Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Vzhledem k 193 cm me pripadne instalace snizovacich uchytu sedacek nemine. :D 

Presne tak, za me moc alternativ neni. Z4 je drazsi na porizeni i servis a proste chces trilitr, coz uz je pak zbytecne silny. :D Boxster pod 300k bude cenovce odpovidat stavem(zase moc silny) a posledni MR2 se mi do vkusu moc netrefila. Ja chci malej lehkej roadster s tradicni koncepci a manualem a z toho proste ta Miata vyleze vzdycky jako nejlepsi volba. Byl by to ciste fun car na par tisic km za rok, kterej muzu drtit na limitu v nejakych normalnich rychlostech a mit z toho proste radost. :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 22. 2. 2024 v 7:57, vwtyp11 napsal:

Nikdy jsem nepochopil jak si někdo muže koupit mx5:)

Protože je to úžasné auto, které haní jen neználci..:-). První generace se dokonce stala sportovním autem roku, v konkurenci všech možných Porsche atd. MX-5 je spolehlivé auto s tak skvělými jízdními vlastnostmi, že ji brávali jako etalon dokonalosti do srovnávacích testů jinak třeba mnohem výkonnějších a dražších sportovních aut. Pravda, třetí generace, je sice prostorná, na svou dobu moderní, ale co se týče těch geniálních genů, které měla NA a zdědila je NB, tak to skoro vypadá jako by NC měla jednoho z rodičů někde odvedle. Poslední generace, ND, je už prý zase dokonalá, ale jel jsem v ní jen krátce, tak to neumím posoudit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já celkem i chápu ten postoj, je to prostě podobný kult jako staré bawory a i když myslím, že lidi od miat jsou 1000x normalnejsi, tak třeba pro mě je to taky přece jenom trochu stádní věc, což mi vadí. Ano, nese to sebou super dostupnost dílů a relativně dost lidí, co tomu rozumí a dokážou to dát dohromady, ano, je díky tomu velký výběr a je to velmi spolehlive auto, ale prostě je tam takový ten pocit golfu (nebo TDI oktavky) mírně sportovního světa.

Takže rozumím, podobně jako já bych si třeba nikdy nekoupil japonskou motorku, bude dost lidí, kteří budou mít tenhle blok k MX5. Problém ale je, že zatímco u motorek mám mnohem větší výběr a to nejlepší pořád najdu v Evropě, u aut s platenou střechou mám prostě smůlu.

Takže i z toho důvodu jsem čekal, jestli @vwtyp11 přijde s nějakou alternativou, protoze ja ji úplně nevidím i s dvojnasobnym budgetem 🙂 jak tady už padlo:

boxster by byl super, ale vzhledem k problémovému motoru sebevražda

z4 není tak agilní a hlavně je to bawor, což je pro mě osobně ještě větší no-go

mr2 je alternativa, tam se asi da vytknout jenom obtizny servis motoru uprostred, ale tohle by byl jeste zkousnutelny kompromis, akorát jich moc jich není

MG F nebo TF na papíře super, ale servisně to bude ultimatni sebevražda

Opel speedster bomba, ale cenově už jinde a hlavně neopravidelný, pokud to nekde odřeš

alfa spider je predokolka a nemá žádné slušně motory

fiat 124 je vlastně jenom mnohem hezci miata s turbem

s2000 je cenově úplně mimo...

Je možné, že se dívám blbě a něco mi uteklo, ale já prostě bohužel zatím nenašel alternativu. Osobně bych taky "raději něco jiného" ale něco jiného je ve všech zmíněných případech (snad krome mr2 a 124) pro mě už příliš velký kompromis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, potřebuji konzultaci. Přišla mi nabídka z korporátu na odkup Kodiaqu. 
Zaujala mě cena, že bych možná v rodině Škodovku i snesl. 

Kodiaq Laurin a Klement, 2.0 TSI, DSG, 4x4, 11/2022, najeto 110 tis km, cena 630 tis Kč s DPH

Nevyznám se ve Škodovkách, jak je na tom ten motor, DSG?

Docela to ve mě hlodá.

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 34 minutami, Steke_m napsal:

Pánové, potřebuji konzultaci. Přišla mi nabídka z korporátu na odkup Kodiaqu. 
Zaujala mě cena, že bych možná v rodině Škodovku i snesl. 

Kodiaq Laurin a Klement, 2.0 TSI, DSG, 4x4, 11/2022, najeto 110 tis km, cena 630 tis Kč s DPH

Nevyznám se ve Škodovkách, jak je na tom ten motor, DSG?

Docela to ve mě hlodá.

Díky

Tvl, 110tis km za 16 mesicu? Husty

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na obchoďáka celkem standard. Já bych se toho nebál. Předpokládám, že je tam suchá 7 st. DSG. Z osobní zkušenosti vím, že problémy u ní začínají okolo 200 tis km. Aspoň takhle jsem to měl já i kámoš. Ale na koncern tady jsou erudovanější.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, uvažuji na novým povozem, ale nic co by zvýšilo tep petrolheadů, auta nejsou moje hobby.

Malé SUV  

ad malé - nepotřebuji velké auto, dny kdy jsem vozil kočárky a děti na dovolenou jsou pryč, jezdím převážně sám max ve dvou, velikost kufru mě nevzrušuje, na to co potřebuji převézt velkého mám k dispozici vozík. Navíc pro parkování ve městě mi malé auto vyhovuje víc.

ad SUV - líbí se mi o něco pohodlnější nastupování, o něco lepší výhled, o něco vyšší podvozek pro jízdu na neprotažené polňačce. Plánují žít 50:50 ve městě v kopcích (Lbc) a chalupa na skoro samotě. Proto by 4x4 nebylo od věci i když to není 100% podmínka. Takže pokud to ten modle auta bude mít, tak jsem ochoten si za to připlatit. Ale mohu zvážit i typ, který 4x4 nenabízí.

Hledám něco úsporného, výkon není podstatný. Výbava také ne, čím méně věcí tam je, tím méně se může pokazit. 

Chci aby to bylo spolehlivé, plánuji si to nechat dlouho. Roční nájezd tak 15  max. 20 k km.

Design ani značka nehraje důležitou roli, ale něco se slušnou servisní sítí a dostupností dílů, žádný exoty.

 

Napadlo mě Suzuki S -Cross případně Grand Vitara. Papírově jsou ve verzi mild hybrid úsporné, podle testů překvapivě taky. Nějaký další nápady? 

 

 

 

Upraveno uživatelem klobadysek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Záleží, jaký máš rozpočet, ale mi jako takovéhle "poslední auto" vychází EX30. I když mě za to v tomhle vláknem možná strhaji, tak servisní náklady minimální, provozní náklady minimální, 4x4 je možné (I když příplatek za tu verzi není úplně malý) dojezd není limitující (51 nebo 69kWh, coz realne pri nabijeni 15-80 bude 300 u mensi a 400 u větší baterky), při takovém tom městském ježdění to budeš nabíjet jednou týdně, kdyby se ti to povedlo dostat přes firmu tak je to i zajímavé i z pohledu pořizovací ceny, ne jenom z pohledu celkových nákladů na provoz.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, Steke_m napsal:

Bylo to auto ředitelský. Nevím koho, to ve výsledku mi nic neřekne, ale bylo to ředitele nějakého úseku a to jsou samý jednání napříč republikou, Evropou, dovolenky, apod. :D

Když koukneš na Sauto co vidíš ? Tak vidíš 😀.

Upraveno uživatelem DavidLC
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, Maro napsal:

dojezd není limitující (51 nebo 69kWh, coz realne pri nabijeni 15-80 bude 300 u mensi a 400 u větší baterky)

Mně při tomto zadání a oficiální kombinované spotřebě 17 kWh na 100 km vychází dojezd sotva 200 a cca 260 km u větší baterky, což už by pro někoho limitující být mohlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...