Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

před 11 hodinami, adamo napsal:

Včera jsem jel z práce v mém starém Caymanu. V rádiu mluvili o budoucnosti aut po 2035 a mě napadlo přesně tohle. A to pořád přemýšlím, že ho prodám... 

Tak pokud jde o upgrade na 911 schvaluji🤣 Tak snad nám dovolí veterány 🤣

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 29. 3. 2023 v 9:25, exBURN napsal:

Já taky nebudu polemizovat, protože jsem si to zkusil. 190 koní je celkem ok, ale ne v 5500 otčkách a hlavně 260 Nm je pro mě málo a auto na pohodlné ježdění odmítám točit do omezovače při každém připojování na dálnici atd. Ještě ta starší 2,5 byla celkem OK, ale ta nejnovější co jí ještě víc přiškrtila Euro norma už je pro mě kompromisní a promiň, ale zkus si někdy projet novou Sportage hybrid s 169 KW.... 

Já za 6,9 nejezdil ani s trojkou, která je lehčí a 2.0i úspornější, holt mám těžší nohu. Navíc tohle auto mám primárně na dálnice a dálky, kde se hodí i sedmikvalt, asistenti jako vedení v pruhu atd. a tam už šestka velmi ztrácí. 

CX-5 je modernější než šestka, ale zklamalo mě, že je menší vevnitř a všeobecně nemám rád SUV, navíc tady se mi k ní benzín už vůbec nehodí. 

 

Jak píšeš kamaráde, celé to bude asi to tvoji těžkou nohou 😂 My s rodinou křižujeme s Outlanderem Evropu, rakev, auto vždycky narvaný že vypadá jak žába na prameni a nevzpomínám si tedy že bych měl kdy problémy s připojováním na dálnice a nějak musel točit auto do červeného. Copak ti chudáci lidi s litránkama co dojíždí káždý den dálnicema do práce...úplní sebevrazi :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Outlander je fajn, když mu pomáhají dva elektromotory :-). Jinak Outback je super auto, bylo u nás ve shortlistu. Subaru by ho mělo doplnit o nenabíjecí hybrid, který by mu po vzory obyčejné hybridní Toyoty dodal tak potřebně newtonmetry. Pak by to bylo dokonalé auto. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 12 hodinami, African napsal:

Jak píšeš kamaráde, celé to bude asi to tvoji těžkou nohou 😂 My s rodinou křižujeme s Outlanderem Evropu, rakev, auto vždycky narvaný že vypadá jak žába na prameni a nevzpomínám si tedy že bych měl kdy problémy s připojováním na dálnice a nějak musel točit auto do červeného. Copak ti chudáci lidi s litránkama co dojíždí káždý den dálnicema do práce...úplní sebevrazi :D

Tak pár lidí co po roce prodávají 3 válec v s obsahem 999 ve svém okolí mám 🤣

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 11 hodinami, safi napsal:

Outlander je fajn, když mu pomáhají dva elektromotory :-). Jinak Outback je super auto, bylo u nás ve shortlistu. Subaru by ho mělo doplnit o nenabíjecí hybrid, který by mu po vzory obyčejné hybridní Toyoty dodal tak potřebně newtonmetry. Pak by to bylo dokonalé auto. 

Je fajn i bez nich :punk: S námi dva roky, třicet najeto a stále maximální spokojenost. Mám ho tedy jen na delší cesty a hlavně rodinné výlety, jinak používáme menší auta. Kámoš s kterým jsem testoval Rakouské louky pokořil s jeho fešákem 250.000 bez závady, pouze vyměnil rezatý výfuk, který cenově u benzínu jde protože je ještě bez kurvítek a stará se pečlivě o spodek, já budu voskovat letos. Tak snad jsme se trefili  :cheers:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 29. 3. 2023 v 21:55, M3maniac napsal:

Tak pokud jde o upgrade na 911 schvaluji🤣 Tak snad nám dovolí veterány 🤣

Veterány mám pro zábavu, ale na běžné ježdění už fakt nechci, koupil v pořadí už třetí EV za skoro 8 let a maximální spokojenost. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čau Pepo, rád tě tu vidím po delší době a děláš to rozumně🤣 po 8 letech by už ta baterka v 1. EV nebyla úplně perfektní. Auta mám moc rád, miluji zvuk spalovacího motoru , miluji vůni benzinu ale hlavně svobodu při cestování. Natankuji za cca 4 minutky a jedu 800-1000 km s jednou 4 minutovou pauzou na wecko a jednou 20 minutovou pauzou na kafe. A klidně ať je -10 , tomu říkám svoboda cestování. Pro jízdu kolem komína a občasnou dálkovou do Znojma to může být pro někoho fajn😉 Jinak moc pěknej obytňák, gratuluji 😉 Kdyby ses chtěl někdy přijet podívat na pěkné zámky u nás na severu rád ti nabídnu zásuvku, pivo a chlebíček😉

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi se mně budete smát, ale já jsem se svým 1.5 tříválcem od Forda spokojenej jak želva...i když, tady to slovo želva asi není úplně vhodně zvoleno :lol2: 

Jinak před nedávnem jsem psal, že řeším čelní sklo. Pojišťovna cajk, drahá výměna v autorizáku, všechno zaplatili a moc neprudili. Až jsem si říkal, že je to nějaký podezřelý. No a už je to tady, včera dopis, že mi zvedají pojistný :axehead: Samozřejmě, že ne v souvislosti s tím oknem!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 57 minutami, Josef01 napsal:

Veterány mám pro zábavu, ale na běžné ježdění už fakt nechci, koupil v pořadí už třetí EV za skoro 8 let a maximální spokojenost. :)

A 1200 kilo jedovatých baterií už je, nebo brzy bude, v kontejneru v poušti nedaleko západního břehu Afriky, protože africký diktátor za to dostane dalšího Rolls-Royce a ani Samsung, ani Saft, ani Panasonic, ani CATL nemají technologii na zpětné zpracování, která by alespoň trochu ekonomicky vycházela. Však co, po nás potopa a děcka se s tím nějak poperou. Grc.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové a víte proč ještě nikde není velká továrna na recyklaci těch baterií? Protože prostě ty kvanta vyřazených baterií jsou další Urban legend... Sám mám i3, 8 let a 170t km a úbytek kapacity v řádu procent. Co by v těch továrnách recyklovali? A ty řeči o diktátorech v Africe? Diktátoři v zálivu jsou ok? A to si vemte že na mou i3 bylo potřeba cca 200kg materiálu. Jednou. Když jedu benzínem tak těch 200kg potřebuju co cca 2000 km. Výroba elektřiny by měla být co nejčistší ať se jezdí EV nebo na koni...

Upraveno uživatelem Mr. Sandman
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, M3maniac napsal:

Čau Pepo, rád tě tu vidím po delší době a děláš to rozumně🤣 po 8 letech by už ta baterka v 1. EV nebyla úplně perfektní. Auta mám moc rád, miluji zvuk spalovacího motoru , miluji vůni benzinu ale hlavně svobodu při cestování. Natankuji za cca 4 minutky a jedu 800-1000 km s jednou 4 minutovou pauzou na wecko a jednou 20 minutovou pauzou na kafe. A klidně ať je -10 , tomu říkám svoboda cestování. Pro jízdu kolem komína a občasnou dálkovou do Znojma to může být pro někoho fajn😉 Jinak moc pěknej obytňák, gratuluji 😉 Kdyby ses chtěl někdy přijet podívat na pěkné zámky u nás na severu rád ti nabídnu zásuvku, pivo a chlebíček😉

Diky za pozvání, rád se zastavím :) moje původní auto stále jezdí, i když má devět let, tak je baterie v dobré kondici a nový majitel si nestěžuje. Druhé auto bude mít čtyři roky a baterie má nyní skoro 100% kapacity, měla by sloužit dalších 8 let. Baterie, které jsou vyřazené z EV aut nakonec končí v domácích úložištích, kde budou ještě dalších 5 let sloužit a pak půjdou do fabriky, kde recyklují a vyrobí nové baterky. Dnes už se vadné baterie opravují výměnou jenom vadného bloku baterie, zbytek baterie slouží dál. Pro zábavu mám veterány a taky si tu užiju o tom žádná 🍻

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, Hasňa napsal:

A 1200 kilo jedovatých baterií už je, nebo brzy bude, v kontejneru v poušti nedaleko západního břehu Afriky, protože africký diktátor za to dostane dalšího Rolls-Royce a ani Samsung, ani Saft, ani Panasonic, ani CATL nemají technologii na zpětné zpracování, která by alespoň trochu ekonomicky vycházela. Však co, po nás potopa a děcka se s tím nějak poperou. Grc.  

normalne se recyklujou 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po tolika letech baterie samozřejmě nemají kapacitu 100%. To jen výrobce řekl, že 80% kapacity je 100% a nechal si tam rezervu na přirozený úbytek. Z hlediska uživatele to není vidět. Fyzika a chemie by prostě se 100% nesouhlasily :)

image.png.a18dba4a8f218b2f55ceee2618027bee.png

Upraveno uživatelem tmx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak blbé plasty jsme se nenaučili pořádně recyklovat za dlouhá desetiletí, tak ani moc nevěřím že se naučíme baterie v dohledné době....Dle mého názoru je to stále všechno o penězích a ekosystém ta veškerá elektrifikace zatíží mnohem více než si malujeme. Už dnes není unikát vidět v přírodě pohozené různé druhy baterií z kol nebo koloběžek 😖 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...