Přejít na obsah

Žebříček nejlepších uživatelů

Oblíbený obsah

Zobrazení obsahu s nejvyšší popularitou 3.7.2024 ve všech oblastech

  1. Nejlepsi londžýny siroko daleko
    4 body
  2. Ještě video, jak to fachčí IMG_1235.mov
    3 body
  3. Suby od Orientu [emoji6] Odesláno z mého SM-S901B pomocí Tapatalk
    2 body
  4. Inspekce při výrobě ocely na pouzdra.
    2 body
  5. Některé výhledy se neomrzí... @Bert posledně jsme se minuli asi o hodinu nahoře na ledovci. Nejsi někde poblíž?
    1 bod
  6. Podle mě se opravdu liší některé typy Casio podle trhu v označení vodotěsnosti (BAR - USA, metry - Evropa). Někdy měly hodinky i rozdílné označení modulu, když měly hloubkoměr nebo výškoměr. Jednotky v kterých se to měří měly prioritu v nastavení po výměně baterie (ft / m).
    1 bod
  7. Hoši a proč jste si je teda kupovali..?
    1 bod
  8. Pokud to není o budgetu, pak jednoznačně JLC, ta firma má naprosto vše a patří právem k tomu nejlepšímu ve Swiss industry průmyslu.
    1 bod
  9. https://www.facebook.com/share/r/eWpxmrwJCxw8nCRE/?mibextid=UalRPS Napsáno mobilem
    1 bod
  10. @Tomsn Díky za referát - když to čtu tak jsem fakt rád že u 572 mi stihla záruka vypršet dřív, než mi při šikmém nátahu začala pozlobívat spojka u dvoupatrového pérovníku P4000. Problém sice dostatečně řešil winder s vodorovnou osou, ale (u zde mnohokrát zaslouženě blahořečeného šéfkouzelníka v ONYXu) tehdy vyšla náprava + "malý servis" s přetěsněním levněji než výše popisované 2-3 výlety z Brna do Prahy. Nechci to co Tě potkalo s kousnutým rotorem zlehčovat, protože v případě potřeby atypických náhradních dílů by bylo všecko složitější. Ale co jsem viděl tak u rozumně zaběhnutých strojků šlo vesměs o banální drobnosti, kdy stačilo něco přiohnout, vyčistit, promáznout a nebo vyměnit konfekční komponentu, než aby hodinky "v prémiové záruce" musely obrazně oběhnout půl zeměkoule a výrobce (a potažmo Ty jako kupující) musel živit zástup nóbl obchodníků, špeditérů, celníků, pilotů, točvolantů a dalších pijavic, které Ti s klidem vrátí neopravené a jako bonus doškrábané hodinky
    1 bod
  11. Mam to stejne a u Rolad tu mikroregulaci používám fakt jen, když je velký vedro a natece mi tlapka.
    1 bod
  12. Podobnou anabazi jsme řešil v kombinaci Zenith a Dušák, museli posílat do Vídně a v celým tom článku jsou jako autorizák v podstatě nevinně, i když často schytají sodu právě oni. Přeju pevné nervy.
    1 bod
  13. Ty bych spíše litoval, že ve vládě již není Buzková
    1 bod
  14. Ok, díky za info značí to trošku smutnou realitu.
    1 bod
  15. @Kid_A nene, toto su "nejlepsi londžýny siroko daleko"
    1 bod
  16. Už sem na to reagoval jinde, ale proč se nemůžou ty modelové usmívat a proč tam kurva máme černocha, to by tam měl spíš co dělat cikán nebo vietnamec a to nejsem xenofob
    1 bod
  17. Já byl právě "namlsanej" první návštěvou, kdy jsem dostal na výběr ( chtěl jsem si ho nechat na památku ). Druhá návštěva byla vystřízlivění ( teoreticky nejzajímavější historie v TP ) a na výběr jsem nedostal. Třetí návštěva - řekl jsem si při předání a dostal ho zpět. "Ztracení" lze ( ptal jsem se metodičky ) a je to bez nějakého postihu
    1 bod
  18. Jinak ty Glycine mají jednu super skvělou vlastnost, kterou oceníš, až si potapkani parkrat vezmeš futra, roh nebo třeba poškrábeš auto. S Glycine se Ti to nestane, mají totiž nízké pouzdro.
    1 bod
  19. Mělo by to zkrátka vypadat nějak takto. Plus samozřejmě pořádný sedlo a rolka. Sedlo ideálně custom z kůže aligátora, kterýho jsi sundal rukama a nožem v bažinách Everglades, protože Tě votravoval při schovávání mrtvoly člena nepřátelského gangu.
    1 bod
  20. Přidám trochu té zimy do probíhajícího léta i sem.
    1 bod
  21. 1 bod
  22. Hodinky na hadru v létě, to je asi nejpohodlnější kombinace..
    1 bod
  23. Dnes taky pětky pro velký kluky
    1 bod
  24. Tuning mých oblíbených Alpinistů SPB197J1 "Glaciérů" je včerejškem dokonán Sehnal jsem a nechal vyměnit korunku s "S" a plné ploché dýnko ze SARB017... ...mám k nim originální Seiko oyster, jubilee Uncle Straps a modrý tropic Wolbrook. Kůži nenosím, takže pro mě jsou takto full set. Spokojenost veliká a beru je jako definitivky
    1 bod
  25. Tak jsem se k tomu konečně dostal. Základní lázně po 3 letech mimo provoz v procesu, pak STK a snad stihnu i nějaké svezení... je toho furt nějak moc. A díky za radu se zvedákem. Šlo to dobře.
    1 bod
  26. To je prostě nádhera[emoji106][emoji122] Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 bod
  27. Díky, díky .. já se zatím čím dál víc přikláním ke KTM 390 pro začátek , ale situace se mění každým dnem. Důležitý jsou teď ale zkoušky a polygon, pak budu řešit dál .
    1 bod
  28. 1 bod
  29. Olympijské hry v Moskvě. Soudruh Brežněv čte zahajovací projev: "O - O - O - O - O" Gorila se k němu nakloní a šeptá "Soudruhu generální tajemníku, to nemusíte číst. To jsou olympijské kruhy".
    1 bod
  30. Já bych ty dvouvalce do V naopak nezavrhoval, ale doporučil. Z mého pohledu právě naopak ten dvouvalec dá vědět vždycky, když děláš něco špatně, na rozdíl od těch klasických ctyrvslcu, se kterýma můžeš dělat prakticky cokoliv a ony pořád zachovají dekorum. Jasně, zda se to asi na první pohled bezpečnější, ale zas ti to odpustí chyby a vytvoří špatně návyky. A pokud zvolis něco s rozumným výkonem tak se dvouvalec bude sice vztekat, ale nashodi tě. Jasně monster 1200 nebude motorka do začátku, ale 821 bude podle mě super.
    1 bod
  31. Brežněv taky mluvil do 4 mikrofonů. Do jednoho mluvil, z ostatních šel kyslík.
    1 bod
  32. Asi pujdu proti proudu, ale proc se nevyjadrit. Tak predne - faze, ve ktere jsi, je prirozena a neni duvod se stresovat. Za tech par hodin by ses nenaucil ani spravne behat a chces umet jezdit na moto. Autoskola ti neda ani poradnej zaklad a nejvic toho bude na tobe. Je treba se vyvarovat pocitu nekde mezi 1000-5000 najetymi km, kdy mas pocit, jak vse bezvadne umis, ale prijde krizovka a nic nemas zautomatizovane a je pruser. Co se motoskol tyka, za me vyhozene penize. Znam dva ceske spickovove jezdce, kteri kazdy motoskolu maji a je potreba si uvedomit, ze si kupujes zazitek. 99% lidi, kteri tam prijdou, tak jezdi spatne, nechapou a odmitaji chapat techniku jizdy a nemaji ochotu se kompletne preucit. Take tam na to neni cas a nikdo nestoji o to, aby mu tam zaci behem tohoto procesu padali. K vyberu motorky - je extremne nepravdepodobne, ze bys to hned trefil, takze je rozumny vynechat supersporty (ty funguji od nejake rychlosti a vyzaduji uz nejaky um - ani jedno zacatecnik nesplnuje). Vynechal bych dost mozna i funglovky kvuli propadu ceny pri brzkem prodeji. Cendura jsou sice pohodlna a jsou mozna vhodnou volbou, ale nizsi sedlo, plny doslap a nizsi teziste u nahacu jsou podle me hodnotnejsi prinos. Je rozumne se vyvarovat “zlych” motorek, kdyz to napisu takhle blbe, tzn. vetsiny dvouvalu do V a L, casti radovych dvouvalcu, ale tam je to ruzne. Dost radovych dvouvalcu je vhodnych, stejne tak ctyrvalcu. Nehled na cisla, pokus se si co nejvic motorek projet, rozdily jsou obrovske a je zasadni, aby ti motorka sedela! Rady od vyjezdenych jezdcu mohou byt v tomto velmi velmi kontraproduktivni. Obsah nemusi nutne hrat roli. Pokud planujes byt do budoucna lepsi pilot a opravdu se naucit jezdit, neni nic lepsiho nez zacit od malych objemu, naucit se tu motorku vyzdimat, ovladat, premyslet co a proc delam a pak pridat teprve vykon (jen vsuvka - minuly tyden jsem jel na Lipno 350 km, kufry, ve dvou, na 100 konovem cenduru a predjel jsem v relativnim klidu naprosto vse, at to melo kolik koni chtelo a jelo to urkutnou strelbu, protoze jak prijdou zatacky, vykon je ti k prdu a vetsina lidi proste neumi jezdit). Je to takovej pelmel informaci a dojmu. Ber to jako nazor nekoho, kdo par let jezdil a porad to nebylo ono. Tak jsem loni zasel za mistnim vyhlasenym pacientem a behem 3 odpoledni, kdy vetsina bylo kecani a vysvetlovani, jsem se naucil jezdit, pochopil, ze to vubec neni pacient, ale ze jen umi ovladat moto a chape jeji funkci, ze co vypada nebezpecne je ve skutecnosti prave bezpecne, vecny boj s kazdou zatackou “jestli to vyjde” k pocitu jistoty, ze vim, kudy a jak tam chci najet, ze vim, ze to tam slozim, citim, co delaji pneumatiky, co podvozek, ze od “chci jednou dat koleno” se to posunulo “koleno me brzdi a jen mi dava informaci”, ze jedu nesrovnatelne rychleji, ale v klidu a vetsim bezpeci, az po zacatek s okruhy, kdy mi muj progres dela obrovskou radost a jsem na dva mesice na casech, kam to jinym trva par let. Behem par mesicu se mi otevrel uplne jinej svet a cely je to je o tom, delat veci spravne i kdyz ti to mozna na zacatku nepujde, bude to nekomfortni, treba i divny, nebo si myslis, ze to nepotrebujes. Tak jsem se vykecal, asi zboril par mytu, za coz ted dostanu hrozny hejt (coz pak presne koresponduje s tim, ze - absolutne bez urazky - vetsina lidi jezdi blbe a motoskoly jim nemuzou nic dat - oni prece jezdi spravne a vyhovuje jim to), ale mas to jako pohled z trochu jine strany. Ale hlavne - motorky jsou o zabave a je jedno, jak jedes rychle a na cem, jen si to uzij. PS: nechci psat, ze se mas vyprdnou na kontrarizeni, ale je to nejaka technika pro nejaky ucel, ale rozhodne na ni nemuzes postavit zaklad svyho jezdeni. Naopak, ofotil jsem to pro kamose, protoze si proste nedal rict, kdyz to rikam ja a nepisou to na tech internetech, je potreba pracovat s telem a posezem a pochopit, proc to tak funguje. Tohle bych bral jako vhodny zaklad. PS: slibuju, ze uz nebudu psat s kocovinou
    1 bod
  33. 1 bod
  34. Koukni po novej manželce, kup si k tomu 911 a starou a děti neres, ona přežije. fťyp:) ten typ na Toyotu je ok, ale kolikrat poveze paní všechny 3 najednou? velky auta jsou proste velký…
    1 bod
  35. No já nesnáším všeobecně všechny ty chytrý mrdky. Apple, Samsung, Suunto, apod. Nebo třeba tyhle Casio
    1 bod
Tento žebříček nejlepších uživatelů je nastaven na Praha/GMT+01:00
×
×
  • Vytvořit...