eskimak Odesláno 26. prosince 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. prosince 2021 před 12 minutami, ragu napsal: Tohle btw dělá i moje kamera za čelním sklem, až na to volání. A to stejný zvládne i smarphone, včetně toho zavolání. eSim a podobný zařízení podporující telematický funkce už se taky používají nějakou tu dekádu, např. BMW connectedDrive, Kia UVO. Chápu, že tě sere když by to mělo být povinný. Sledujem ta, drzim ti palce, ale nema to zmysel. Nemas ziadnu sancu ak druha strana pouziva len demagogiu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Foundryman Odesláno 26. prosince 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. prosince 2021 před 1 minutou, wawrik napsal: Prosím ťa, ktoré nariadenie EU prikazuje automobilkám používať turbo? A ktoré priame vstrekovanie? To sú len dva z mnohých logických faulov tvojej argumentácie. Ale prdlajs, bez turba a přímovstřiku jsou emise CO2, vyžadované EK, nedosažitelné. Ty automobilky to tam nervou z plezíru, stojí to peníze a způsobuje fůru problémů. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Frostie Odesláno 26. prosince 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. prosince 2021 Prosím ťa, ktoré nariadenie EU prikazuje automobilkám používať turbo? A ktoré priame vstrekovanie? To sú len dva z mnohých logických faulov tvojej argumentácie.To není ani jeden logický faul, ale jedny z mála možností, jak dostát pravidlům EU a zachovat alespoň nějakou pojizdnost vozu (kompromis emise x výkon)Edit: Foundryman byl rychlejší Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bobisek Odesláno 26. prosince 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. prosince 2021 před 3 minutami, Foundryman napsal: V celé debatě ale nejde ani tak o účelnost nebo užitečnost všelijakých kurvítek, tady jde o to, že EK (mimochodem, nikým nevolený politický odpad jednotlivých států) svými nařízeními bere možnost výběru všem, kteří o kurvítka nestojí. Sice jsem se zařekl, že tvůj nulový respekt k faktům budu ignorovat, ale že jsou ty svátky: včera jsi sem myslím nalepil jedno z nařízení, přečetl jsi si aspoň nadpis? Zkus najít jediné nařízení, kterým "nikým nevolená EK" (čl. 17 odst. 7 a 8 se neuplatňuje?) bez opory v právních aktech přijatých Radou a Evropským parlamentem něco automobilkám nařizuje a já se ti milerád omluvím. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_2002 Odesláno 26. prosince 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. prosince 2021 Hoši vám už z těch vánoc úplně šibe. Místo věcný diskuse o výběru auta se tady na 5 stránkách hádáte o tom, mezi kterým párem nohou má stonožka kundu. To je jak když se ti blbci na serveru D-FENS hádají o anarchokapitalismu. Prostě některý věci jsou nějak daný a pindáním o tom tady na chronomagu s tím nic neuděláte. Akorát tady plevelíte vlákono nesmyslama, který jsou z 95% politika a z 5% auta ... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Foundryman Odesláno 26. prosince 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. prosince 2021 před 4 minutami, Bobisek napsal: Sice jsem se zařekl, že tvůj nulový respekt k faktům budu ignorovat, ale že jsou ty svátky: včera jsi sem myslím nalepil jedno z nařízení, přečetl jsi si aspoň nadpis? Zkus najít jediné nařízení, kterým "nikým nevolená EK" (čl. 17 odst. 7 a 8 se neuplatňuje?) bez opory v právních aktech přijatých Radou a Evropským parlamentem něco automobilkám nařizuje a já se ti milerád omluvím. Třeba emisní normy? Ale jistě, určitě bylo nařízeno s oporou "v právních aktech přijatých Radou a Evropským parlamentem" Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wawrik Odesláno 26. prosince 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. prosince 2021 (upraveno) před 14 minutami, Foundryman napsal: Ale prdlajs, bez turba a přímovstřiku jsou emise CO2, vyžadované EK, nedosažitelné. Ty automobilky to tam nervou z plezíru, stojí to peníze a způsobuje fůru problémů. To, samozrejme, nie je pravda. Na motory bez turba sa môžeš naprieč spektrom popozerať napríklad u Toyoty alebo Subaru. Auto bez jedného aj druhého mi takto z luftu napadá napríklad Hyundai i30. Malé turbo je cesta zvolená v prvom rade európskymi automobilkami. Takže nie, turbo ani priamovstrek ti žiadna EU nevnucuje. Upraveno 26. prosince 2021 uživatelem wawrik Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bobisek Odesláno 26. prosince 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. prosince 2021 Že já se na to vlastně nevykašlu - žijeme v době, kdy si i vyučující na VŠ jako já může dovolit trávit čas psaním blbostí na Chronomagu s hodinkami za čtvrt mega na ruce - asi proto mi volání po starém dobrém světě přijde uhozené, chápu ale, že vzpomínání na mládí má své kouzlo. Klidný zbytek svátků všem. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bert Odesláno 26. prosince 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. prosince 2021 před 5 minutami, Tomas_2002 napsal: Prostě některý věci jsou nějak daný a ..... Tomasi, ale tohle je právě jeden z nejhorších možných postojů v rámci této do hajzlu se řítící společnosti. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ragu Odesláno 26. prosince 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. prosince 2021 Turbodmychadlo, přímý vstřikování, zkoumání a kontrola emisí - ani jedno z toho nezvniklo jako důsledek EU. Mimochodem rozvoj, řekněme technologickej, bude často vznikat v rámci nějakejch "omezení" (constraints, nevím jak líp to přeložit).Například vývoj získání a uchování energie je z velký části motivovanej nutností odklonit se od fosilních paliv (jednoduše protože jich je omezený množství). Další možnost inovace je samozřejmě třeba exaptace, ať už náhodná nebo řízená.Umět správně nastavit hranice/omezeni/constraints/boundaries pro vznik inovace je každopádně součást vedení/leadershipu.Jenom aby bylo jasno, nic z toho nevyjádřuje můj názor na EU a není to obhajoba. Jen mi přijde dobrý aby bylo pochopeno, že některý věci jsou zkrátka přirozený. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Americkej Odesláno 26. prosince 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. prosince 2021 (upraveno) Bohužel má pravdu v tom, že posledních pár stran patří spíš do "žumpy". Tam sklouzává víc vláken (energie, stavba domu...), což jen dokladuje vývoj současného běhu světa. Kéž by se politika do výběru auta nepromítala! E: ob jeden Upraveno 26. prosince 2021 uživatelem Americkej Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ragu Odesláno 26. prosince 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. prosince 2021 A tu diskuzi o zahradní hadici znáte? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M3maniac Odesláno 26. prosince 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. prosince 2021 před 19 hodinami, Maro napsal: Odmítat funkci, která mi v případě nehody zachrání život mi přijde veskrze hloupé, ale budiž. i30 tuto funkci v základu zatím nemá ani u nových aut takže to může být cesta. Jinak to, co popisuje Foundryman mi přijde veskrze super, pokud se na to podívá člověk optikou sdílených aut, případně i ve firemní flotile, je to paráda, protoze kazdy si aktivuje to, co potrebuke v hole fabii, kterou dostal na vikend na pojezdy. a i optikou osobního vlastnictví je to super, protože prodavas ojetinu, která všechno má a staci, kdyz si ni novy majitel aktivuje, tudiz i když prodávám holobyt nebo koupím holobyt, vše si můžu dodatečně aktivovat za příplatek, pokud to chci. V ostrém kontrastu proti tomu je to, co je aktuálně v nabídce, viz můj případ - potřebuješ rychle auto, vzal jsem skladovku i30 a teď jsem akorát nasrany, protoze věci, které stojí pár korun při konfiguraci, už dodělat nejde. Takze teď mám nové auto, ale žít bez kessy je neuvěřitelně otravné, senzory steracu nejdou, adaptivni tempomat neni... a tak dale... Mercedes už s tímhle paušální systémem přišel a objektivně je to pro všechny asi levnější Nerozumím co je super na tom, ze si koupim auto v plné výbavě a po 3 letech zacnu platit jako idiot za to , ze mi pujde klima nebo vyhrivane sedacky. Teda rozumim tomu z pohledu vetsiho vyvaru automobilek ktere si mohou diky tomu dovolit osazovat auta jeste vetsim smejdem ( dílů ), prozoze lidi bez penez budou jezdit proste bez …. a v aute tak nebude polovina veci fungovat. Čemu ovsem nerozumim vubec, proc brecis par dnu po koupi, ze sis koupil skladovou socku, ktera nema destovy senzor nebo ACC atd jak pîšeš. Pro lidi jako ty, by tento systém byl ideální. Já si myslím, že koupě auta není koupě rohlíku, tedy pro většinu a proto by se nemělo auto kupovat hrr rychle do pátku, ale tak , aby mě po třech týdnech nesralo, že mi v autě chybí 5 prvků výbavy na které jsem zvyklý a které v autě chci. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Murphy97 Odesláno 26. prosince 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. prosince 2021 Kdybych nevedel ze jsou vanoce, zarucene bych to poznal tady na foru. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hasňa Odesláno 26. prosince 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. prosince 2021 Ostatně, téma je "vybírám káru" Nákup motherboardu s kolama osazenýho (v lepším případě) motůrkem ze zahradní sekačky moc možností výběru nedává. Normální benzíňák bez turba a kurvítek s obsahem kolem 2 l už skoro nejde koupit. Tedy v EU, jinde snad ještě jo.Jde, Subaru Outback a dokonce 2,5. A právě ten pravěký slabý motor je důvod, proč jsem si ho nevybral a proč si ho nekoupí hromada jinak potenciálních kupců. Nikomu v tom autě nevadí eye sight, ani elektroničtí asistenti. Všem bez vyjímky vadí slabý motor, přestože je to benzín a má 2,5 litru. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hasňa Odesláno 26. prosince 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. prosince 2021 Me třeba jde o to, ať si automobilky montují a zákazníci kupuji, co chtějí, ale ať to není direktivne vod vocase z Brusele.Obrat " z Brusle" je pod tvou úroveň Fando. IMHO. Ještě přidej Veškrnu a je to komplet. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidLC Odesláno 26. prosince 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. prosince 2021 před 14 minutami, Murphy97 napsal: Kdybych nevedel ze jsou vanoce, zarucene bych to poznal tady na foru. a jsou i veselé... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roland Sands Odesláno 26. prosince 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. prosince 2021 Trochu mi to připomíná syndrom vařené žáby ať už se jedná o automobilový prumysl či celkovou situaci ve společnosti. Krásně je to vidět ve filmu Demolition Man ale co... dokud budou krysí burgery a pivo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Frantik Odesláno 26. prosince 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. prosince 2021 před 12 minutami, Hasňa napsal: Obrat " z Brusle" je pod tvou úroveň Fando. IMHO. Ještě přidej Veškrnu a je to komplet. Veskrnu sem měl rad ty brusle Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eskimak Odesláno 26. prosince 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. prosince 2021 před 37 minutami, Hasňa napsal: před 2 hodinami, Foundryman napsal: Ostatně, téma je "vybírám káru" Nákup motherboardu s kolama osazenýho (v lepším případě) motůrkem ze zahradní sekačky moc možností výběru nedává. Normální benzíňák bez turba a kurvítek s obsahem kolem 2 l už skoro nejde koupit. Tedy v EU, jinde snad ještě jo. Jde, Subaru Outback a dokonce 2,5. A právě ten pravěký slabý motor je důvod, proč jsem si ho nevybral a proč si ho nekoupí hromada jinak potenciálních kupců. Nikomu v tom autě nevadí eye sight, ani elektroničtí asistenti. Všem bez vyjímky vadí slabý motor, přestože je to benzín a má 2,5 litru. Detto 2l mazda. Zere to, netaha to vobec. A takych prikladov sa najde. Neviem si predstavit kupit si taketo nove auto. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se