Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Ještě doplnění

Ono to WLTP docela funguje, takže na 70% používané kapacity (10%-80%) to vychází na 260-330, což reálné bez problémů stačí na celodenní použití (uznavam, ze ne na to 2x za den otocit prahu a zpátky, ale to necekam, ze u cloveka s najezdem 15 rocne je kazdodenni zalezitost, navic kdyz tohle planujes, tak proste dobijes doplna a jedes). Když pojedeš dal, nabíješ to naplno, ale upřímně stejně většina cest jsou pojizdky do 50 km a tímhle použitím to bude úplně vpohode nabíjet jednou týdně. Navíc výhoda, že tankujes "kdykoliv"

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, DavidLC napsal:

Když koukneš na Sauto co vidíš ? Tak vidíš 😀.

Vidím samý diesely, nebo stejný motorizace s mnohem méně najeto za + 900 :D ...jestli jsem teda odpoledne koukal dobře. Takže cenu jsem si vyhodnotil jako ucházející. Ale jestli je obecně motorizace s převodovkou dobrá na pytel, z toho nevyčtu. Zatím jsem našel, že spotřeba neodpovídá výkonu :D Ale tak já mám Subaru, tam jsem na to zvyklý :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, Steke_m napsal:

Vidím samý diesely, nebo stejný motorizace s mnohem méně najeto za + 900 :D ...jestli jsem teda odpoledne koukal dobře. Takže cenu jsem si vyhodnotil jako ucházející. Ale jestli je obecně motorizace s převodovkou dobrá na pytel, z toho nevyčtu. Zatím jsem našel, že spotřeba neodpovídá výkonu :D Ale tak já mám Subaru, tam jsem na to zvyklý :D 

Tak jsi připraven na realitu 😀

Ja to bral tak, vyzkoušet a vždycky to prodáš s plusem, tak o co jde 😉 Není nad osobní zkušenost.... 

Chytračit o převodovkách nebudu, ale obecně, servis to patrně dostalo, tak pak je to nejspíš o náhodě....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, Geodet napsal:

Já mám Suzuki S-Cross 6 let, najeto 75 tisíc. Ještě verzi bez hybridu. Spotřeba 6 litrů, motor 1.4 benzín s turbem ,4x4. Zatím bez jediné chyby. :thumbsup_anim:

Tak to je dobré. Nájezd asi ještě příliš malý aby se něco mohlo projevit. Něco te na tom autě štve.?

Spotřeba dobrá

Ano zapomněl jsem rozpočet.  Tak do 600k bych se chtěl vejít.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, klobadysek napsal:

Tak to je dobré. Nájezd asi ještě příliš malý aby se něco mohlo projevit. Něco te na tom autě štve.?

Spotřeba dobrá

Ano zapomněl jsem rozpočet.  Tak do 600k bych se chtěl vejít.

 

Co mě štve.... Asi je v kabině trochu hlučnější. Občas v zimě povrzává palubka. Dveře někdy musíš zavřít nadvakrát, hlavně ty pátý. Lak je údajně měkčí. Ale to jsou takový mušky, který mu odpustíš. Není to žádná prémie, ale spolehlivej pracant.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, DavidLC napsal:

Tak jsi připraven na realitu 😀

Ja to bral tak, vyzkoušet a vždycky to prodáš s plusem, tak o co jde 😉 Není nad osobní zkušenost.... 

Chytračit o převodovkách nebudu, ale obecně, servis to patrně dostalo, tak pak je to nejspíš o náhodě....

Cenove to zni fajn. Servisni plan by mel predepisovat vymenu oleje v DSG v 60t, idealne to po koupi zopakuj spolu s vymenou oleje v mezinapravove spojce a vycistenim saciho kose a budes mit fajn rodinnou karu(pokud mas rad SUV). Mokry spojky by mely dat 200t+. 150k+ se zacni pripravovat na vymenu adaptabilnich tlumicu(pokud to chces mit tip top). TSI zere v tomhle modelu/motoru vic nez jsou dnes lidi zvykly, ale v pomeru porizovacka/spotreba to zni docela rozumne. Takova pragmaticka volba, pokud ti to sedi do parametru auta, ktery chces. :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 23. 2. 2024 v 10:07, Maro napsal:

Já celkem i chápu ten postoj, je to prostě podobný kult jako staré bawory a i když myslím, že lidi od miat jsou 1000x normalnejsi, tak třeba pro mě je to taky přece jenom trochu stádní věc, což mi vadí. Ano, nese to sebou super dostupnost dílů a relativně dost lidí, co tomu rozumí a dokážou to dát dohromady, ano, je díky tomu velký výběr a je to velmi spolehlive auto, ale prostě je tam takový ten pocit golfu (nebo TDI oktavky) mírně sportovního světa.

Takže rozumím, podobně jako já bych si třeba nikdy nekoupil japonskou motorku, bude dost lidí, kteří budou mít tenhle blok k MX5. Problém ale je, že zatímco u motorek mám mnohem větší výběr a to nejlepší pořád najdu v Evropě, u aut s platenou střechou mám prostě smůlu.

Takže i z toho důvodu jsem čekal, jestli @vwtyp11 přijde s nějakou alternativou, protoze ja ji úplně nevidím i s dvojnasobnym budgetem 🙂 jak tady už padlo:

boxster by byl super, ale vzhledem k problémovému motoru sebevražda

z4 není tak agilní a hlavně je to bawor, což je pro mě osobně ještě větší no-go

mr2 je alternativa, tam se asi da vytknout jenom obtizny servis motoru uprostred, ale tohle by byl jeste zkousnutelny kompromis, akorát jich moc jich není

MG F nebo TF na papíře super, ale servisně to bude ultimatni sebevražda

Opel speedster bomba, ale cenově už jinde a hlavně neopravidelný, pokud to nekde odřeš

alfa spider je predokolka a nemá žádné slušně motory

fiat 124 je vlastně jenom mnohem hezci miata s turbem

s2000 je cenově úplně mimo...

Je možné, že se dívám blbě a něco mi uteklo, ale já prostě bohužel zatím nenašel alternativu. Osobně bych taky "raději něco jiného" ale něco jiného je ve všech zmíněných případech (snad krome mr2 a 124) pro mě už příliš velký kompromis.

Slk amg bez debat.

toyota mr2, když jde o prachy

jestli nemáš cash kup si 2.5 boxstera a mas klid, motir drzi a je to auto do kterého se vejdes a nebude ti koukat čelo jako z Mazdy.

 

@Ivan Lelák jasný, miatu jsem používal v roce 97/98 za mě nic.  Přecenovany auto. Konec tecka nic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 15 minutami, vwtyp11 napsal:

Slk amg bez debat.

toyota mr2, když jde o prachy

jestli nemáš cash kup si 2.5 boxstera a mas klid, motir drzi a je to auto do kterého se vejdes a nebude ti koukat čelo jako z Mazdy.

 

@Ivan Lelák jasný, miatu jsem používal v roce 97/98 za mě nic.  Přecenovany auto. Konec tecka nic.

Ty teda nevim ale boxtery 986/7 tzn. 97-08 muzou mit problem s IMS.  Oprava za 250 mi u auta za 300 příjde jako hodně risk :D krom této drobné závady samozřejme boxter nejlepší volba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 15 minutami, Vladar91 napsal:

Ty teda nevim ale boxtery 986/7 tzn. 97-08 muzou mit problem s IMS.  Oprava za 250 mi u auta za 300 příjde jako hodně risk :D krom této drobné závady samozřejme boxter nejlepší volba.

Co? IMS oprava za 250, tak to jo, prosimte kde?

uz označení 97-08 mluví o tvém přehledu, no flame, ale 97-oo mohou mit problem s IMS, což je věc která rozhodne nestojí 10k€.

rocniky oo-o8 mají úplně jiný problémy než IMS.

ps hezkej boxster první serie už dávno není za 300:)

Upraveno uživatelem vwtyp11
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kéž by mu taky někdo poradil místo honění trika a dělání machra, jak si má koupit auto za milion a nebo raritku, kterou bude těžké udržel v provozu nebo staré porsche, které mu ani nikdo nepojistí....

JInak MX-5 NC 2.0 je v posledním faceliftu MK3,5 nejlepší Miata. Oproti ND má lepší řízení a líp vymyšlenou kabinu. Její nevýhoda je jen naprosto brutální cena, která se vyrovná ND1 2.0 (zejména kvůli nic moc dvoulitru a riskantní převodovce.) ND2 už je jiná káva, ale to se bavíme pořád o drahém autě.

NC 2.0 MK1 je taky dobrá, jen bude pravděpodobně žrát olej - pokud je to jen do cca 0,5 litrů na 1000 km tak se s tím dá žít a je to cca normální. K nákupu dopuručuji CZ facebook skupinu, kde se občas objeví hezký kousek. Jen bych nečekal na jaro - to jsou nejdražší - nejlépe nakoupit teď - teď bylo na prodej zrovna pár hezkých kousků s cenou okolo 250 000,- ale okno už se zavírá.

Je důležité pohlídat, aby to byl 2.0 s šestikvaltem - překvapivě je u nás hodně dvoulitru s pětikvaltem - zejména německá limitka NISEKO s hnědou střechou - ta je 5 kvalt vždy. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Okej, čili v kategorii do 500 nenabízíš nic, kromě problémového boxstra, kde nevíš, kdy přijde moment, který ti oddělá motor (protoze realne ani to, že ty ložiska vyměníš preventivně nezaručí vůbec nic, tedy to, kolik stojí výměna ložiska IMS je celkem irelevantní, relevantni je cena vymeny motoru), v kategorii do milionu auto s pevnou skladaci střechou:-) jasně, kdyz uz teda sereme uplne na vsechny vstupni pozadavky, tak já beru Lotus 😀

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 23. 2. 2024 v 22:26, Geodet napsal:

Co mě štve.... Asi je v kabině trochu hlučnější. Občas v zimě povrzává palubka. Dveře někdy musíš zavřít nadvakrát, hlavně ty pátý. Lak je údajně měkčí. Ale to jsou takový mušky, který mu odpustíš. Není to žádná prémie, ale spolehlivej pracant.

Ty páté dveře - to je už doopravdy legendární story. Jeden kolega z práce si zašel do autosalonu v Brně a prodavač mu řekl, že to, že kufr zavřel až napodruhé je podtlakem. Prej kdyby tam sedělo víc lidí, tak je to bez problému.  😄 Byl z toho tak v šoku, že na to ani nijak nezareagoval 😃.

Osobně jsem nový S-Cross 1.4 testoval v listopadu a moje zkušenosti - motor i přes nízké kw byl překvapivě svižný, ale na autě mně nejvíc zklamaly sedačky. I na kruháči jsem musel pevně držet volant. Horní polovina zad naprosto nulová opora. Boky sedadla taky nic moc. Sice je to malé SUV, žádný sportovní kupátko, ale sedačky za mne hrůza. Dále už mi vadily jen drobnosti, např. zvuková výstraha před křižovatkou - STOPka. Obecně jako většina lidí nemám rád poplašná zařízení v autě a tohle je už přes čáru. 🙃

V případě, že někdo potřebuje nutně 4x4 auto a rozpočet je po slevě do 600k, tak je to dobrá koupě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 24. 2. 2024 v 23:02, exBURN napsal:

Kéž by mu taky někdo poradil místo honění trika a dělání machra, jak si má koupit auto za milion a nebo raritku, kterou bude těžké udržel v provozu nebo staré porsche, které mu ani nikdo nepojistí....

JInak MX-5 NC 2.0 je v posledním faceliftu MK3,5 nejlepší Miata. Oproti ND má lepší řízení a líp vymyšlenou kabinu. Její nevýhoda je jen naprosto brutální cena, která se vyrovná ND1 2.0 (zejména kvůli nic moc dvoulitru a riskantní převodovce.) ND2 už je jiná káva, ale to se bavíme pořád o drahém autě.

NC 2.0 MK1 je taky dobrá, jen bude pravděpodobně žrát olej - pokud je to jen do cca 0,5 litrů na 1000 km tak se s tím dá žít a je to cca normální. K nákupu dopuručuji CZ facebook skupinu, kde se občas objeví hezký kousek. Jen bych nečekal na jaro - to jsou nejdražší - nejlépe nakoupit teď - teď bylo na prodej zrovna pár hezkých kousků s cenou okolo 250 000,- ale okno už se zavírá.

Je důležité pohlídat, aby to byl 2.0 s šestikvaltem - překvapivě je u nás hodně dvoulitru s pětikvaltem - zejména německá limitka NISEKO s hnědou střechou - ta je 5 kvalt vždy. 

Zajímavá zkušenost. myslím tím MX-5 ND. Já jezdím NB po faceliftu, rok 2003, už skoro 13 let. Jezdil jsem, byť krátce, s NA, NC i ND a upřímně, ze všeho nejméně mi sedla právě NC. Možná to bylo hmotností (NC je myslím ze všech generací nejtěžší a navíc mi dělal spolujezdce majitel), asi jsem to s ní ani neuměl ale ty jízdní vlastnosti a hravost, to mi přišlo "nejhorší" (schválně píšu uvozovky, je to jinak skvělé auto). Ale neměl jsem ji v ruce jako mou NBFL, tak nejsem úplně objektivní.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 16 hodinami, RadekB napsal:

Ty páté dveře - to je už doopravdy legendární story. Jeden kolega z práce si zašel do autosalonu v Brně a prodavač mu řekl, že to, že kufr zavřel až napodruhé je podtlakem. Prej kdyby tam sedělo víc lidí, tak je to bez problému.  😄 Byl z toho tak v šoku, že na to ani nijak nezareagoval 😃.

Osobně jsem nový S-Cross 1.4 testoval v listopadu a moje zkušenosti - motor i přes nízké kw byl překvapivě svižný, ale na autě mně nejvíc zklamaly sedačky. I na kruháči jsem musel pevně držet volant. Horní polovina zad naprosto nulová opora. Boky sedadla taky nic moc. Sice je to malé SUV, žádný sportovní kupátko, ale sedačky za mne hrůza. Dále už mi vadily jen drobnosti, např. zvuková výstraha před křižovatkou - STOPka. Obecně jako většina lidí nemám rád poplašná zařízení v autě a tohle je už přes čáru. 🙃

V případě, že někdo potřebuje nutně 4x4 auto a rozpočet je po slevě do 600k, tak je to dobrá koupě.

Mě ty sedačky vyhovují. Asi mám jinej zadek. A tu zvukovou výstrahu tam nemám, asi mám starší model.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 25 minutami, Ivan Lelák napsal:

Zajímavá zkušenost. myslím tím MX-5 ND. Já jezdím NB po faceliftu, rok 2003, už skoro 13 let. Jezdil jsem, byť krátce, s NA, NC i ND a upřímně, ze všeho nejméně mi sedla právě NC. Možná to bylo hmotností (NC je myslím ze všech generací nejtěžší a navíc mi dělal spolujezdce majitel), asi jsem to s ní ani neuměl ale ty jízdní vlastnosti a hravost, to mi přišlo "nejhorší" (schválně píšu uvozovky, je to jinak skvělé auto). Ale neměl jsem ji v ruce jako mou NBFL, tak nejsem úplně objektivní.

 

 

Ahoj. To je častá výtka směrem k NC a částečně ji rozumím, nicméně oproti NB je tam reálný rozdíl hmotnosti v praxi okolo 40 - 50 kg a NC má větší výkon a krouťák. Celkově je NC v praxi vždy rychlejší: 

https://zeperfs.com/en/duel211-2929.htm

Nechci říkat, že je NC nejlepší - ono reálný rozdíl je malý, ale u NC 2.0 je výhoda u 2.0l vždy samosvor, často 6 kvalt a hlavně velice příjemná kabina s poměrně dobrou výbavou. Nezanedbatelná je i vylepšená torzní tuhost kastle, kdy to auto funguje parádně. Prostě rychlostně neutrpí a na denní ježdění a dálky je příjemnější díky lepší výbavě (xenony, klima, výhřev atd.) 

U ND1 je pro mě hlavní problém použití G165 z Mazdy 3 a 6, kde se nevlezly potřebně dlouhé svody a motor se tak podařilo odladit jen na 160 koní. Ne že by to bylo zásadní, ale já měl G165 vedle v trojce a při přímém porovnání jsem pořád cítil, že to není vončo. Jinak je to super motor s dobrým středním pásmem. Nicméně lepší střední pásmo má Spider, proto jsem ho nakonec upřednostnil 🙂 ale to už je každého volba a každý motor má + i -. Každopádně facelift ND je vybaven už přímo pro mx5 laděnou G184, která je fantastická. 

Druhý problém ND1 je převodovka, která je speciálně odlehčená pro ND a bohužel první série trpí na fatální závady převodovky, kdy řešení = nová špajzka z Mazdy (kilo). Spider má skříň z NC (bezproblémová a v Polsku 8-12 000,- 🙂 ) . Řeší ND2 s dvouhmotou.

Oproti tomu NCfl MK3,5 má perfektní motor, převodovku a hydraulické řízení. Netrpí vůbec na nic, krom koroze), ale hezký kus je cenově na úrovni ND. Bohužel. 

 

Každopádně ať NA, NB, NC nebo ND - vše jsou perfektní auta a od cca 150 000,- do 600 000,- si člověk může vybrat co rozpočet dovolí - vždy se dobře pobaví. 

Upraveno uživatelem exBURN
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, exBURN napsal:

Ahoj. To je častá výtka směrem k NC a částečně ji rozumím, nicméně oproti NB je tam reálný rozdíl hmotnosti v praxi okolo 40 - 50 kg a NC má větší výkon a krouťák. Celkově je NC v praxi vždy rychlejší: 

https://zeperfs.com/en/duel211-2929.htm

Nechci říkat, že je NC nejlepší - ono reálný rozdíl je malý, ale u NC 2.0 je výhoda u 2.0l vždy samosvor, často 6 kvalt a hlavně velice příjemná kabina s poměrně dobrou výbavou. Nezanedbatelná je i vylepšená torzní tuhost kastle, kdy to auto funguje parádně. Prostě rychlostně neutrpí a na denní ježdění a dálky je příjemnější díky lepší výbavě (xenony, klima, výhřev atd.) 

U ND1 je pro mě hlavní problém použití G165 z Mazdy 3 a 6, kde se nevlezly potřebně dlouhé svody a motor se tak podařilo odladit jen na 160 koní. Ne že by to bylo zásadní, ale já měl G165 vedle v trojce a při přímém porovnání jsem pořád cítil, že to není vončo. Jinak je to super motor s dobrým středním pásmem. Nicméně lepší střední pásmo má Spider, proto jsem ho nakonec upřednostnil 🙂 ale to už je každého volba a každý motor má + i -. Každopádně facelift ND je vybaven už přímo pro mx5 laděnou G184, která je fantastická. 

Druhý problém ND1 je převodovka, která je speciálně odlehčená pro ND a bohužel první série trpí na fatální závady převodovky, kdy řešení = nová špajzka z Mazdy (kilo). Spider má skříň z NC (bezproblémová a v Polsku 8-12 000,- 🙂 ) . Řeší ND2 s dvouhmotou.

Oproti tomu NCfl MK3,5 má perfektní motor, převodovku a hydraulické řízení. Netrpí vůbec na nic, krom koroze), ale hezký kus je cenově na úrovni ND. Bohužel. 

 

Každopádně ať NA, NB, NC nebo ND - vše jsou perfektní auta a od cca 150 000,- do 600 000,- si člověk může vybrat co rozpočet dovolí - vždy se dobře pobaví. 

Ještě k NC - moje NBFL z roku 2003 má 6 rychlostí a samosvor. Máš pravdu, je to bezva. V NC je určitě víc místa, já měřím 178 cm, v NBFL je to pohoda, ale 190 cm kamarád už měl problém, který v NC není. A k Tvé připomínce k vlivu vyšší hmotnosti NC "jen" o 50 kg. Tady nejde o výkon či krouťák, ten je u jakékoliv MX-5 ve srovnání s opravdu sportovními auty směšný a kdyby mi šlo o výkon, nikdy bych MX-5 nechválil. MX-5 je ale hlavně o zatáčkách a tam je 50 kilo znát. Já si zatáčky nejvíc užívám sám. Když jedu ve dvou (to je těch cca 50 kilo navíc), je auto nejen línější v přímém směru, ale znatelně horší v zatáčkách, prostě si musím ty limity posunout. Když se jedu vyblbnout do zatáček, mám rád i co nejméně benzínu v nádrži. MX-5 je na tyhle věci citlivá, dokonce je znát i malý kousek, o který se sníží (nebo posune, nevím, nejsem expert) těžiště při stažené střeše, s nataženou střechou si to v některých momentech tak neužiju. Nikdy bych nemyslel, že ten rozdíl poznám a dlouho jsem dělal za jinak stejných podmínek pokusy, než jsem se v tom utvrdil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dělal jsem 3 střechy na NC a zcela upřímně musím říct, že váží pocitově pod 10kg a to prostě poznat reálně na snížení těžiště nemůžeš - to už je prostá dojmologie a duchařina. Můžeš si to ale se staženou střechou víc užít, protože k tomu cabrio je a já si teda jízdu se střechou neužívám ani pro rohlíky. 

Dále bych jen uvedl, že NC má i kratší brzdnou dráhu přes vyšší hmotnost. Má ve všech případech lepší zrychlení a to, že je o něco málo těžší je vykoupeno výrazně lepší výbavou a bezpečností. Proto ho (nejen já) hodnotím jako nejlepší model ze série a pokud má někdo 250 000,- tak těžko koupí něco lepšího. 

Samozřejmě i NB je taky naprosto parádní auto, ale vzhledem nebezpečí koroze v předních nosnících pod motorem (a nákladné opravy), velmi špatném stavu ojetin a už dnes podprůměrné výbavě ho k nákupu nedoporučuju. Tvůj kousek je jak původem a stavem jednorožec - najít takové druhé auto je téměř nemožné 🙂

Myslím, že kdyby jsi dostal NC do ruky, tak bys byl překvapen, jak je to auto dobré a že urážky a nadávky do parníku atd nejsou vůbec namístě. 

Pro mě je NC hlavně perfektní v poměru náklady/zábava/denní použití.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja jsem uplna kadernicka bukvice, protoze jsem az na NA mel vsechny generace miaty. 

Zacal jsem NB pred FL (za me nejhorsi), pak NC 1.8 s motorem 2.0 (spatny, hlavne podvozek a absence svoru a asi jeste horsi nez NB pred FL), nasledne NC 2.0 se svorem, Bilsteiny atp. Na to jsem teda nedal dopustit, az na to dolejvani oleje, kdyz jsem holce nakladal, tak brala klidne litr cestou na Sumavu. Nasledne jsem mel NBfl, ktera me brutalne bavila, ale urcite tam bylo neco neserioveho na podvozku, asi odklony. Pak jsem mel Fiat 124 spider a nasledne vysneny Abarth 124 spider, ten byl skvelej zvukem a pocitem z auta. Nakonec jsem zakotvil u ND, ktere se mi teda fakt vubec vizualne nelibi, ale je uplne ze vsech nejlepsi. Recaro sedacky skvele drzej, svor je naladenej skvele, dal jsem mu sportovni sani a poresil odklony a je to auto, ktery si asi necham na furt. Kdyz sednu do jine miaty, tak me proste zdaleka nebavi, tak jako ta moje. A to se mi opakuji vubec nelibi, kor v te hnusne mazdi cervene. 

V mezicase jsem mel jakozto magor do roadsteru 6val Z4 E89, coz bylo uplne nejvetsi zklamani. Ja se na nej desne tesil a to auto melo jalovej manual, jezdilo sice rychle, ale pocit tam z ty jizdy vubec nebyl. V zatackach si troufam rict, ze bych ho snad predjel i s NBckem. Pak jsem mel SLK (bez AMG), to je taky neridicsky auto. Hodne jsem si sliboval od MR2, ale te jsem brzy prezdival mrdka. Motor zajimavej, ale sralo se na tom uplne vsechno a handling u miaty lepsi. Auto se utrhlo podle sebe, nikoliv podle ridice. V tomhle je miata neprekonatelna, ta hravost a rizeni plynem misto volantem. 

No a ted vlastne nevim kam dal. Uz mi zbejva jen Boxster a S2000, oboji jsem ridil jen kratce, a Boxster na me moc rychlej, S2000 predrazena a asi celkove over-rated. 

Obecne je muj problem v tom, ze se chci v aute pro radost bavit a uzivat si i v polo-legalnich rychlostech. Boxster je skvele auto, podobne jako renaulti Alpine, ale limit maji ty auta dost daleko a ja jezdim na limitu rad aniz bych musel jet dve kila. 

Proste jak rikam, je na case priznat si svoji sexualni orientaci a otevrit si kadernictvi. Zadny auto mi nedava tolik radosti a zabavy jako miata. A to se mi fakt designove nelibi. 

Ted teda pokukuju po C7 Stingray, ale kdyz me proste nejvic bavi si tu rychlost zaslouzit a ne ji mit na pozadani jako u sluzebaka. Navic miluju jizdu na limitu prilnavosti. Ale treba s SLK AMG to proste nedam, protoze mi to ulitne a neuridim to. V tomhle je proste MX-5 desne hodny auto... 

Hejty na miatu ale chapu, koroze je hruzna, kdyz jsem videl svoji prvni miatu na zvedaku, tak jsem ji hned prodaval. Pak ten design jak auticko pro barbiny. Jediny co mi nevadi je nedostatek vykonu. NBfl me bavilo, kdyz jsem ji musel drzet pod krkem, abych stacil oktavkam a superbum. Ridic prede mnou jel normalne svizne a ja se vzadu tak bavil. Kdo nezazil mazdi Jinba Ittai (pro neznale prekladam spojeni jezdce s konem a to vlastne cely ten koncept dokonale vystihuje), tak ten nepochopi. To je proste uplne NEJVIC a to jsem v zadnem jinem Roadsteru zatim fakt nezazil... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...