Roland Sands Posted May 13, 2023 Report Share Posted May 13, 2023 Nový projekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
hirsch Posted May 16, 2023 Report Share Posted May 16, 2023 Vydařená nedělní projížďka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kairos Posted May 17, 2023 Report Share Posted May 17, 2023 Planujete nekdo navstevu BMW Days v Berline nebo Garmischi? Jestli bude pocasi, tak bych chtel videt obe akce. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yeager Posted May 22, 2023 Report Share Posted May 22, 2023 Zajímavý zvuk.. tenhle stroj předemnou, včera při cestě na konzert Van Morrisona zaparkoval. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pebe Posted May 22, 2023 Report Share Posted May 22, 2023 to je pěkný, našel jsem TADY Link to comment Share on other sites More sharing options...
organic Posted May 22, 2023 Report Share Posted May 22, 2023 Dneska na pravidelné servisní prohlídce. Hezký to tam maj. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pavelpu27 Posted May 22, 2023 Report Share Posted May 22, 2023 Dlouho uvažuji o nové motorce. Manželka má Kawu Z900RS Café a je to prima stroj. Jenže pak vždycky sednu na griso, které je objektivně ve všem horší motorka a mám na tlamě rohlík, jako blázen. Takže nic, udělám si servis a hurá do další sezóny! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snekofon Posted May 23, 2023 Report Share Posted May 23, 2023 Grisa bych se nevzdával - já ho mám s MT01 na seznamu - jedno nebo druhé - oboje krásné stroje s charakterem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan Lelák Posted May 23, 2023 Report Share Posted May 23, 2023 Oživeno po zimě, můžeme vyrazit. Třeba do práce, je skvělé se nestrojit a nemuset si brát helmu.. Nebo na nákup, kufr toho pobere hodně. Klidně i na víkend, zkušenosti s kempingovou výbavou v kufru C1 už mám. A nebo jen tak na výlet - neprší, nefouká, slyšíte ptáčky, co kdo komu říká (" Ty vole, co to bylo...????"), vykružujete si zatáčky, kocháte se krajinou, pustíte si k tomu hudbu .. :-). Link to comment Share on other sites More sharing options...
(Miloš) Posted May 23, 2023 Report Share Posted May 23, 2023 před 7 minutami, Snekofon napsal: Grisa bych se nevzdával - já ho mám s MT01 na seznamu - jedno nebo druhé - oboje krásné stroje s charakterem. Na MG jsem nejel, ale MT01 jsem měl v hledáčku taky, vždycky se mi moc líbila, do tý doby, než jsem se svezl... Je to jak oktávka s 1.9 SDI, nuda nuda, šeď šeď. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snekofon Posted May 23, 2023 Report Share Posted May 23, 2023 před 2 minutami, (Miloš) napsal: Na MG jsem nejel, ale MT01 jsem měl v hledáčku taky, vždycky se mi moc líbila, do tý doby, než jsem se svezl... Je to jak oktávka s 1.9 SDI, nuda nuda, šeď šeď. Je pravda že jsem na tom nikdy nejel, ani nemám v okolí nikoho od koho bych si to mohl půjčit. Ale na vypuštění páry a řev 4V mám Blade, na turistiku ve dvou bramboru R1150R, na blbnutí kolem komína v zatáčkách Duke 640. A MT01 by měla být takový exot na občasné projetí - sliboval jsem si od 150Nm že to bude tahat s pořádnou dunivou kulisou - sliboval jsem si projev T815 - TOP speed, ani odřené kolena nehledám, na to mám jiné stroje ale brambora je uhlazená Link to comment Share on other sites More sharing options...
(Miloš) Posted May 23, 2023 Report Share Posted May 23, 2023 No já si jí taky představoval jako takovou aspoň trochu zlou motorku pro velký kluky a to to prostě není, byť vypadá pořád parádně. Ale to si musí srovnat každej sám, třeba Ti to sedne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Americkej Posted May 23, 2023 Report Share Posted May 23, 2023 Jak bylo řečeno, Griso má všechno pohromadě. Jedinečnej vzhled, charisma i jízdní projev s koulema. Kardan-letmák-dráty, kombinace k sežrání. A když se barevně poladí motor, nevíš kam s očima. Nadčasová nezaměnitelná ikona. To se o eMTéčku zdaleka nedá říct. Link to comment Share on other sites More sharing options...
shewcza Posted May 23, 2023 Report Share Posted May 23, 2023 Před hodinou, Ivan Lelák napsal: Já bych do toho bez helmy nevlezl ani za zlatý prase. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomTomTom Posted May 23, 2023 Report Share Posted May 23, 2023 Do tohohle bych prostě vůbec nevlezl... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan Lelák Posted May 23, 2023 Report Share Posted May 23, 2023 před 2 hodinami, shewcza napsal: Já bych do toho bez helmy nevlezl ani za zlatý prase. před 27 minutami, TomTomTom napsal: Do tohohle bych prostě vůbec nevlezl... Dá se jezdit i s helmou, ale není to třeba. Rám motocyklu, včetně nástavby, je tuhý svařenec. Motocykl prošel crashtesty a pokud dostal homologaci pro jízdu bez helmy, tak si ji zasloužil. Vypadnout z C1 moc dobře nejde. Je vybaven křížovými bezpečnostními pásy a dalšími prvky, které mají zabránit kontaktu jezdce s vozovkou, pokud on sám nevystrkuje ruce a nohy. Bohužel, vývoj C1 byl tak drahý a podepsal se na jeho ceně, že to byl nakonec neúspěšný koncept. K neúspěchu přispěla i hmotnost cca 180 kg, manipulace na místě a větší citlivost na boční vítr (i když jsem to čekal horší) a turbulence při jízdě za většími vozidly. BMW mělo s C1 velké plány, v mnoha zemích sloužily C1 u policie, hasičů, jako záchranka, kurýři, rozvoz pizzy. Jezdí to parádně a vždy si jízdu moc užívám. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jiřina Posted May 24, 2023 Report Share Posted May 24, 2023 Sent from my iPhone using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
zceyee Posted May 24, 2023 Report Share Posted May 24, 2023 V 23. 5. 2023 v 13:16, Ivan Lelák napsal: Dá se jezdit i s helmou, ale není to třeba. Rám motocyklu, včetně nástavby, je tuhý svařenec. Motocykl prošel crashtesty a pokud dostal homologaci pro jízdu bez helmy, tak si ji zasloužil. Vypadnout z C1 moc dobře nejde. Je vybaven křížovými bezpečnostními pásy a dalšími prvky, které mají zabránit kontaktu jezdce s vozovkou, pokud on sám nevystrkuje ruce a nohy. Bohužel, vývoj C1 byl tak drahý a podepsal se na jeho ceně, že to byl nakonec neúspěšný koncept. K neúspěchu přispěla i hmotnost cca 180 kg, manipulace na místě a větší citlivost na boční vítr (i když jsem to čekal horší) a turbulence při jízdě za většími vozidly. BMW mělo s C1 velké plány, v mnoha zemích sloužily C1 u policie, hasičů, jako záchranka, kurýři, rozvoz pizzy. Jezdí to parádně a vždy si jízdu moc užívám. 0:07 .. ty končetiny vystrčila figurína schválně 0:19 .. helmu netřeba Já myslim že s helmou z toho musi bejt strasne spatne videt. Jinak to snad kombinuje vsechny nevyhody auta a motorky. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TLD Posted May 28, 2023 Report Share Posted May 28, 2023 Vysocina Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gombo Posted May 28, 2023 Report Share Posted May 28, 2023 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now