Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Ja som nepisal ze by to malo vadit, len ze s tym treba pocitat.... myslim teda drahsie pravidelne prehliadky v ramci zaruky,....

 

po zaruke je to potom pripad od pripadu tam asi obecne platna pravda neexistuje,... bavime sa vsak skor o lacnejsich a relativne jednoduchsich autach na ktorych aj lama ako ja dokaze vymenit napriklad vstrekovace doma na dvore, takze si investicie do autorizakov po zaruke prebere kazdy ako vie.

Upraveno uživatelem cali
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, jednak se jedná o zdroj, kterým je asi dle autora ministerstvo vnitra, tedy jemu hlášené krádeže, důvody mohou být různé, ale budiž, když z toho budeme vycházet, tak vždycky to bude u Škodovky nejvíc, protože ten poměr provozovaných aut je extrémní, ale jednak jsem psal právě z toho důvodu o penetraci a potom je z té statistiky taky tedy vidět, že Škodovka je v průběhu toho sledovaného období na konci na čtvrtině incidentů a ostatní cca na polovině.

 

JR_2010:  bavme se třeba konkrétně o oleji. Tam jsem si jistý a mám to potvrzeno vlastními zkušenostmi, že to bude o 50% levnější oproti AD.

Může být, to je samozřejmě individuální, ale není to dogma

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No vzdyt jo, presne jsi popsal fakt na trhu s ojetinama. Na fascinaci je pouziti terminu "predrazeny" v tomhle kontextu.

Co je na tom k fascinaci, ty auta si prostě drží oproti konkurenci mnohem lépe cenu. Třeba oproti KIA zmíněné výše docela výrazně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

skalis - s termínem "předražený" jsi to napsal přesně. Nemám to slovo rád obecně, protože co je pro jednoho předražené, pro jiného není, ale v souvislosti s cenami ojetin je jeho použití až téměř úsměvné.

 

Dovolím si malou úvahu - přiznám, že jsem nikdy nebyl přítelem elektronických pomocníků a moderních vychytávek. Zčásti za to mohli přátelé veteránisté, vyznávající stará, jednoduchá, "analogová" a údajně spolehlivá auta, zčásti můj věk a zčásti asi i má finanční situace, která sice nebyla nikdy špatná, ale až na 2 výjimky jsem nikdy nekupoval nová , nejmodernější auta, stačily mi pár let staré ojetiny v dobrém stavu, za cenu nesrovnatelnou s novým autem, nicméně celkem spolehlivě sloužící. Vloni jsem dostal služební auto, víceméně jsem si mohl vybrat a používat ho i soukromě, takže jsem mé velmi slušně vybavené Mondeo prodal a jezdím služebkou. Volba padla na Superba 4x4, DSG, 2 litry nafta, 140 kW, Combi a protože byla zrovna volná předváděčka ve verzi Sportline, šel jsem do ní. Za 10 měsíců jsem najel 33 tisíc km a jezdím i delší a poměrně únavné cesty, příkladem budiž tento týden, kdy jsem v úterý otočil Německo (700 km), ve středu dal v práci "místních" 50 km a po práci vyrazil na Slovensko. Ve 22.15 hod. jsem dorazil do Zvolena, pár hodin si zdříml v hotelu, abych ve 2.30 vstával, jel o 35 km dál, tam naložil nějaké lidi a hurá do Velkého Meziříčí. Tam celý den v jedné firmě a k večeru 150 km domů. Celkem za dva dny přes 1200 km, 3,5 hod. spánku a mezitím standardní práce, čekal jsem, že budu mrtvej, ale kupodivu to bylo OK i na to, že mi je 58 a jsem lehce šeroslepej, přičemž část trasy probíhala za šera a tmy. A uvědomil jsem si, že na tom má lví podíl právě auto. Skvělý je automat, navíc kombinovaný s pádly pod volantem, protože celou tu dobu ještě mechanicky řadit a šlapat na spojku by nebylo moc povznášející. Superb je poměrně velký, slušný rozvor zajišťuje docela komfortní jízdu, ale komfort dál dramaticky zvyšuje adaptivní podvozek, který krásně žehlí díry, i když ne že bych k němu neměl drobné výhrady, stejně jako k automatu. Výkon 140 kW je slušný, i když pár desítek kW navíc by se šiklo, a i když existují i tišší auta, hluk uvnitř je malý, což ve spojení se slušnou audiosoustavou zajišťuje na palubě pohodu, ke které přispívá v tomhle počasí i topení a vyhřívané sedačky. Povedená je navigace, osvětlení interiéru lze rozsáhle nakonfigurovat, bezva jsou kupodivu i sedačky, které se u Sportlinů od těch normálních liší. Na ovládání všeho jsem si zvykl, přijde mi snadné a intuitivní, i když v tomhle jsou asi i lepší auta. Na autě mám nové zimní pneu, fungují perfektně a spolu s elektronickými pomocníky se nebojím ani svižné jízdy na kluzkém povrchu, ten pocit jistoty je nesrovnatelný s čímkoliv, s čím jsem dosud jezdil. To všechno, i když bych k mnoha věcem pár připomínek měl, je poskládané ve vyvážený, dobře fungující celek a přispívá k pocitu pohody a minimálnímu nárůstu únavy. No a to bych málem zapomněl na úžasného pomocníka a tím je adaptivní tempomat, který používám stále víc i na okreskách a ve městech, ale téměř dokonalý je hlavně na dálnicích, kde auto samo zpomaluje a zrychluje podle situace přede mnou a tak je možné zapomenout na pedály, natáhnout si nohy a jen dvěma prsty provádět korekce volantem. Všechny tyhle věci se můžou samozřejmě porouchat, ale to je jiné téma, já teď píšu o tom, že s takovýmhle autem se není třeba bát jakkoliv dlouhé cesty a já při tomhle nasazení změnil názor na některé prvky výbavy. A to jsou i pohodlnější auta, i když připomenu co jsem už kdysi zmínil - jezdíme často s naším ředitelem, jednou tímhle Superbem, jindy jeho 5-kovým, rok starým BMW, jednou řídí on, jindy já, obě auta známe jako spolujezdci i řidiči. A oba se shodujeme, že mezi oběma auty je v komfortu i jízdních vlastnostech relativně malý rozdíl. BMW vypadá uvnitř lépe, možnost výběru barev a materiálů je mnohem širší, zpracování preciznější, uvnitř je větší ticho a výkon je někde jinde, ale taky je o dost dražší a vždycky najdeme komfortnější a dražší, i levnější a méně komfortní auta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten neni ala Porsche :-)

:D no chtel jsem byt diplomaticky :)

Me s ohledem na nase tri psy (nastesti je soucet jejich vahy pouhych 10 kilo, ale ta prepravka preci jen neco zabere) zajima tech 594 l kufru. Nejak je tam v tech videich nevidim. Budu se muset jit podivat. Ad motor, imho tech 200koni u 1,6 v gtcku musi pro family wagen stacit, kdyz s tim clovek nebude chtit honit sportaky :)

Upraveno uživatelem honza71
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Honza71: Kdyby jsi nepohrdl motorem 1.4 T-GDI (140 koní), tak Kia má i normální kombík (SW) ve výbavě GT-line, který bude mít kufr o něco hlubší (více místa pro psy)va ta kola 18" stejně jako sedačky z GT se dají k této výbavě přikoupit. Ale je mi to jasný 140 koní vs. 204... Ale dělají líbivý auta, to jo. Nejsem žádný škodovkář, ale ceny náhradních dílů mají Korejci asi podstatně vyšší, než je u aut koncernových. Je to těžké rozhodování - nižší pořizovací cena + bohatá výbava, ale dražší díly potom nebo naopak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Od vcera mam zkouknuty snad vsechny videa, co jsou o tom aute na netu :) Co me zaujalo je, ze to proceed GT ma cenikovku u nas o 5t euro nizsi, nez v DE. Nechce se mi verit, ze by si v Ziline (predpokladam) davali jeste i dnes praci s rozdilnou urovni vybavy jednoho modelu pro ruzne zeme, navic sousedici. Vzhledem k 7 letum zaruky me rozdil ceny nahradnich dilu prijde nepodstatny.

Upraveno uživatelem honza71
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...