Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Musím si ulevit ze včerejší frustrace z ostatních cyklistů. Cestou mezi domovem a prací je na jedné městské boční cestě semafor s provozem jedním pruhem na střídačku (kyvadlo). Jezdím tama nakole, autem prakticky nikdy. A je to cyklostezka, takže tam jezdí hodně cyklistů. OK, když člověk jede v noci a nikde nikdo, tak srát na semafor, dělám to taky. Když to je ve špičče a nejede nikdo v protisměru, tak možná taky, i když já to nedělám a připadá mi pro ostatní (= auta čekající na zelenou) jako slušně nasrávací gesto stylu "teď jedu JÁ, seru na vás". Ale když mám červenou, proti jedou auta, tak se tam snažit nasrat a jet to mi teda hlava nebere. Stejně tak když už mi padne zelená, ale zprava stojí auta a mají přednost, tak se tam taky nenaseru, jen protože jsem rozjetej. Včera jsem (taky na kole) ty ostatní dojel a ptám se jich, jestli slyšeli o přednosti z prava. Ještě na mě gestikulujou, ať se uklidním. A byli to borci tak 35-40 let, tipl bych normální aktivní řidiče. Jsou to beztak ti samí, co v autě nedají naopak přednost z prava cyklistovi. Nejvíc mě sere, že pak lidi nazíraj na cyklisty jako na blbečky, co zavazej v provozu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 1. 7. 2023 v 16:32, Micey napsal:

Napad na gravel chvalim. Pouzoval bych o Canyonu (pokud by ses ulakomil, to el razeni je pecka https://www.canyon.com/en-de/gravel-bikes/performance/grail/al/grail-7-etap/3094.html?dwvar_3094_pv_rahmenfarbe=YE%2FBK nebo treba Rose - https://www.rosebikes.com/rose-backroad-al-grx-rx400-2702606?product_shape=fog+grey

 Trvas na dvouprevodniku? Ete bych kdyztak mrknul na Orbeu, BMC..

 Cimz nerikam ze ten Scott je spatnej, lec prijde mi ze za ty prachy lze i kapku lepci hitparada:)

 

Ten Canyon by se mi líbil. Ale je to pořád hliník. Zatím jsem to nestudoval, a ptám se tady.

Dá se pořídit něco rozumného v carbonu v cenovce tak 50-60k?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Beet napsal:

Ten Canyon by se mi líbil. Ale je to pořád hliník. Zatím jsem to nestudoval, a ptám se tady.

Dá se pořídit něco rozumného v carbonu v cenovce tak 50-60k?

Třeba ten můj Conway. Taky jsem si říkal, že hliník bude OK, zkoušel jsem silničku. Ale na gravel bych to nechtěl. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To já si zase nechám klidně poradit.

Sám mám starší silničku v hliníku a novější HT v carbonu. Obě ta kola váží zhruba stejně. Asi bych chtěl nahradit tu silničku gravelem, ale to ještě nevím jestli se ji pak zbavím. :)

Nicméně mi přijde, že kupovat v dnešní době něco jiného než karbon mi úplně nedává smysl. Ale třeba se pletu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak zalezi, co jezdis. Ja nejcasteji jezdim na silnicce a tam je za me karbon nejlepsi. Nekdo chce ale stylovku z titanu nebo oceli. Do mesta mam pak hlinikovy kolo s karbonovou vidlici. Hlinik jdem vzal kvuli cene a bezproblemove montazi bagaze na nejakou delsi cestu. Kdo cestuje jeste vic, bere ocel kvuli snadne oprave. I na hlinikovym kolem dost pomuzou sirsi plaste a karbonova sedlovka.

U full mtb toho dost poberou tlumice, tam je to o cenovce. Pro vetsinu lidi staci osazeni nejakej stred, ne uplnej lowcost a top rady jsou casto zbytecny (cena vs usetrene gramy).

Pokud neni riziko castych padu a uplny zruseni karbonovyho ramu, sel bych do karbonu default_smile.gif

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak. Pokud to jde, tak karbon. Pro mě je jízda na silnicce/gravelu třeba po zámkové dlažbě nebo horším asfaltu v podání karbonu mnohem příjemnější. Ty vibrace jsou hodně utlumené.

Celopero mám v karbonu komplet, včetně kol, ale tam je to spíš o úspoře hmotnosti a odolnosti těch ráfků. A karbon se dá taky opravit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poslední dobou si říkám (ač mám hliníkový gravel a rád na něm jezdím) co na tom proboha stojí ty love. Na carbonový gravel je dneska 60k akorát na entry model, zato za 47k dnes v akci u canyonu klasické karbonové XC kolo Exeed 6 s karbonovým rámem, komplet na slx a s FOXkou vidlicí vážící snad o 1kg víc než ten základní carbon gravel. Čím to? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 24. 2. 2023 v 11:50, kral083 napsal:

úplně offtopic ale @hopa26jak můžeš mít tolik kilo, když furt něco děláš? Mi neříkej, že těch sušenek Mila sníš tolik? 😄

@kral083   neska když sem se beknul z kola. 🙂

20230721_115416.jpg

Screenshot_20230721_114445_Connect.jpg

Upraveno uživatelem hopa26
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@hopa26 91kg je při tvejch dvou metrech v pohodě:-D

Já jsem na tom ale taky špatně. Na jaře sem se dostal na dostřel k vytouženým 83kg, což mě tak rozjasalo, že teď už mám zase 86 🙂

je to zkrátka věčný boj. Upínám teď zrak na moje cykloputovaní. Tam bych mohl trochu shodit. Zvlášť když jsem si konečně spočítal kilometry a vychází mi to na krasnych 160km denně 🤦 takže to budu muset nějak radikálně přeplanovat 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 16 hodinami, exBURN napsal:

Poslední dobou si říkám (ač mám hliníkový gravel a rád na něm jezdím) co na tom proboha stojí ty love. Na carbonový gravel je dneska 60k akorát na entry model, zato za 47k dnes v akci u canyonu klasické karbonové XC kolo Exeed 6 s karbonovým rámem, komplet na slx a s FOXkou vidlicí vážící snad o 1kg víc než ten základní carbon gravel. Čím to? 

Gravel je trendy... několik desítek let tady máme cyklokros, ale nikdo si toho nevšimnul 🙂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...