Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

před 12 minutami, ragu napsal:


Tohle btw dělá i moje kamera za čelním sklem, až na to volání. A to stejný zvládne i smarphone, včetně toho zavolání.

eSim a podobný zařízení podporující telematický funkce už se taky používají nějakou tu dekádu, např. BMW connectedDrive, Kia UVO.

Chápu, že tě sere když by to mělo být povinný.

Sledujem ta, drzim ti palce, ale nema to zmysel. Nemas ziadnu sancu ak druha strana pouziva len demagogiu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 minutou, wawrik napsal:

Prosím ťa, ktoré nariadenie EU prikazuje automobilkám používať turbo? A ktoré priame vstrekovanie?

To sú len dva z mnohých logických faulov tvojej argumentácie.

Ale prdlajs, bez turba a přímovstřiku jsou emise CO2, vyžadované EK, nedosažitelné. Ty automobilky to tam nervou z plezíru, stojí to peníze a způsobuje fůru problémů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prosím ťa, ktoré nariadenie EU prikazuje automobilkám používať turbo? A ktoré priame vstrekovanie?
To sú len dva z mnohých logických faulov tvojej argumentácie.
To není ani jeden logický faul, ale jedny z mála možností, jak dostát pravidlům EU a zachovat alespoň nějakou pojizdnost vozu (kompromis emise x výkon)
Edit: Foundryman byl rychlejší
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 minutami, Foundryman napsal:

V celé debatě ale nejde ani tak o účelnost nebo užitečnost všelijakých kurvítek, tady jde o to, že EK (mimochodem, nikým nevolený politický odpad jednotlivých států) svými nařízeními bere možnost výběru všem, kteří o kurvítka nestojí.

Sice jsem se zařekl, že tvůj nulový respekt k faktům budu ignorovat, ale že jsou ty svátky: včera jsi sem myslím nalepil jedno z nařízení, přečetl jsi si aspoň nadpis? Zkus najít jediné nařízení, kterým "nikým nevolená EK" (čl. 17 odst. 7 a 8 se neuplatňuje?) bez opory v právních aktech přijatých Radou a Evropským parlamentem něco automobilkám nařizuje a já se ti milerád omluvím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hoši vám už z těch vánoc úplně šibe.

Místo věcný diskuse o výběru auta se tady na 5 stránkách hádáte o tom, mezi kterým párem nohou má stonožka kundu.

To je jak když se ti blbci na serveru D-FENS hádají o anarchokapitalismu.

Prostě některý věci jsou nějak daný a pindáním o tom tady na chronomagu s tím nic neuděláte. Akorát tady plevelíte vlákono nesmyslama, který jsou z 95% politika a z 5% auta ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 minutami, Bobisek napsal:

Sice jsem se zařekl, že tvůj nulový respekt k faktům budu ignorovat, ale že jsou ty svátky: včera jsi sem myslím nalepil jedno z nařízení, přečetl jsi si aspoň nadpis? Zkus najít jediné nařízení, kterým "nikým nevolená EK" (čl. 17 odst. 7 a 8 se neuplatňuje?) bez opory v právních aktech přijatých Radou a Evropským parlamentem něco automobilkám nařizuje a já se ti milerád omluvím.

Třeba emisní normy? Ale jistě, určitě bylo nařízeno s oporou "v právních aktech přijatých Radou a Evropským parlamentem" 🙂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 14 minutami, Foundryman napsal:

Ale prdlajs, bez turba a přímovstřiku jsou emise CO2, vyžadované EK, nedosažitelné. Ty automobilky to tam nervou z plezíru, stojí to peníze a způsobuje fůru problémů.

To, samozrejme, nie je pravda. Na motory bez turba sa môžeš naprieč spektrom popozerať napríklad u Toyoty alebo Subaru. Auto bez jedného aj druhého mi takto z luftu napadá napríklad Hyundai i30.

Malé turbo je cesta zvolená v prvom rade európskymi automobilkami. Takže nie, turbo ani priamovstrek ti žiadna EU nevnucuje.

Upraveno uživatelem wawrik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Že já se na to vlastně nevykašlu - žijeme v době, kdy si i vyučující na VŠ jako já může dovolit trávit čas psaním blbostí na Chronomagu s hodinkami za čtvrt mega na ruce - asi proto mi volání po starém dobrém světě přijde uhozené, chápu ale, že vzpomínání na mládí má své kouzlo.

Klidný zbytek svátků všem.

 

20211226_091539.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Turbodmychadlo, přímý vstřikování, zkoumání a kontrola emisí - ani jedno z toho nezvniklo jako důsledek EU.

Mimochodem rozvoj, řekněme technologickej, bude často vznikat v rámci nějakejch "omezení" (constraints, nevím jak líp to přeložit).

Například vývoj získání a uchování energie je z velký části motivovanej nutností odklonit se od fosilních paliv (jednoduše protože jich je omezený množství).

Další možnost inovace je samozřejmě třeba exaptace, ať už náhodná nebo řízená.

Umět správně nastavit hranice/omezeni/constraints/boundaries pro vznik inovace je každopádně součást vedení/leadershipu.

Jenom aby bylo jasno, nic z toho nevyjádřuje můj názor na EU a není to obhajoba. Jen mi přijde dobrý aby bylo pochopeno, že některý věci jsou zkrátka přirozený.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bohužel  má pravdu v tom, že posledních pár stran patří spíš do "žumpy". Tam sklouzává víc vláken (energie, stavba domu...), což jen dokladuje vývoj současného běhu světa. Kéž by se politika do výběru auta nepromítala!

E: ob jeden 

Upraveno uživatelem Americkej
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 19 hodinami, Maro napsal:

Odmítat funkci, která mi v případě nehody zachrání život mi přijde veskrze hloupé, ale budiž. i30 tuto funkci v základu zatím nemá ani u nových aut takže to může být cesta.

Jinak to, co popisuje Foundryman mi přijde veskrze super, pokud se na to podívá člověk optikou sdílených aut, případně i ve firemní flotile, je to paráda, protoze kazdy si aktivuje to, co potrebuke v hole fabii, kterou dostal na vikend na pojezdy. a i optikou osobního vlastnictví je to super, protože prodavas ojetinu, která všechno má a staci, kdyz si ni novy majitel aktivuje, tudiz i když prodávám holobyt nebo koupím holobyt, vše si můžu dodatečně aktivovat za příplatek, pokud to chci. V ostrém kontrastu proti tomu je to, co je aktuálně v nabídce, viz můj případ - potřebuješ rychle auto, vzal jsem skladovku i30 a teď jsem akorát nasrany, protoze věci, které stojí pár korun při konfiguraci, už dodělat nejde. Takze teď mám nové auto, ale žít bez kessy je neuvěřitelně otravné, senzory steracu nejdou, adaptivni tempomat neni... a tak dale... Mercedes už s tímhle paušální systémem přišel a objektivně je to pro všechny asi levnější

Nerozumím co je super na tom, ze si koupim auto v plné výbavě a po 3 letech zacnu platit jako idiot za to , ze mi pujde klima nebo vyhrivane sedacky. Teda rozumim tomu z pohledu vetsiho vyvaru automobilek ktere si mohou diky tomu dovolit osazovat auta jeste vetsim smejdem ( dílů ), prozoze lidi bez penez budou jezdit proste bez …. a v aute tak nebude polovina veci fungovat.

Čemu ovsem nerozumim vubec, proc brecis par dnu po koupi, ze sis koupil skladovou socku, ktera nema destovy senzor nebo ACC atd jak pîšeš. Pro lidi jako ty, by tento systém byl ideální. Já si myslím, že koupě auta není koupě rohlíku, tedy pro většinu a proto by se nemělo auto kupovat hrr rychle do pátku, ale tak , aby mě po třech týdnech nesralo, že mi v autě chybí 5 prvků výbavy na které jsem zvyklý a které v autě chci.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ostatně, téma je "vybírám káru" Nákup motherboardu s kolama osazenýho (v lepším případě) motůrkem ze zahradní sekačky moc možností výběru nedává. Normální benzíňák bez turba  a kurvítek s obsahem kolem 2 l už skoro nejde koupit. Tedy v EU, jinde snad ještě jo.
Jde, Subaru Outback a dokonce 2,5. A právě ten pravěký slabý motor je důvod, proč jsem si ho nevybral a proč si ho nekoupí hromada jinak potenciálních kupců. Nikomu v tom autě nevadí eye sight, ani elektroničtí asistenti. Všem bez vyjímky vadí slabý motor, přestože je to benzín a má 2,5 litru.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 37 minutami, Hasňa napsal:
před 2 hodinami, Foundryman napsal:
Ostatně, téma je "vybírám káru" emoji846.png Nákup motherboardu s kolama osazenýho (v lepším případě) motůrkem ze zahradní sekačky moc možností výběru nedává. Normální benzíňák bez turba  a kurvítek s obsahem kolem 2 l už skoro nejde koupit. Tedy v EU, jinde snad ještě jo.

Jde, Subaru Outback a dokonce 2,5. A právě ten pravěký slabý motor je důvod, proč jsem si ho nevybral a proč si ho nekoupí hromada jinak potenciálních kupců. Nikomu v tom autě nevadí eye sight, ani elektroničtí asistenti. Všem bez vyjímky vadí slabý motor, přestože je to benzín a má 2,5 litru.

👍 

Detto 2l mazda. Zere to, netaha to vobec. A takych prikladov sa najde. Neviem si predstavit kupit si taketo nove auto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...