Přejít na obsah

Žebříček nejlepších uživatelů

Oblíbený obsah

Zobrazení obsahu s nejvyšší popularitou 1.7.2024 ve všech oblastech

  1. Z menších Coltů jsem byl odvařený od začátku, ale ty chronografy to budou mít těžší, guma mi moc nebere, tak zatím zkouším, co mám doma a budu muset pořídit náramek. I ten antireflex u menších Coltů je mnohem lepší..
    2 body
  2. S Dukom 390 som po 20 rokoch znovuzacinal a je to fakt mala moto, myslim rozmerovo. Vykon ma az tak nezaujimal, resp. na uvod stacil. Po sezone isla nasmu mlademu, bolo to trapenie. Kolena som mal pomaly pri hlavovom zlozeni. Inak ta vaha a obratnost bola samozrejme velmi fajn. Ale ak nemas pod 180cm, nebude to to prave orechove.
    2 body
  3. To si takhle jednou postavíš skleník, zasadíš rajčátka, papričky, chodíš zalejvat, těšíš se na úrodu vitamínů a jednoho dne ... https://www.krimi-plzen.cz/a/zavodni-vuz-ve-skleniku/
    2 body
  4. Včerejší Ořešník a Velký Štolpich
    2 body
  5. po čase větrám Roadstar
    2 body
  6. Citizen Divers Marine pri oslave mojich nar. 76 r
    2 body
  7. Tohle jsou tak boží hodinky…
    2 body
  8. Vytahl jsem je asi po pul roce ze je nafotim do inzerce a kaslu na to. Travu to nezere a na leto na stridani s oranzovejma Doxama budou fajn.
    2 body
  9. "Jdeš pozdě!" "Dokaž to!"
    1 bod
  10. Na léto jsem sundal tah a taky pěkný.
    1 bod
  11. V tom případě se toho nemusíš bát a klidně si kup Tisell. Zkušenost je nepřenositelná a každý si tím musí projít sám.
    1 bod
  12. Po delší době zpět na tahu...
    1 bod
  13. Ten proces jak se vše klube z kusů titanu a karbonu mě nikdy nepřestane bavit…
    1 bod
  14. 1 bod
  15. Tak piloti, pomalu přistávat, a přeji pěkné prázdniny Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 bod
  16. Nádherná fotka.Už dlouho uvažuji o této značce, respektive o tomto kousku.Jenže se bojím,že to dopadne jako se všemi kousky co jsem si přikoupil k LHC.Ponosím,obdivuji tu krásu a stejně pořád čučím do vrtiče na Longiny a těším se, jak je již konečně vezmu na ruku a odložím daný kousek.Asi mi hrabe...Ale máš to fakt moc pěkný
    1 bod
  17. Fajn vandr v pekelném vedru s @Honza.manta https://eu.zonerama.com/Link/Open/6681bd9eaa781923a42e2342
    1 bod
  18. Dnes blesak vo viedenskom autokine. Mozem vecer ozivovat
    1 bod
  19. Včera jedno vod cesty, novej ležák se jim moc poved... Na ruce oblíbený prckové.
    1 bod
  20. 1 bod
  21. Zkus technickou knihovnu.
    1 bod
  22. Evropa je přelidněná. V Americe jdeš do hor a měsíc nikoho nepotkáš. Tady není pomalu kde se před lidmi schovat.....
    1 bod
  23. Asi pujdu proti proudu, ale proc se nevyjadrit. Tak predne - faze, ve ktere jsi, je prirozena a neni duvod se stresovat. Za tech par hodin by ses nenaucil ani spravne behat a chces umet jezdit na moto. Autoskola ti neda ani poradnej zaklad a nejvic toho bude na tobe. Je treba se vyvarovat pocitu nekde mezi 1000-5000 najetymi km, kdy mas pocit, jak vse bezvadne umis, ale prijde krizovka a nic nemas zautomatizovane a je pruser. Co se motoskol tyka, za me vyhozene penize. Znam dva ceske spickovove jezdce, kteri kazdy motoskolu maji a je potreba si uvedomit, ze si kupujes zazitek. 99% lidi, kteri tam prijdou, tak jezdi spatne, nechapou a odmitaji chapat techniku jizdy a nemaji ochotu se kompletne preucit. Take tam na to neni cas a nikdo nestoji o to, aby mu tam zaci behem tohoto procesu padali. K vyberu motorky - je extremne nepravdepodobne, ze bys to hned trefil, takze je rozumny vynechat supersporty (ty funguji od nejake rychlosti a vyzaduji uz nejaky um - ani jedno zacatecnik nesplnuje). Vynechal bych dost mozna i funglovky kvuli propadu ceny pri brzkem prodeji. Cendura jsou sice pohodlna a jsou mozna vhodnou volbou, ale nizsi sedlo, plny doslap a nizsi teziste u nahacu jsou podle me hodnotnejsi prinos. Je rozumne se vyvarovat “zlych” motorek, kdyz to napisu takhle blbe, tzn. vetsiny dvouvalu do V a L, casti radovych dvouvalcu, ale tam je to ruzne. Dost radovych dvouvalcu je vhodnych, stejne tak ctyrvalcu. Nehled na cisla, pokus se si co nejvic motorek projet, rozdily jsou obrovske a je zasadni, aby ti motorka sedela! Rady od vyjezdenych jezdcu mohou byt v tomto velmi velmi kontraproduktivni. Obsah nemusi nutne hrat roli. Pokud planujes byt do budoucna lepsi pilot a opravdu se naucit jezdit, neni nic lepsiho nez zacit od malych objemu, naucit se tu motorku vyzdimat, ovladat, premyslet co a proc delam a pak pridat teprve vykon (jen vsuvka - minuly tyden jsem jel na Lipno 350 km, kufry, ve dvou, na 100 konovem cenduru a predjel jsem v relativnim klidu naprosto vse, at to melo kolik koni chtelo a jelo to urkutnou strelbu, protoze jak prijdou zatacky, vykon je ti k prdu a vetsina lidi proste neumi jezdit). Je to takovej pelmel informaci a dojmu. Ber to jako nazor nekoho, kdo par let jezdil a porad to nebylo ono. Tak jsem loni zasel za mistnim vyhlasenym pacientem a behem 3 odpoledni, kdy vetsina bylo kecani a vysvetlovani, jsem se naucil jezdit, pochopil, ze to vubec neni pacient, ale ze jen umi ovladat moto a chape jeji funkci, ze co vypada nebezpecne je ve skutecnosti prave bezpecne, vecny boj s kazdou zatackou “jestli to vyjde” k pocitu jistoty, ze vim, kudy a jak tam chci najet, ze vim, ze to tam slozim, citim, co delaji pneumatiky, co podvozek, ze od “chci jednou dat koleno” se to posunulo “koleno me brzdi a jen mi dava informaci”, ze jedu nesrovnatelne rychleji, ale v klidu a vetsim bezpeci, az po zacatek s okruhy, kdy mi muj progres dela obrovskou radost a jsem na dva mesice na casech, kam to jinym trva par let. Behem par mesicu se mi otevrel uplne jinej svet a cely je to je o tom, delat veci spravne i kdyz ti to mozna na zacatku nepujde, bude to nekomfortni, treba i divny, nebo si myslis, ze to nepotrebujes. Tak jsem se vykecal, asi zboril par mytu, za coz ted dostanu hrozny hejt (coz pak presne koresponduje s tim, ze - absolutne bez urazky - vetsina lidi jezdi blbe a motoskoly jim nemuzou nic dat - oni prece jezdi spravne a vyhovuje jim to), ale mas to jako pohled z trochu jine strany. Ale hlavne - motorky jsou o zabave a je jedno, jak jedes rychle a na cem, jen si to uzij. PS: nechci psat, ze se mas vyprdnou na kontrarizeni, ale je to nejaka technika pro nejaky ucel, ale rozhodne na ni nemuzes postavit zaklad svyho jezdeni. Naopak, ofotil jsem to pro kamose, protoze si proste nedal rict, kdyz to rikam ja a nepisou to na tech internetech, je potreba pracovat s telem a posezem a pochopit, proc to tak funguje. Tohle bych bral jako vhodny zaklad. PS: slibuju, ze uz nebudu psat s kocovinou
    1 bod
  24. Amíkům ten jejich kraj úplně závidím, borci nemusí ani cestovat za hranice, možná tak za památkami, ale jinak oni tam mají tedy nadmíru úplně všeho Nám se snad blízká také na lepší časy, manželka kvalitně blbé zdravotní problémy, tři měsíce po doktorech ale na dovolenou to nakonec vypadá že také snad odletíme
    1 bod
  25. Nejvíc nejlepší motorku Ti neporadím, ale pokusím se Ti lehce přenastavit parametry zadání. Tedy především koncept dvou motorek (jedna na učení, druhá na ježdění) mi smysl nedává. Učíš se a zdokonaluješ stále, je to proces. To jde jen a pouze ježděním a ježděním. Přičemž přenášet zkušenosti z jedné třídy moto na jinou funguje jen v omezené míře. Motoškoly všeho druhu doporučuji, občasnej okruh Tě taky výrazně posune. A asi bych volil rovnou litra, jsi normálně rostlej chlap, co už má hlavu srovnanou. Z keců, že první má bejt šestikilo se osypávám. Pokud se budeš cítit komfortněji v začátcích s něčím levnějším, nevidím důvod se bát ojetiny. Za sezónu intenzivního ježdění získáš nějakou sebejistotu, návyky, zbavíš se začátečnickejch strachů a otočíš jetou za novou. A jednu hodnotnou radu Ti přece jen dám: Bertovo prohlášení/příslib o nevnucování HD "na sílu" si vytiskni (větším písmem a výraznou barvou), zalaminuj a při vašem posezení nevtíravě polož vedle tácu s kávou. Mohlo by to pomoci průběhu diskuze Každopádně gratuluji k přechodu do jedné stopy, je to krásnej svět!
    1 bod
  26. Přátelé, přemýšlel jsem, kde bych mohl škodit svojí přítomností a zvítězilo tohle vlákno! Doufám, že máte radost . Dělám si papíry na motorku. Jednostopejch motorovejch věcí se historicky bezdůvodně bojim a nemám je rád. Odjakživa jsem autař. Tak jsem si řek, že je třeba strachu a nelibosti čelit a ověřit si, jaká je realita. Mám za sebou 8 hodin jízd a pojďme si říct, že jsem zatím ve stavu mírného stresu. Především z manévrů v pomalých rychlostech (typicky osmička v rychlosti chůze, kde při zatáčení doprava se prostě nevejdu do vyhrazenýho prostoru; doleva v pohodě). Totéž při odbočování na malý křižovatce doprava, tam často končim u středový čáry. Míru stresu ilustrují Garminy celkem jednoznačně... Na silnici pak projíždím oblouky tak nějak intuitivně, protože instruktor mi k tomu v podstatě nic neřekl. Což není nic proti němu - usoudil po prvních 5 minutách na plácku, že jezdím dobře a rovnou jsme jeli do provozu, kde většinou kecáme přes interkom o všem možnym, jen ne o jízdě. Když jsem mu říkal, že se cejtim nejistej, tak mi řek, že to přejde a že jezdim v pohodě. Je milej . Pro ego dobrý, ale pro pocit aspoň nějaký jistoty z jízdy tolik ne . Dodám, že rychlost 80 km/h na okresce mi připadá jako totální vražda a nechápu, jak někdo může jezdit rychlejc. Mám nakoukaný desítky hodin instruktážních videí (Motocontrol především, z ČR Petr Lunak atd.), kontrařízení relativně ozkoušený, ale po osmi hodinách ježdění se nemůžu zbavit dojmu, že vůbec nevím, co dělám. Jako rozjezdy, řazení, blinkry, brzdy - to je všechno v pohodě, coby jednotlivý úkony. Jezdím plynule, neškubu, do kopce se rozjedu, pohoda. Ale jízda samotná jako celek je pro mě pořád taková černá díra. Možná to fakt není pro mě... Zkoušky mám za 2 týdny. (Ze všeho nejvíc mě baví fakt, že na mě mávají motorkáři, ačkoli jsem oblečenej komplet v reflexních hadrech. Mohli by se na to vykašlat, protože jsem začátečník, ale ne - zdraví. To je hrozně milý.) Jinak mám samozřejmě koupenej kurz u Moto Lisý na srpen. Tolik k úvodu a zasazení do kontextu... Jsem tu, protože samozřejmě vybírám svůj první stroj. A řekl jsem si, že Chronomag mi historicky pomohl v X věcech, takže by tahle oblast nemusela být výjimkou. Po 8 týdnech studování strojů, diskuzí, recenzí, videí a dalších, jsem se prozatím usnesl na pár mašinách, u kterých si říkám, že by mohly skousnout začátečnický kopyto jako já. Měřím 187 cm, váha 86 kg a mám relativně dlouhý nohy. Stroj bych používal primárně na projížďky po Vysočině a třeba 10x do roka na cestu do Prahy (i po D1) a třeba 1-2x do Rakouska nebo dál, když mě to bude bavit. Čili mi z toho vychází buď cestovní enduro nebo nějakej "pohodlnej" naháč. Cruisery se mi extra nelíbí, preferuju vzpřímenej posez, protože starý záda. Ve zkratce aktuální top 3 stálice ve výběru jsou Honda NX500, NC750x, Transalp. Ze zálohy je jistí stroje, který se mi líbí a asi bych na nich zvládnul jezdit těch mejch 80 km/h, protože jsou prej i pro začátečníky OK - Suzuki GSX-8S a Triumph Tiger Sport 660. A teoreticky i Moto Guzzi VT85 (díky za tip, dawe). Váha ideálně do 210-215 kg. Projitý a nastudovaný mám portfolia většiny mainstream výrobců - Kawa, Yamaha, Guzzi, BMW, Aprilia, Honda, Triumph, Suzuki, Enfield, a to včetně recenzí. Cílem cvičení je mít ideálně jeden univerzální a přívětivý motocykl schopný i delších cest, po nichž by mě nesundavali ze stroje heverem. V nejhorším případě dva (jeden na učení, druhý na ježdění). Realizovatelný cenový strop je 250K-300K, nejlépe za oba (kdyby joo, tak prodám nějaký hodinky a připlatím). Učební stroj nemusí být nový (nabízí se např. KTM390), ten jezdící preferovaně ano. Jsem smířenej s tím, že mi to nejspíš xkrát upadne (padáky se nabízejí ke všem). Rozum mi velí jít cestou NC750x, NX500 se mi líbí, ale prej mi bude malá. Transalp se mi líbí velmi, ale nevím, zda už to nebude moc. GSX je naháč, kterej mě extrémně baví vzhledově a ze všech testů vychází jako velmi přítulný a nezáludný stroj. Tiger totéž. Na žádném z výše uvedených strojů jsem ani neseděl, vybírám čistě teoreticky a vyzkoušet půjdu třeba 1-2 finální kandidáty. Motám se v tom takovým způsobem, že už mi z toho jde hlava kolem . Takže... potřebuju poradit, nasát nějaký názor, usměrnit, cokoliv. Za případné tipy děkuji předem. Kdo to dočetl až sem, má velký obdiv za trpělivost .
    1 bod
  27. Tak jsem po dlouhých letech, kdy jsem kupoval, prodával, kupoval a zase prodával, jsem nakonec došel ke svatému grálu, o kterém jsem vždycky tak maximálně snil. Mám pocit, že by to mohly být předposlední a už k nim dokoupit jenom něco na denní nošení... ale nejsem si jistý... chronobundus je nevyzpytatelný... další fotky ještě přidám
    1 bod
  28. Já si asi před 2 lety koupil v předprodeji ty jejich MR01 ještě jako limitku. Chvíli to vypadalo, že z nich bude sběratelský kus, co nechám v trezoru, ale asi po roce si to rozmysleli a dali je normálně do prodeje. Takže super úspěšný nákup se nekonal, ale na druhou stranu mi nebyl líto je nosit a nějakou dobu jsem je nosil docela často (nejvíce je to vidět na hesalitovém sklíčku). Ciferník mají fajn, ale co si budem... hlavní důvod proč jsem je koupil je průhledné dýnko a mikrorotor, strojek mají moooc hezký. Časem se mi trochu okoukaly a čím dál méně nosím společenské košile a k něm se tyto tenké hodinky hodí asi nejvíce... Dneska už zase koukám po modrých Aquascaph a nebo ty zelené Hermétique taky nejsou vůbec marný!
    1 bod
  29. Moc prijemny hodinky s krasnym kalibrem. Kdyby nekoho zajimalo, prectete si https://www.ablogtowatch.com/the-islander-bridgehampton-racing-chronograph-watch-is-a-sub-500-mechanical-dream/
    1 bod
  30. Jak se říká: Darovanému koni? Lepší pivo jsem dlouho neměl.
    1 bod
Tento žebříček nejlepších uživatelů je nastaven na Praha/GMT+02:00
×
×
  • Vytvořit...