a pak to řešil. 40 tis km je sranda, radši bych si "zainvestoval" ochranu před korozí a pravidelný servis.  Vzhledem ke kilometrům co najedeš a dopočítáš tu "ztrátovost" tak bych si i v případě nenadálé poruchy vzal taxíka. Jestli ale na to máš chuť a chceš si udělat radost, to je jiná 🙂  Je to na každém, ale roky takovému autu teď už ubírají nejmíň.  Vzpomínám jak při výkupu Fiesty cca 5 let stáří a 30 tis.km jak pán bědoval že to nové je drahé, musí si půjčit,ale že chce ještě jednou nové auto, za mě na Chocholouška 🙂  Mám auto 15 roků a 180 tis km a nevidím důvod proč měnit a přidělávat si starosti..... Dobře rozmysli a vyber, každopádně k TVÉ spokojenosti. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 9 minutami, Tomas_2002 napsal:

Poruchovost může být stejná, ale je celkem rozdíl, jestli opravy zacvaká fabrika v rámci záruky nebo ty z vlastní kapsy 🙂 

Jenže Pavča prvně vytáhne z vlastní kapsy 600 litrů a bude řešit ty samé opravy. A obávám se, že i nějaké navíc, jako software a různá další kurvítka.

Řeším teď v podstatě to samé. Jestli nové auto/novější ojeté/moje staré a ať to převracím jak chci, tak mi furt vychází držet se toho s čím jezdím. Rezavého nic není, všechno opraveno ve velmi dobré kondici a jediný důvod pro jiné auto mi vychází udělat si radost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 37 minutami, Wanderer napsal:

Řeším teď v podstatě to samé. Jestli nové auto/novější ojeté/moje staré a ať to převracím jak chci, tak mi furt vychází držet se toho s čím jezdím. Rezavého nic není, všechno opraveno ve velmi dobré kondici a jediný důvod pro jiné auto mi vychází udělat si radost.

Obecne s tým súhlasím, ale myslím, že keď sa človek zbaví predsudkov, aj dnes sa dajú nájsť trvácne a robustne navrhnuté autá, ktoré vydržia. Často bez väčšiny kurvítok typu dvojhmoťák, časticový filter, turbíny atď. Len netreba trvať na všetkých tých módnych veciach, o ktorých sa vypisuje v časopisoch, aj keď môžu byť užitočné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, eskimak napsal:

Nie, obal u mna nepredava. Ale nerad kupujem veci ktore su zjavne zastarane a lepsie to s nimi uz nebude.

4x4 bude u Kie zrejme Borg Warner, co urcite nieje zly pohon. Tusim ho niekedy uzivala aj 911ka. Ci je horsi alebo lepsi ako ten vo Vitare neviem posudit.

Podvozok a motor su ale o kategoriu inde, cele to auto je o triedu vyssie ako Vitara. Chod sa previezt dlhu trasu na Vitare a na Sportage. A ano, Kia aj vyzera ako moderne auto ;). O spolahlivosti sa dnes uz tazko bavit, pochybujem ze okrem Lexusu nejake Japonske auto dosahuje kvality korejcov. Tiez asi Suzuki nedava standardnu zarukub7 rokov, ci?

Tady S-Cross chválí R. Chvála.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S-Cross je podla mna o dost podarenejsie ako Vitara. A inak suhlas s pisanym vyssie, ak je jediny dovod kupy "obava pred poruchou" tak by som to vobec nesilil, ta sx4 bude este sluzit 10 rokov bez investicii. Neratam spotrebak.

@geometr: kazdy vidime vtip v niecom inom... ;).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, wawrik napsal:

Obecne s tým súhlasím, ale myslím, že keď sa človek zbaví predsudkov, aj dnes sa dajú nájsť trvácne a robustne navrhnuté autá, ktoré vydržia. Často bez väčšiny kurvítok typu dvojhmoťák, časticový filter, turbíny atď. Len netreba trvať na všetkých tých módnych veciach, o ktorých sa vypisuje v časopisoch, aj keď môžu byť užitočné.

Poraď jaké to je. Na módních věcech netrvám. Jediné, co chci je velkej kufr, kouli vzadu a vyhřívání sedadla a volantu. 4x4 je bonus. Pak jen aby to jezdilo a byl na to spoleh. Ostatních krávovin co nejméně. A fakt netuším, co bych měl vybrat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 22 hodinami, pavča napsal:

No to je další věc, četl jsem, že u moderních automatů je spotřeba nižší než s manuálem, pokud vím, dříve to vždy bývalo naopak.

Tak čerstvě vyfoceno.

20200908_183054_copy_1558x841.thumb.jpg.919c7b5c3fd9fa2db003f7c0ca67fad7.jpg

Je to XC60 s naftovým pětiválcem, automat, 4x4 (haldex). Z těch 1000km je 200km dálnice a odhadem 200km poskakování v provozu v (malo/městě), zbytek okresky a prujezdy vesnicemi.

Auto je krabicoidní, dvoutunová potvora, mám ho od malička a furt takhle. Máma s tím umí samozřejmě jezdit nejméně za 7 (když se snaží), obvykle ale 7 a půl ;) Tankuje se do toho ta lepčí nafta na MOL nebo na OMW. Při ježdění na klobouka se dá dostat někam na 5,6 ale na to nemám nervy.

Upraveno uživatelem Tom4
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...