Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

před 2 hodinami, M3maniac napsal:

Pepovy baterky mají po 8 letech 120%🤣

V předchozím nové autě měla baterie využitelnou kapacitu 66,2 kWh, definovaná kapacita výrobcem je 64 kWh, tedy po skoro 4 letech má kapacitu 99,6% kapacity zaručené výrobcem, tedy degradace jsou necelá 3%.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

Ani jsem netusil, jak moc irituju nektere sve okoli tim, ze si kupuju SY Rexton. V tom smyslu, ze jsem blbec :D

- jsi blazen, to uz nikdy neprodas (ale ja nekupuju investicni auto...)

- proc sis nekoupil Kodiaq nebo Superb (protoze jich jsou tri prdele a nechci, protoze jsem vzdycky chtel jednou vlastnit ramovej off road.. nic z toho jako vysvetleni nezabira)

- vzdyt to bude hrozne zrat (ja to vim, no a? Akceptuju to)

Kdybych si vsichni kupovali auta jen hlavou a hrube ekonomickym pohledem, byla by to trosku nuda ne...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Veď si ho kupoval hlavou... Len podľa iných kritérii.

Jasné, že tieto debaty a adorácie škodovky človeka trochu rozhodia, ale na zhodnotenie, či si kúpil zle alebo dobre, bude o čas o desať rokov. Ono tá spotreba nie je zďaleka jediný vstup do nákladov.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 21 minutami, wawrik napsal:

Veď si ho kupoval hlavou... Len podľa iných kritérii.

Jasné, že tieto debaty a adorácie škodovky človeka trochu rozhodia, ale na zhodnotenie, či si kúpil zle alebo dobre, bude o čas o desať rokov. Ono tá spotreba nie je zďaleka jediný vstup do nákladov.

Jasne. Spis me to treba trochu mrzi od lidi, kde vim, ze je auta bavi, ale nedokazou se oprostit od dogmat. Ja vim, ze si nekupuji Land Cruiser a znam dobre vsechna negativa (krome tech dlouhodobych, ktera logicky teprve poznam). 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, H-B napsal:

Jasne. Spis me to treba trochu mrzi od lidi, kde vim, ze je auta bavi, ale nedokazou se oprostit od dogmat. Ja vim, ze si nekupuji Land Cruiser a znam dobre vsechna negativa (krome tech dlouhodobych, ktera logicky teprve poznam). 

Lidi které baví auta ti doporučují Kodiaq nebo Superb? No.....asi bych si z toho taky nic nedělal😆 Nové auto je radost a nejlépe takové, které dělá radost i po dlouhých letech.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 hodinami, H-B napsal:

Ani jsem netusil, jak moc irituju nektere sve okoli tim, ze si kupuju SY Rexton. V tom smyslu, ze jsem blbec :D

Kamarát má to auto štvrtý rok, mohol si kúpiť čokoľvek peňazí má dosť. Z Rextonom je max. spokojný okrem nejakého čerpadielka močoviny čo mu menili na záruku neriešil žiadny problém a najazdí teda dosť. Pičuje len na prístup servisákov, ale to je asi pri každej značke .....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten Rexton vypadá na živo parádně ve video recenzi i ten vnitřek. Honza Koubek v testu, ale vypíchnul, že první co vorveš ze spoda co je hned na ráně je nádrž a vypouštěcí šroub diferenciálu, kterej je teda extra vypíčenej :default_smile:, takže u auta co je do terénu, tak v nějakým větším terénu jezdit moc nemůžeš aby si se dostal domu :default_smile:. To by to auto u mě diskvalifikovalo natolik, že bych si ho nevzal. Kdyby ten spodek měli pořešenej jinak nebo ho alespoň voplechovali, tak jo, ale u auta kde je předpoklad že ho občas protáhneš terénem je to docela velký mínus, skoro až zásadní. 

https://www.stream.cz/garaz-honzy-koubka/test-hodne-muziky-z-koreje-za-malo-penez-tri-pro-a-proti-ssangyong-rexton-64584967

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 minutami, Micey napsal:

Uverim ledascemu, ale ze si clovek s neomezenym rozpoctem mohl koupit cokoli a koupil si ze vsech jinejch aut zrovna Rexton

Veru je to tak, a nie je jediný čo osobne poznám a príbeh bol vždy rovnaký - drahé autá nad 100litrov éčok a vkuse v servise značky menovať nebudem aby sa nikto nezačal zavzdušňovať ..... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 47 minutami, rado74 napsal:

Veru je to tak, a nie je jediný čo osobne poznám a príbeh bol vždy rovnaký - drahé autá nad 100litrov éčok a vkuse v servise značky menovať nebudem aby sa nikto nezačal zavzdušňovať ..... 

Tady se nikdo nezavzdušní, neboj se nic 😁 Tak která?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zrovna na toho novýho Defendra jsem neslyšel chválu, ale je to z kategorie JPP a říkaj to ty co maj ty starý :default_smile:. Trochu se tý pověsti bojim. Včera mi teda nevyšel, tak uvidím příští úterý, ale abych si nenaběh...

Upraveno uživatelem Strocek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 14 hodinami, Strocek napsal:

Ten Rexton vypadá na živo parádně ve video recenzi i ten vnitřek. Honza Koubek v testu, ale vypíchnul, že první co vorveš ze spoda co je hned na ráně je nádrž a vypouštěcí šroub diferenciálu, kterej je teda extra vypíčenej :default_smile:, takže u auta co je do terénu, tak v nějakým větším terénu jezdit moc nemůžeš aby si se dostal domu :default_smile:. To by to auto u mě diskvalifikovalo natolik, že bych si ho nevzal. Kdyby ten spodek měli pořešenej jinak nebo ho alespoň voplechovali, tak jo, ale u auta kde je předpoklad že ho občas protáhneš terénem je to docela velký mínus, skoro až zásadní. 

https://www.stream.cz/garaz-honzy-koubka/test-hodne-muziky-z-koreje-za-malo-penez-tri-pro-a-proti-ssangyong-rexton-64584967

Máš pravdu, to je až nepochopitelný přešlap. Věřím však, že řešitelný dodatečnou úpravou, určitě pro nádrž, možná i pro diferák. Neplánuji osobně úplně expedice, spíše (většinově) blbé cesty na horách, tam si auto moc často sedat nebude..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale to žiadny prešľap nie je. Jasné, nie sú to najšťastnejšie detaily, ale robiť z nich showstopper je u daily caru v CZ naprosto mimo. Tá skrutka má možno centimeter a trčí iba hlava, nádrž je schodovitá a výraznejšie z rámu vytŕča až pred zadnou nápravou, kde je menšia šanca, že a o ňu zachytíš, ako keby bola niekde pri strede auta. Určite dáš prednosť väčšiemu dojazdu ako krásne chránenému podvozku.

S týmito autami sa tu jazdí v oveľa väčších terénoch, než do akého ho kedy zoberieš, navyše to robia stále, každý deň, keďže tu sa v zle prístupnom teréne bežne býva.

Druhá vec je, že to auto sa dá veľmi jednoducho zodvihnúť na 30-centimetrovú svetlú výšku. Miestny predajca tak istú dobu upravoval všetky. Zrejme v rámci nejakej promo akcie, lebo už som videl aj nezvýšené (ale to boli autá požičovní, ktoré niekedy mávajú svoje vlastné dovozné kanály), ale možno aj nie, nepátral som po tom.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 17 hodinami, rado74 napsal:

Kamarát má to auto štvrtý rok, mohol si kúpiť čokoľvek peňazí má dosť. Z Rextonom je max. spokojný okrem nejakého čerpadielka močoviny čo mu menili na záruku neriešil žiadny problém a najazdí teda dosť. Pičuje len na prístup servisákov, ale to je asi pri každej značke .....

Čokolvek a Rexton ? 🤣 Tak to je pán. To zásadní si napsal v poslední větě, servis? servisní síť? Předevčírem jsem jel přes Jeseník směrem od sedla a po levé straně stál u domu předchozí rexton, ten sexy rexton na cihlách v polorozebraném stavu, proč asi. Chtěl jsem to cvaknout tady do diskuze, ale byl jsem pomalý. Ten poslední je tedy o 1000% hezčí, ale u mě bude mít tato značka ještě dlouho ale. Tím nechci zpochybnit, že se prémiové auta serou, bohužel se začlo šetřit kde jen to jde a mercedes není co byl ,bmw není co bylo a ani audi už není co bývalo. A to je to smutné. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...