M10 Odesláno 31. května 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. května 2020 před 29 minutami, Myllo napsal: Zdravim, mozno niekto poradi- konci odpis auta, tak rozmyslam dat 40-50ooo € do dalsieho. chcem sa opytat ci je nezmysel ist do 4-5 rocneho mercedesu s ? Alebo radšej klasika nový sup v tdi? Ten dotaz ale nemyslíš úplně vážně, že ne? Jako rozhodovat se mezi S-classe a škodofkou? Tady není se o čem rozhodovat....snad jedině, kdybys v mb nikdy nejel, ale i tak by nebylo o čem rozmýšlet Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Myllo Odesláno 31. května 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. května 2020 před 2 minutami, M10 napsal: Ten dotaz ale nemyslíš úplně vážně, že ne? Jako rozhodovat se mezi S-classe a škodofkou? Tady není se o čem rozhodovat....snad jedině, kdybys v mb nikdy nejel, ale i tak by nebylo o čem rozmýšlet Jasne, len napr od x5 ma od hovoril kamarát čo robí Pre BMW vstupného technika, 5kovy je mi relatívne malý. Chcel som sa tu na fóre opýtať ľudí čo majú skového medveďa aké majú skutočné skúsenosti. Ja som mal doteraz viacero škodoviek, úplne som vyjazdil a4 (urobil som cez 450tkm), teraz mam supa a tiguana (toho žena miluje takže mením sedan) - nájazd ročný som redukoval na 20-25tkm a rozmýšľam nad autom čo má bude baviť (skôr luxus ako jazdné vlastnosti) preto som sa začal rozmýšľať nad s kovym mercedesom (e-ckovy mi nepríde dosť veľký) a chcem ho mat aspoň 4 roky bez významných investícií (tak do 10.000 na 4 roky je samozrejme akceptovateľné) Mercedesy poznám skutočne zatiaľ len ako taxi Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JoyStick Odesláno 31. května 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. května 2020 Nejdřív si odpověz, co od toho auta chceš, pak pokládej takový dotazy. Sko jedině v pětikouli a to je biturbo. Může se to vysrat a nemusí. Když koupíš hezkej kousek s historií a budeš se o něj starat, budeš ho mít ještě za 15 let. Když to chceš do firmy na 5 roků, je to úplně jedno a kup si něco novýho s prodlouženou zárukou. Todle je jako ptát se, jestli si máš koupit 2+1 nebo vilu. Jakákoliv odpověď Ti bude k ničemu. Náklady sou všude, Sko je flagship, takže sou díly a práce drahá, ale koupíš-li ho dobře, nemusí Tě to trápit. Ale pokud si chceš kupovat Sko ve 3litrovym traktoru, tak jako bych nic neřek. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lykan Odesláno 31. května 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. května 2020 (upraveno) Snazim se kamaradovi pomahat s vyberem auta a hodila by se mi mala pomoc. Bavime se o nasledujicim: - rozpocet 300-400k - max 5 let/150k km - segment D - kombi - vybava spis vyssi (led/bixenon, Android auto, idealne ACC apod.). Rekneme Revolution u Mazdy, Comfortline/Highline u VW. - spis nafta, benzin jenom mazda, nebo 1.5 TSI. Automat spis plus, manual ale muze byt - CZ puvod neni nutnosti Puvodne, pred nutnosti upravy rozpoctu, byla v hledacku nova/rocni Mazda 6 s 2.0 benzinem/AT. Ted resime Passat/Superb/Mondeo/Mazda 6 i s naftou. Hleda spolehlivy family wagen, 2+2(4 a 2 roky). Najezd cca 25k km rocne. Neco cukacky po Praze a zbytek pravidelne dalky za jejich rodinami + dovolena v ramci Evropy. Nebudete nekdo poustet neco +- ve specifikaci vyse, nebo nemate tip, kam se podivat, krom beznych serveru? Priorita je stav/najezd. Diky! Upraveno 31. května 2020 uživatelem lykan Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
guzmic Odesláno 1. června 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. června 2020 před 10 hodinami, lykan napsal: Snazim se kamaradovi pomahat s vyberem auta a hodila by se mi mala pomoc. Bavime se o nasledujicim: - rozpocet 300-400k - max 5 let/150k km - segment D - kombi - vybava spis vyssi (led/bixenon, Android auto, idealne ACC apod.). Rekneme Revolution u Mazdy, Comfortline/Highline u VW. - spis nafta, benzin jenom mazda, nebo 1.5 TSI. Automat spis plus, manual ale muze byt - CZ puvod neni nutnosti Puvodne, pred nutnosti upravy rozpoctu, byla v hledacku nova/rocni Mazda 6 s 2.0 benzinem/AT. Ted resime Passat/Superb/Mondeo/Mazda 6 i s naftou. Hleda spolehlivy family wagen, 2+2(4 a 2 roky). Najezd cca 25k km rocne. Neco cukacky po Praze a zbytek pravidelne dalky za jejich rodinami + dovolena v ramci Evropy. Nebudete nekdo poustet neco +- ve specifikaci vyse, nebo nemate tip, kam se podivat, krom beznych serveru? Priorita je stav/najezd. Diky! https://auto.bazos.sk/inzerat/111911325/cx-5-exclusive-line-150.php čau, tohle prodává kamarád, ty kilometry opravdu najezdil do Německa, pracoval tam snad 3 roky. Auto je na prodej, protože míří na delší dobu za moře. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bedan Odesláno 1. června 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. června 2020 před 4 hodinami, guzmic napsal: https://auto.bazos.sk/inzerat/111911325/cx-5-exclusive-line-150.php čau, tohle prodává kamarád, ty kilometry opravdu najezdil do Německa, pracoval tam snad 3 roky. Auto je na prodej, protože míří na delší dobu za moře. No nevím. Na pojížďky po Praze a občas delší cestu bych se toho Mazdího dieselu bál. Kdyby to byl 2,5 litru benzín, tak by to bylo OK. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matejCZ Odesláno 1. června 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. června 2020 Koukám po nějakém přibližovadle, nejspíše Golf nebo Polo, který TSI motor vybrat jako nejspolehlivější? Má smysl ten 1.0 (2020)? Srdce říká koupit starší GTI s 1.4 (2011), ale rozum říká, že čím novější, tím menší kasička na peníze. Navíc ve městě ten výkon člověk moc nevyužije. 1.5 jsem měl ve služební Škodovce a to vypínání válců se mi moc nelíbilo, tomu bych se asi rád úplně vyhnul... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Liqid Odesláno 1. června 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. června 2020 Máme ve firemní flotile něco přes stovku litrových TSI a problémy s tím nejsou, nájezdy kolem 30k ročně. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
guzmic Odesláno 1. června 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. června 2020 Soused, kamarád má T-cross tu 1.0 tsi (měl Octavii 1.9tdi) a pochvaluje si to. Jezdíme v tom spolu na běhy ve 2-4 lidech a jezdí to v pohodě celkem svižně kolem 5,5 až 6,5L podle stylu jízdy. Je jasný, že když do toho naskáčeme 4 a batohy, tak už se to musí točit. Za mě do Pola klidně. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dawe009 Odesláno 1. června 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. června 2020 1.4 TSI 110 kW, 1.2 TSI 81 kW, 1.0 TSI 85 kW..zhruba v tomto pořadí bych to hledal..bavíme-li se o Golfu VII generace.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
guzmic Odesláno 1. června 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. června 2020 Tak píše o městském přibližovadle, tam bude 1.0 nebo 1.2 naprosto stačit. :-) Ale zase 1.4tsi v polu by mohlo bejt celkem fajn svezení... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matejCZ Odesláno 1. června 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. června 2020 Díky pánové za rady, zastavím se u prodejce a zkusím to všechno projet. Právě tu 1.4 má kolega ve starším Polu GTI (2011) a chce ji dát pryč a když jsem to byl projet, tak jsem měl úsměv na tváři a říkal si, že by to šlo... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_2002 Odesláno 1. června 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. června 2020 Je to ten jednoznačně nejhorší motor co VW group kdy vyráběl. I proto byla Fabia II. RS takovej propadák. Ty twinchargery se opravdu serou neskutečně. Zeptej se odborníků, dej si to do googlu ... horší nebo stejně příšernej už byl snad jen 2.0 bi-TDI 132kW v Transporteru ... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dawe009 Odesláno 1. června 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. června 2020 Já jsem myslel 1.4 TSI 110 kW v sedmickovem Golfu. Tady ty starý dvojturba neee.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
odjinud Odesláno 10. června 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. června 2020 Panove, koukal jsem, ze Hyundai dela jeste do i30ky old school atmosferickou 1.4ku CVVT 73Kw. To je nejaky vybehovy typ? Docela me to zaujalo, vykon sice nic moc, ale nemuselo by se resit turbo, filtr pev. castic to asi taky nema, ad blue teprve ne.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Snehulak54 Odesláno 10. června 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. června 2020 Ahoj, není to výběhovka, dávalo se to jen do HB i30. Případně se za mnou stav, můžeme se dohodnout. 3 kousky my jezdí na servisu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
odjinud Odesláno 11. června 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. června 2020 Ja to zvazuju v kombiku... Vcera na me z webu Hyundai vypadla nova generace i30, ktera uz ma motor 1.5 CVVT/81kW, taky atmosfera a neprime vstrikovani. Jsem rad, ze dneska jeste tohle nekdo dela. Ne litrovy trivalec (ten maji v nabidce tedy taky...) Tak zas mam o cem premyslet. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
redd Odesláno 11. června 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. června 2020 Máte někdo zkušenost, resp. umíte porovnat VW Multivan vs MB V-Klasse? Určitě silnějši motorizaci, automat, pravděpodobně čtyřkolka. Díky. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel23 Odesláno 11. června 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. června 2020 Multivan mám v práci a větší sráč jsem neviděl. Je to každý měsíc v servise. Jednou hlava, pak těsněnín, poto DPF a zase EGR a tak dál, Jo máme to od nova aktuélně 44tis.km. Kámoš má Mercedes a spokojený už má 150tis. Je to jen na tobě . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shewcza Odesláno 11. června 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. června 2020 To je ten slavný 2.0 BITdi ne? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se