Jump to content

vybírám káru


financ
 Share

Recommended Posts

Já se na 330i docela koukal, ale mě prostě nějak nejede ten interiér a pro ženu nechci zadní náhon. I já tak nějak bych asi vyzkoušel 4x4. Koukám i ná A4 - ta se též dělala s 3.0 tdi. Pašíka asi škrtám, mám služební B8 a auto super, ale spíš jak domácí spotřebič...

Ale ta ty 3 litry od báva ještě kouknu, to byly super motory - jak jsou na tom se čtyřkolkou? 

Link to comment
Share on other sites

Jestli chceš čtyřkolu, šel bych spíš do té Audiny. Quattro je oproti Xdrive někde jinde, jak funkcí, tak spolehlivostí. 

Jinak s tim interiérem ti rozumim. Byl to velkej argument v souboji S5 vs. 335i. Nakonec vyhrál subjektivní pocit z auta a jízdy. Plus jsem 335 sehnal v skoro plný výbavě, což kor u generace E9x dělá moc — na holoty se vevnitř nedá koukat, směrem nahoru ve výbavě to jde. 
I tak je ale interiér S5 o parník dál, o tom žádná. 

Edited by Maxel
Link to comment
Share on other sites

před 3 minutami, Maxel napsal:

Jestli chceš čtyřkolu, šel bych spíš do té Audiny. Quattro je oproti Xdrive někde jinde, jak funkcí, tak spolehlivostí. 

Jinak s tim interiérem ti rozumim. Byl to velkej argument v souboji S5 vs. 335i. Nakonec vyhrál subjektivní pocit z auta a jízdy. Plus jsem 335 sehnal v skoro plný výbavě, což kor u generace E9x dělá moc — na holoty se vevnitř nedá koukat, směrem nahoru ve výbavě to jde. 
I tak je ale interiér S5 o parník dál, o tom žádná. 

Bohuzial nieje Quatro ako Quatro. Uz par rokov je v A4 len obyc Haldex, Torsen od A6. Stare modely mali Torsen vsetky.

Link to comment
Share on other sites

před 49 minutami, Tag Heuer LV napsal:

Dakujem teda za vysvetlenie je to pre mna novinka.

Pokial dobre viem 4,8 l motor nebol velmi vydareny co sa spolahlivosti tyka, kedze pises ze je ten 3,6 l skratena 4,8 o dva valce preniesli sa problemy aj na V6-ku?

Ta 3.6 v dvojkovom superbe netrpi moc na nic, je to vydareny motor. Ale tazky na to auto a az neadekvatne vykonny na moznosti podvozku Superba2. Urcite ale najrozumnejsia benzinova motorizacia, podla mna okrem 2.8 v Sup1 a 3.6 v Sup2 sa skodovka este nenaucila robit benzinove motory (ja viem ze ani tieto niesu skodovacke). Narozdiel od dieslovych.

Link to comment
Share on other sites

Superb II je dobré auto, leč nechci kombík a sedan je fakt humus 😞 

Haldex je teď až u nové A4 ne? u starších generací byl vždy torsen. Ještě byl myslím v TT čku a podobných modelech. 

U passata mám 4motion což je taky haldex a jako funguje to, ale má to své limity.

No asi to vemu oklikou a vrátím se k A5 3.0 tdi 😄 

Link to comment
Share on other sites

před 6 minutami, exBURN napsal:

JJ, i to BMW může vypadat dobře, ale musí tam být aspoň Mpaket sedačky a exteriér- a to nebývá všude :-( Mě by i lákalo, ale zrovna na zimu fakt využijeme čtyřkolku.

Nebudem si lhát, mám to v komplet M-paketu, max výbavě. Stejně je to po stránce designu starožitnost. Ale mně se pořád líbí i E46, včetně interieru. Já chtěl primárně letní fun-car a toho se mi dostalo měrou vrchovatou. Já mívám rohlík přes celou hubu, emoce vnímám i z reakcí ostatních. Báwko s xdrive by mi přišlo nesmyslný.

Link to comment
Share on other sites

Jako fun summer car mě baví mx-5 a té se nehodlám vzdát ani výměnou za S5 nebo podobně. Zvažoval jsem prodej té mojí ludry a koupě novější, ale reálně nemám proč - jezdí to, výkon mi stačí (ano má to jen směšných 93 kw, ale spoň to musím pořád týrat do omezovače a to mě na tom hrozně baví) a provozně to stojí úplně směšné peníze. 

Jenže někdy jedem na výlet všichni 4 - s dětma asi nepotřebuju výkon S4/S5, ale chci aby to přeci jen trochu jelo. A když už tak nebudu držet 4 auta a raděj zredukuju na 3 s tím, že s tím přes týden bude muset jezdit žena (takže V8 s nerez výfukem bez tlumičů taky není volba :-D) a o víkendu si to budu pučovat. 

 

Edited by exBURN
Link to comment
Share on other sites

Bohuzial nieje Quatro ako Quatro. Uz par rokov je v A4 len obyc Haldex, Torsen od A6. Stare modely mali Torsen vsetky.
Co vím tak záleží na motoru. Podle mojí info třeba i obyč 2.0 diesel měl min do loňského(nebo předloňského) faceliftu klasický torsen. Ale benzíny nevím. Myslím že co bylo Quattro byla klasika. Ultra Quattro byl haldex.

Docela by měl zajímalo jak je to teď u těch nových Evo dieselů kdyby tady někdo kdo má lepší info.
Link to comment
Share on other sites

před 58 minutami, kloubik napsal:

Co vím tak záleží na motoru. Podle mojí info třeba i obyč 2.0 diesel měl min do loňského(nebo předloňského) faceliftu klasický torsen. Ale benzíny nevím. Myslím že co bylo Quattro byla klasika. Ultra Quattro byl haldex.

Docela by měl zajímalo jak je to teď u těch nových Evo dieselů kdyby tady někdo kdo má lepší info.

Myslim ze tam od urciteho roku (2016?) Bola jednoducha logika (pri A4). Ak je motor pozdlzne = torsen. Ak je priecne = haldex.

Link to comment
Share on other sites

před 56 minutami, kloubik napsal:

Docela by měl zajímalo jak je to teď u těch nových Evo dieselů kdyby tady někdo kdo má lepší info.

Tak my máme A4 Allroad 40TDI (2021)- EA288 Evo - 150 kW a tam je Quattro Ultra. Snad ten nejsilnější třílitr má ještě torsen.

Link to comment
Share on other sites

Tohle nevypadá špatně. Cabro jsem nechtěl, ale jsou za skoro stejné peníze a třeba ten interiér vypadá fakt zachovale. Dá se s takovým kabrioletem žít v zimě? Tady na jižní moravě moc nesněží, ale stálo by celoročně venku. MX-5 jsem minulou zimu taky jezdil a bylo to pravě úplně v pohodě a to má jen takovou hadru 😄 

https://www.autoparkkyjov.cz/autobazar/detail-vozidla/834/

Edited by exBURN
Link to comment
Share on other sites

Nepleteš. Stále mám. Nebo spíše moje žena. Máme 1,6 v manuálu, je to dost slabé, ale zatím spolehlivé auto. Schopnosti v hlubokém sněhu jsou neskutečné, v zimě jsem s tím vytáhnul na redukci i dodávku DHL z příkopu u našeho domu, kam sklouzla. Na dálnici to dost žere, vzhledem k výkonu a objemu. Na transkontinentální přesuny to není. Kolem komína u nás v horách výborné. Servis není levný. Ale pro náš účel je to vhodné přibližovadlo. Poslední úsek je do kopce a v zimě to bez čtyřkolky nejde a nemusím odhazovat posledních 80 metrů naší cesty k baráku. Nikdy. I když napadlo přes dvacet čísel za noc. Ráno to dvakrát projedu tam a zpátky a může zase padat. Když jsem byl ještě v Norsku, tak tohle bylo řešení. Žena sníh neodháže a s dvěma dětma měla dost jiných starostí. Tak jsem koupil tohle a bylo po starostech. A má super barvu desert khaki. 🙂

Link to comment
Share on other sites

před 23 hodinami, Bells napsal:

Vlastní, nebo vlastnil někdo Subaru XV první generace? Nějaké postřehy, nebo na co si dát třeba pozor?

Mali sme dízel. Motor „spoľahlivosťou“ čistý prúser, všetko ostatné paráda. Druhej generácie sme mali dva kúsky s dvojlitrovým benzínom, na jednom z nich ešte jazdí syn. Bezproblémové autá, len si treba zvyknúť na CVT.

Link to comment
Share on other sites

@Hasňa Ta 1.6 mi vzhledem i k papírovým hodnotám přišla slabá, takže jsem vyřadil rovnou a očividně správně, když to tak čtu :) Já čtyřkolku primárně nepotřebuju, ale XV se jinak ani nedělá a neříkám, že to je na škodu, naopak bych konečně mohl začít jezdit "kdekoliv", což teď nepřipadá v úvahu. Tak nějak i čekám, že bude servis asi dražší, než u koncernu, ale kolik to tak třeba je, pokud se mohu zeptat? Bavíme se o servisu v autorizáku, nebo mimo?
Díky.

@wawrikCo bylo průserové u toho dieselu? Jako primárně bych šel asi po benzínu, ale říkal jsem si, že kdyby se třeba objevilo zajímavější auto v naftě (co jsem koukal, tak oba jsou to dvoulitry a výkon podobný), tak bych ho asi bral, tak teď úplně nevím :) Určitě chci manuál, takže CVT řešit nemusím :) 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...