Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

před 4 minutami, Micey napsal:

X7, ne? Byt by me srala ta.. image. Anebo Sharan v plny palbe, dokud se to da koupit. Anebo nejaka amerika typu Escalade..

 Sem si myslel ze Vecko, ale co sem s tim par dni jezdil, je to sice dobra dodavka, ale furt dodavka:)

X7.. mozna jo.

Sharan ani amerika by alw nesplnovaly ten parametr pohodli, na Range ani X7 se moc podvozkove nechytaji.. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Než Range tak mě se spíš líbí velká Discoška. Ale nedávno jsem koukal na detailní video jak je na tom poslední generace s kvalitou/spolehlivostí po pár letech a prostě pořád docela špatný.

Na druhou stranu asi kromě SUV od Lexusu/Toy a Porsche už se dneska asi nedá vybrat u žádné značky.

Já při neomezeném rozpočtu bych bral Caynne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

10 hours ago, H-B said:

Me se libi vsechny novy LC, ale obavam se, ze s podvozkem by se clovek komfortu zase moc nedockal. 300 je taky ram, ne?

Pozor. Lc100, lc200 i lc300 jsou extremne pohodlne vozy. Ram omezuje agilitu na silnici oproti samonosnym suv typu x5 nebo q7.

Komfort je, rekl bych na vyssi urovni pac LC si moc nehraje na sport.

Ale nemel jsem moznost primeho srovnani.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, Quarantine napsal:

Pozor. Lc100, lc200 i lc300 jsou extremne pohodlne vozy. Ram omezuje agilitu na silnici oproti samonosnym suv typu x5 nebo q7.

Komfort je, rekl bych na vyssi urovni pac LC si moc nehraje na sport.

Ale nemel jsem moznost primeho srovnani.

 

Ako mám Land Cruiser rád, tak LC300 čo sa týka pohodlia úroveň RR alebo nového Defíku nedosahuje. Stále je to mastodont a podľa toho sa aj šoféruje - vyžaduje viac pozornosti, priečne nerovnosti sú cítiť aj počuť celkom dosť, etc.

Ale čo mňa mega prekvapilo, je RAM1500 na vzduchovom podvozku. To je snáď najpohodlnejšie auto, v akom som kedy jazdil. Je síce pravda, že na korbe boli naložené dva snežné skútre, ale aj tak - tá plavnosť, pokoj, priestor a ticho pri jazde, to je nebíčko. A keď chalanisko začal neviemodkiaľ z kabíny vyťahovať všelijaké krabice s legom, syntetizátory, overaly na skúter a podobne, to som teda pozeral - na prvý pohľad bola tá kabína prázdna!

Ešte pre poriadok - boli tam príplatkové 35" kolesá a nie štandardné tuším 33". To spolu s tými skútrami trochu jazdnému pohodliu prispieva.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 17. 12. 2023 v 17:52, H-B napsal:

Takova otazka vanocniho razeni, nerealna. Kdybyste mohly jakekoliv auto, aby bylo s rezervou dost velke pro rodinu se dvema detma, zvladlo jezdit pravidelne hory a bylo opravdu pohodlny, zadny sportocni podvozky a podobny picoviny - proste ultimatni family wagen. Co by to bylo? Bez ohledu na cenu, krome extreku typu RR Cullinan.

Ja at premejslim Jak chci, vychazi mi Range :). Dobry typu A6 allroad vnimam logicky pod nim, petka kombi je mala... toz tak, vanocni zamysleni :)

Za mě osobně, pokud se neřeší cenovka, tak GLS nebo X7. Do ničeho jiného bych při uvážení těchto požadavků. 

Upraveno uživatelem 1kubik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky přispěju dotazem. Celkem brzy asi budu potřebovat rodinnou dodávku. Když už, tak chci AWD, automat a nějaký rozumný jízdní a uživatelský komfort (kvůli manželce např. elektronickou ruční brzdu). Ať koukám, jak koukám, je to bída s nouzí… Vychází mi z toho MB V-Klasse 4M. Máte někdo osobní zkušenosti? Hlavně s motory 220d, 250d vs 300d? Pak je možnost si počkat na nový Ford Turneo Custom - jenže na čtyřkolku čekačka 12 měsíců a minimálně s dvoukolkou bych se chtěl svést (zatím není ani testovací). Má tu někdo blízko na Ford, případně nějaký konkrétní info? Nový Multivan není AWD (bude?), Hyundai nechci. Nějaká další možnost? (Multivan 6.1 ne).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Úplně ty americký MPV nezavrhuju, ale 95 % času budou jen 4 pasažéři (včetně řidiče), musí být snadné třetí řadu sedadel úplně vyndat, protože potřebuju místo na mraky věcí (sportovní vybavení atd.), výška dodávky by mi dovolila i občas naložit motorku + v autě přespat. Chtěl bych ale komfort a jízdní vlastnosti slušnýho osobáku :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V Pacifice nemusis nic vyndavat, ale pohodlne sedacky ulozis do podlahy a mas rovny a velky prostor. Jestli to pojme motorku, to netusim, ale proc by ne.

Ilustrativni foto:

image.png.ce95ad15d33258537bd6a9d6cdce07d7.png

 

Edit: Navic v druhe rade ma kazdy pasazer svoje kreslo, takze to je pohodli samo.

Upraveno uživatelem AndyAaron
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Starší Pacifiku má soused. Před tím jezdil relativně novou 530, ale furt se mu srala. Měl to jako dočasné auto, ale prý se mu v tom jezdí tak dobře, že kašle na nějakou novou káru. Ty nové jsou už i 4x4, takže s příjemným bonusem na zimu. 

Duranga 3.0 V6 má kámoš a nedá na něj dopustit. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 3 týdnech...

Tak je doma, vlastně ve firmě. Psal jsem tu nedávno, že mi firma kupuje nový Superb Scout náhradou za 6 let starý Superb Combi Sportline s nájezdem 200 tisíc km. Objevily se tu zkušenosti či názory, že je to drahé atd., já si myslím, že cenově to zapadá do aktuální nabídky na trhu i když jasně, drahé to je. Včera jsem pro něj byl. Sportline je oproti standardnímu Superbu o 1,5 cm nižší, Scout o 1,5 cm vyšší, rozdíl je tedy 3 cm a je to znát, i když na fotce to tak nevynikne. Obě auta se oproti standardu liší trochu zvenku i zevnitř, ale nic výrazného. Rozdíl mezi těmito dvěma auty je jak zvenku (nový je už po faceliftu a navíc jsou rozdíly mezi Sportline a Scout), motor má 147 kW místo 140kW, převodovka má 7 stupňů místo šesti. V interiéru se liší v sedačkách, palubní deska je už digitální, prostřední obrazovka už není lemována skvělými mechanickými tlačítky, ale dotykovými, tam, kde má Sportline na dveřích a palubce "karbon", má Scout "dřevo", rozdíly jsou v kufru (dvojitá podlaha atd.), dotykově lze auto otevřít už všemi dveřmi, nejen předními, v nastavení jízdních módů přibyl offroad (jako by to bylo terénní auto), místo klasické USB zásuvka na flesh disk s muzikou je USB-C, přibylo hlídání jízdních pruhů a automatické parkování (to asi nevyužiju), kvalitnější je zadní kamera, auto umí číst dopravní značky, hodně pokročilo propojení s mobilem, fungují Google mapy, počasí a další aplikace z mobilu (i kalendář) atd. Shodné je 4x4, DSG, adaptivní tempomat, adaptivní podvozek, 3-zónová klima, 220V zásuvka, vyhřívaná sedadla, vyhřívané přední okno, dešťový senzor, pádla pod volantem a spousta dalších věcí. Jo, přibyl vyhřívaný volant, úžasná věc:-)! Rozdíl v podvozku nového auta a auta s 200 tis. km je hodně znát. Jo a velký rozdíl - u starého auta jsem musel za bezp. pásy při zapínání tahat, tady to jde skoro samo:-). Určité výhrady mám k ambientnímu osvětlení interiéru - u starého auta byl výběr mezi 9 barvami tenké lišty na dveřích a palubce, což jde u nového taky, ale tady je ve stejném odstínu podsvícena i palubka a prostřední monitor. Vadí mi hlavně ta palubka, protože třeba červené nebo modrá lišta se mi líbila, ale palubka ve stejném odstínu už mi není příjemná. Ale pohraju si ještě s intenzitou osvětlení, které jde nastavit samostatně pro cokoliv v interiéru. Jo a ještě obrovský rozdíl přední světlomety. Na starém autě byly staré dobré xenony a na embéčko překvapivě dobře fungoval automatický režim přepínání dálkových a tlumených světel (reagovalo na protijedoucí auta, auta jedoucí přede mnou a také na pouliční osvětlení. Fakt to fungovalo velmi dobře. Nicméně nový Scout má Matrix světlomety a to je úplně jiná liga. Svítí to úžasně a musel jsem se smát, když jsem jel včera večer za nějakým autem, stále jsem viděl dokonale dopředu i do stran na vzdálenost několik set metrů, jen uprostřed Matrix vytvořil tmavší "tunel", ve kterém jelo to auto. Dokonalý..

Za mne je Superb dobré auto, nikdy mne nezklamal, žádná závada, slušná spotřeba, ani po 6 letech nikde nic nevrže, nic v interiéru není opotřebované, motor je v nejlepší kondici a místa je na rozdávání pro cestující i pro náklad. Doufám, že Scout bude sloužit stejně dobře. Jestli za ten mega a něco stojí, nevím, podle mne je to asi odpovídající cena, pokud srovnávám s konkurencí. Proti Škodovce mluví občas i předsudky, ale když jsem vybíral minulé auto a mohl si vybrat cokoliv, co nebude lepší než má majitel:-) (pětkové BMW), z více značek mi Škodovka vyšla nakonec nejlépe, byť uznávám, že to je hodně individuální.

20240109_135743-1.jpg

20240109_154047~01-1.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...